• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

روش های کاشت ابرو | شرایط کاشت ابرو + بهترین روش ها

کاشت ابرو در سال های اخیر با استقبال بسیار زیادی همراه شده است. بسیاری از افرادی که با موهای ابرو کم پشت خود مشکل داشته اند با جدیدترین روش های کاشت ابرو به راحتی این مشکل را حل کرده اند. در ادامه با دنیز کاشت همراه باشید تا به بررسی روش‌های کاشت ابرو بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کاشت مو طبیعی و مزوتراپی مو با متخصصان ما در تماس باشید.

کاشت ابرو چیست؟

روش کاشت ابرو روشی برای بازسازی ابروها با استفاده از موهای فرد است. روند این روش از قسمتهای مختلف بدن، مخصوصا سر گرفته شده است، می باشد. موهایی که برای ابرو استفاده می شود به طور غیرمعمول با کمک روش استخراج واحد فولیکولیکار  (FUE) یا کاشت مستقیم مو   (DHI)  از پشت سر گرفته می شوند.

ریزش موهای ابرو یا کچلی ابرو ممکن است موقت باشد اما موهای منظم ابرو به تنهایی رشد نمی کنند. تکنیک های موقت برای پرتر نشان دادن ابرو وجود دارد. افراد از روش های  آرایشی برای کمک به وجود ابروهای خطرناک یا پرپشت استفاده می کنند.

کاشت ابرو بهترین روش برای متقاضیان

هیچ یک از آنها پاسخی منظم برای نگرانی شما نیستند. یک روش درمانی که برای کم پشت بودن و ریزش ابروها مناسب و پاسخگو باشد، کاشت ابرو می باشد. به دلیل پیشرفت هایی که در روش های کاشت مو وجود دارد، اگر به طور مناسب انجام شود موفقیت کاشت ابرو به همان اندازه قابل تصور است. این کار می تواند نتایج خوبی داشته باشد.

به احتمال زیاد شما به دلیل مشکلات پوستی بیش از حد یا خصوصیات ارثی ابرو های شما دچار ریزش یا طاسی شده اند. روش کاشت ابرو بهترین پاسخ برای داشتن ابرو هایی ایده آل است. یکی دیگر از مزایای کاشت ابرو سرعت زیاد و زمان کم آن است. دقت کنید که بهبودی تقریباً هفت روز پس از عمل طول می کشد. سرعت رشد مجدد موهای پیوندی به طور کلی بسیار زیاد خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد روش های کاشت ابرو بدانید.

کاشت ابرو بهترین روش برای متقاضیان

روش های کاشت ابرو FUE و FUT

بیشترین روش‌های کاشت ابرو و مو در ایران و جهان FUT و FUE است. اولین روشی که برای کاشت ابرو استفاده می شد FUT  بود که در آن آنها یک برش پوست سر به عرض چهار اینچ از پشت سر یا نزدیک گوش های شما برداشته و سپس همه موها را برای پیوند زدن در ابروهای شما جدا کردند. این روش کاشت ابرو امروزه به دلیل مشکلاتی مانند درد زیاد، خونریزی، بخیه و جلسات زیادی که برای انجام کاشت ابرو لازم است، تقریبا منسوخ شده است و روش‌های کاشت ابرو جدیدتری جایگزین  آن شده است.

بیشترین روش کاشت، روش FUE

امروزه بیشترین استفاده از روش های کاشت ابرو در سراسر جهان روش FUE است. در این روش نیازی به این تعداد جلسه، برش و بخیه نیست. با دانستن آناتومی ابرو می توان شکل دلخواه را روی آنها طراحی و اعمال کرد. یکی از اولویت های کاشت ابرو با روش FUE عدم تورم در چشم یا صورت است. این مطلب منجر به عدم نیاز به دوره نقاهت می شود.

لازم به ذکر است که اگر ابروهایی تتو شده یا میکروبیلد دارد، می تواند از روش پیوند ابرو FUE استفاده کنید. این اولویت دیگر روش FUE است. کاشت موی مستقیم(DHI)  در روش کاشت موی DHI، فولیکول های مو (معمولاً از پشت سر) با قلم چوی گرفته می شوند و فولیکول های مو مجدداً قرار می گیرند تا فرم ابرو را بهتر از همیشه به وجود بیاورد. چرخه استخراج سریعتر از FUE است و موهای جمع شده طولانی تر هستند. این همچنین می تواند در هنگام کاشت ابرو بسیار کمک کند.

شرایط کاشت ابرو چیست؟

بیشتر افرادی که با ریزش موهای ابرو و کم پشت بودن موهای ابرو مواجه هستند، شرایط کاشت مو را دارند. اما در بعضی از موارد محدودیت های پزشکی وجوود دارد که مانع از انجام کاشت ابرو می شود. بیمارانی که به دلیل ویژگیهای ارثی، اضافه چربی یا آسیب دیدگی موهای ابرو خود را از دست داده اند معمولاً بهترین گزینه های برای کاشت ابرو هستند.

برنامه شما توسط پزشک ما کنترل می شود. باید درمورد اینکه کاشت ابرو چه کاری می تواند انجام دهد منطقی باشید. این روش در اصل ابروها را بهبود می بخشد و ایده آل ترین نتیجه را می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین روش کاشت ابرو و اینکه آیا شما شرایط کاشت ابرو را دارید، یا متخصصین و کارشناسان کلینیک دنیز کاشت تماس بگیرید. تا با استفاده از بهترین مشاوره هایی که از سوی این کارشناسان خبره دریافت می کنید، تصمیم به کاشت ابرو بگیرید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x