• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

بهترین روش کاشت ابرو

اگر ابروهایتان به هر دلیلی ریخته و کم پشت شده است حتما این مطلب را تا انتها دنبال نمایید تا با بهترین روش کاشت ابرو آشنا شوید.

چشم و ابرو از جمله اجزایی هستند که تاثیر زیادی بر زیبایی صورت فرد داشته و افراد تلاش می کنند تا با استفاده از آرایش های مختلف زیبایی این اجزا را تامین نمایند. داشتن ابروهایی که پرپشت و خوش حالت باشد از مواردی است که معمولا بانوان به دنبال آن بوده و دیده می شود که افراد با استفاده از تتوی ابرو، هاشور، کشیدن مداد ابرو و بسیاری از روش های دیگر اقدام به ترمیم و بازسازی ابروهای خود می نمایند. اما آیا تا به حال به کاشت ابرو فکر کرده اید؟ آیا می دانید کاشت ابرو یکی از روش هایی است که در سراسر دنیا به منظور ترمیم ابروهایی که به دلایل مختلف دچار ریزش شده اند انجام می گیرد؟

 

چرا ابروها دچار ریزش می شوند؟

ریزش ابرو دلایل مختلفی دارد که باید با توجه به دلیلی که دارد روش درمانی مورد نظر انجام گیرد. بیماری های پوستی مختلف مانند پسوریازیس، سبورئیک، آتوپیک و … از جمله درماتیت های پوستی می باشند که در صورت ابتلا به آنها، موهای ابرو شروع به ریزش می کند. علاوه بر آن بیماری های داخلی مختلف مانند کم کاری یا پرکاری تیروئید، کمبود آهن، تغییرات هورمونی و غیره نیز می توانند بر روی ریزش ابروها موثر باشند.

استرس های مداوم، تغذیه نامناسب استفاده از داروهای شیمیایی مختلف، سرطان و شیمی درمانی و بسیاری از موارد دیگر می توانند موجب ریزش ابروها شده و برای فرد نگرانی هایی را ایجاد نمایند.

کاشت ابرو چیست؟

شاید تصور کنید که کاشت مو تنها برای پوست سر امکان پذیر بوده و در صورتی که ابروها دچار ریزش شوند باید از روش های آرایشی برای ترمیم آنها استفاده نمود. اما این تصوری کاملا غلط بوده و باید بدانید که کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو در کلینیک های تخصصی و توسط پزشک متخصص پوست و مو صورت گرفته و فرد می تواند از ابروهایی کاملا طبیعی برخوردار گردد.

مراحلی که در کاشت ابرو انجام می شود، با کاشت مو تفاوتی نداشته و تنها تفاوت آن در میزان ظرافتی است که متخصص کاشت باید رعایت نماید. برای کاشت ابرو از فولیکول های قسمت مودار بدن استفاده کرده و آنها را در قسمت بدون موی ابرو کاشت می کنند.

روش های کاشت ابرو چیست؟

دو روش اساسی برای کاشت ابرو وجود دارد که پزشک متخصص با توجه به فاکتورهایی مانند نوع ریزش، دلیل ریزش ابرو، نوع پوست و غیره یکی از این روش ها را انتخاب می نماید. در ادامه به معرفی این روش ها و بهترین روش کاشت ابرو خواهیم پرداخت.

روش FUT در کاشت ابرو

روش FUT از جمله روش هایی است که در آن باید از تیغ جراحی استفاده نموده و در واقع جراحی را انجام داد. برای این کار بخشی از پوست که شامل فولیکول های مو می باشد با استفاده از تیغ جدا شده و در زیر میکروسکوپ این فولیکول ها مورد بررسی دقیق قرار می گیرند. در ادامه محلی از ابرو که قرار است پیوند بخورد، به صورت نواری برش داده شده و نوازی که حاوی فولیکول های مو می باشد به جای آن قرار داده می شود. پس از این که این پیوند جوش خورد، موهای ابرو ببه مروز زمان رشد کرده و ابرو حالتی طبیعی به خود می گیرد.

روش FUE در کاشت ابرو

در روش قبلی امکان خونریزی در ابرو و محل برداشت شده وجود داشته و به همین دلیل متخصصین به فکر متد جدیدی برا کاشت ابرو بودند که این خونریزی را حذف نماید. روش FUE فاقد خونریزی بوده و برای انام آن نیازی به جراحی نخواهد بود. برای این کار فولیکول ها را از محل دریافت برداشته و دیگر پوست آن جدا نمی شود. پس از آن این فولیکول ها به محل مورد نظر در ابرو انتقال داده می شوند و پس از مدتی این فولیکول ها رشد کرده و ابرو به مرور ترمیم می گردد.

بهترین روش کاشت ابرو

در میان روش های گفته شده روش FUE را می توان بهترین و جدیدترین روش کاشت ابرو دانست که معمولا متخصصین این روش را برای کاندیداهای کاشت ابرو پیشنهاد می کنند. البته روش جدیدتری به نام SYT نیز وجود دارد که نسبت به این روش ها مدرن تر بوده و عوارض حاصل از آن نیز کمتر می باشد.

دنیز کاشت قادر به انجام انواع کاشت مو و کاشت ابرو برای تمامی افراد می باشد و برای این کار از برترین متدها و تجهیزات روز استفاده کرده و با استفاده از کادر متخصصی که دارد توانسته است موفقیت های زیادی را در این مسیر به دست آورد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x