• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

بهترین دکتر کاشت ابرو | بررسی شرایط کاشت ابرو با پزشکان

کاشت ابرو به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ترند در جامعه امروز است. این روش برای انواع پوست و ابرو مناسب است. این یک روش جراحی ساده برای مردان و زنان است. بنابراین بسیاری از خانمها سالها در حال کشیدن ابروهای خود بوده اند و در نتیجه ریزش مو دائمی باقی می ماند. تنها راه برای بازگرداندن ابروها، کاشت آنها با عمل جراحی است. یک فرایند ساده و مقرون به صرفه برای بازگرداندن ابروها به زیبایی گذشته می باشد. اما انتخاب کلینیک و انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو برای داشتن یک جراحی موفق بسیار لازم می باشد.

در ادامه با دنیز کاشت بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران همراه باشید تا بیشتر در مورد کاشت ابرو و بهترین دکتر کاشت ابرو اطلاعاتی را به دست بیاورید.

دلایل کاشت ابرو

کاشت ابرو با افزایش علم و آگاهی، در دسترس بودن محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به طور کلی، بیماران به چهار دلیل اصلی به دنبال کاشت ابرو هستند:

  • آنها به طور مداوم ابروهای خود را از طریق کندن زیاد آسیب می بینند-ابروهای نازک مدادی در دهه های گذشته محبوب بود، اما این باعث شد که بسیاری از زنان ابروهای کم پشتی داشته باشند.
  • آنها با ابروهای باریک طبیعی متولد شده اند و می خواهند موهای ابروهای خود را تقویت کنند.
  • آنها در تصادف به ابروهای آن ها آسیب رسیده است. به عنوان مثال، ممکن است آنها در آتش سوزی یا تصادف در جاده سوخته باشند.
  • آنها قبلاً از تریکوتیلومانیا یا کندن موی وسواسی رنج می بردند، حالتی که باعث کندن وسواسی و بدون اختیار ابروها و سایر موهای بدن می شود.

کاشت ابرو چگونه کار می کند؟

کاشت ابرو با استفاده از یکی از دو روش از محل اهدا کننده به ناحیه گیرنده کاشته می شود. FUT همچنین به عنوان پیوند واحد فولیکولی یا FUE یا استخراج واحد فولیکولی شناخته می شود.

با هر دو روش نیاز به تراشیدن یک ناحیه کوچک در محل اهدا کننده وجود دارد. با استفاده از FUT که به پیوند نواری نیز معروف است، یک نوار از پوست برداشته می شود و در محل مورد نظر ابرو پیوند داده می شود.

FUE فرایندی است که در آن فولیکول های مو در قسمت اهدا کننده یا بانک مو برداشته می شوند و سپس فولیکول های مو را در زوایای خاصی در ناحیه ابرو قرار داده می شود تا اطمینان حاصل شود که به طور کلی، الگوی و شکل طبیعی ابرو حفظ شده است.

ظرف یک هفته یا بیشتر، ناحیه تراشیده هر گونه علامت جراحی باقی مانده را پوشش می دهد. تمامی این مراحل بهتر است توسط بهترین دکتر کاشت ابرو صورت بگیرد زیرا نیازمند سال ها تجربه و مهارت در این زمینه می باشد.

کاشت ابرو چگونه کار می کند؟

آیا کاشت ابرو بی خطر است؟

کاشت ابرو کاملاً بی خطر است، اما مانند هر عمل زیبایی ، انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو بسیار مهم است. هنگام تحقیق در مورد یک کلینیک، نگاهی بیندازید تا ببینید آیا جراح و دکتر کلینیک توسط نهاد های حرفه ای و معتبر شناخته شده است یا خیر. توصیه های بیماران و عکس های قبل و بعد نیز می تواند به شما در تصمیم گیری درست کمک کند.

مانند هر عمل جراحی، خطر عفونت وجود دارد. اما یک کلینیک خوب و بهترین دکتر کاشت ابرو به شما اطمینان می دهد که چگونه از ابروهای جدید خود مراقبت کنید تا این خطر را به حداقل برسانید.

چه زمانی نتایج جراحی کاشت ابرو را مشاهده می کنم؟

نتایج جراحی کاشت ابرو دائمی است و شما می توانید انتظار داشته باشید که تفاوت های سریع، به ویژه طرح جدید ابروهای خود را مشاهده کنید. نتایج کامل معمولاً طی 12 ماه برای پیوند استاندارد ابرو FUE یا FUT انتظار می رود. به یاد داشته باشید که موها در سه مرحله رشد می کنند بنابراین اگر بعد از کاشت ابرو شاهد ریزش مو هستید نگران نباشید – این طبیعی است.

بهترین دکتر کاشت ابرو در دنیز کاشت

اگر می خواهید ظاهر جوان خود را حفظ کنید، ممکن است به مراقبت از ابروهای خود چندان فکر نکرده باشید. با بالا رفتن سن، ابروهای ما به طور طبیعی نازک می شوند. اما همچنین می تواند به دلیل عوامل دیگری مانند زخم یا بیماری رخ دهد. این بدان معناست که تنها داشتن ابروهایی کم پشت و پراکنده می تواند مردان و زنان را پیر تر از سن واقعی آن نشان دهد، حتی اگر بقیه صورت بدون چین و چروک و تازه به نظر برسد.

خبر خوب این است که می توان با کاشت ابرو به تمام این مشکلات پایان داد. نتیجه نهایی ابروهایی با ظاهر طبیعی است که سالم و پر به نظر می رسند. در عین حال به ایجاد ظاهری جوان تر کمک می کند. کاشت ابرو یک فرایند بسیار ساده است. اما از آنجا که جراحی بسیار ظریف است، اغلب برای دیگران سخت است که بدانند دقیقاً چه چیزی تغییر کرده است. تنها چیزی که آنها متوجه خواهند شد این است که شما جوانتر، سالم و درخشان به نظر می رسید.

بهبود کاشت ابرو با کمک دکتر

اگرچه بهبود و ترمیم کاشت ابرو بسیار سریع است، اما برای به دست آوردن بهترین نتایج، داشتن بهترین دکتر کاشت ابرو ضروری است. در اینجا در گروه جراحی ما تجربه قابل توجهی در مورد کاشت کامل و جزئی ابرو داریم. پزشکان ما از جدیدترین فناوری برای ارائه نتایج طبیعی استفاده می کنند.

دنیز کاشت یکی از انواع کلینیک برتر کاشت ابرو تهران می باشد که با داشتن کادر مجرب و بهترین دکتر کاشت ابرو، بهترین تجربه ممکن را از کاشت ابرو با جدید ترین روش کاشت مو و ابرو را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید برای دریافت مشاوره کاشت ابرو با کارشناسان دنیز کاشت تماس برقرار کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x