• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت لیزری چیست؟

کاشت لیزری چیست؟ از دیرباز یکی از دغدغه های افرادی که دچار کم مویی، ریزش مو و طاسی هستند داشتن مویی پرپشت می باشد. در قدیم متاسفانه برای حل این مشکل راه حلی جز گذاشتن کلاه و یا برای زن ها استفاده از روسری نبود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی کلاه گیس ها تولید و عرضه گردید که کمک شایانی به این افراد شد.

تا دهه های گذشته که روش نوینی بنام کاشت مو طبیعی پدید آمد که انقلابی در صنعت رشد مو به حساب می آید. در مقاله پیش رو از دنیز کاشت، ضمن توضیح کلی در مورد کاشت مو و انواع آن پیرامون کاشت لیزری مو اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک عمل زیبایی محسوب می گردد که طی آن فولیکول های مو از یک نقطه که بانک مو نامیده می شود و معمولا پست سر می باشد برداشته و در محل مورد نیاز که دچار طاسی شده پیوند زده و به اصطلاح کاشته می شوند.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش sut

کاشت لیزری چیست؟

روش های کاشت مو چیست؟

فرایند کاشت مو به جز روش کاشت لیزری به روش های مختلف دیگری هم صورت می پذیرد. مهم ترین روش های کاشت مو طبیعی کلینیک دنیز کاشت عبارتند از:

کاشت مو با جراحی (FUT)

به عنوان قدیمی ترین روش کاشت مو شناخته می شود که طی یک عمل جراحی نواری از پشت سر برداشته شده و پس از شستشو و کارهای لازم گرافت های جدا شده در قسمت مورد نیاز سر که طاس شده کاشته می شود.

کاشت مو بدون جراحی ( FUE)

این روش که در کشور ما به نام کاشت مو به روش FIT شناخته می شود بخشی از مو تراشیده می شود. سپس رشته های مو به صورت برش های دایره ای جداگانه بریده و به قسمت مورد نیاز پیوند زده می شود.

کاشت مو به روش FIT

در این روش فولیکول های مو بصورت جداگانه از بانک مو برداشته و در قسمت مورد نیاز به عنوان دریافت کننده پیوند زده می شود.

کاشت مو به روش SUT

در این روش کاشت مو زیر نظر پزشک توسط دستگاه های ویژه بصورت اتوماتیک انجام می گیرد.

کاشت مو به روش Micro FIT

این روش نیز طی یک فرایند جراحی با استفاده از ابزارهای بسیار پیچیده برای برداشت دانه ای فولیکول های مو و کاشت دوباره آن در قسمت بدون مو (طاس) کاشته می شود.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش ترکیبی

کاشت لیزری چیست؟

کاشت لیزری مو چیست؟

یکی از موفق ترین و آخرین روش های کاشت مو که اجرا می گردد کاشت مو لیزری می باشد. این روش بنام SUT نیز نامیده می شود. در این روش می توان در یک جلسه تا چهارده هزار تار مو را برداشت. طی فرایند خاصی در نقاط کم مو و طاس دوباره کاشت. در روش کاشت لیزری از سوزن های برش لیزری استفاده می گردد. با استفاده از این سوزن های ویژه این نوع عمل برداشت مو بسیار طبیعی است.

به گونه ای که در این روش به هیچ وجه کسی متوجه کاشت مو نخواهد شد. از مزیت  های دیگر  کاشت لیزری می توان به مراحل برداشت تا نگهداری و از نگهداری تا کاشت مجدد اشاره نمود که بصورت کاملا بهداشتی صورت می گیرد.

مزیت های کاشت مو لیزری (SUT) چیست؟

این روش کاشت مو دارای مزیت های مهمی می باشد که عبارتند از:

  • این روش نیازی به برش ناحیه بانک مو نخواهد داشت
  • در روش لیزری کاشت مو نیازی به کوتاه کردن مو نمی باشد
  • انجام عمل کاشت مو لیزری در یک جلسه صورت می پذیرد
  • برداشت مو در این روش زیاد است. بنابراین نتیجه بعد از عمل موهای پرپشت می باشد.
  • این روش بخاطر تصادفی بودن برداشت ها موجب غیر طبیعی بودن کاشت مو نمی شود.
  • در کاشت لیزری اگر موهای پشت سر و یا پشت گوش از استحکام بالایی برخوردار نباشد می توان از نقاط دیگر بدن استفاده کرد.
  • در روش لیزری به علت این که از سوزن های خیلی ریز استفاده می گردد هیچ گونه جای زخمی باقی نخواهد ماند.
  • مقدار تراکم مو در روش کاشت لیزری سه برابر روش های دیگر می باشد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین روش کاشت مو یا ابرو

کاشت لیزری چیست؟

سخن آخر

انتخاب روش های کاشت مو بسیار مهم و در عین حال تخصصی است. این که کدام یک از این روش ها برای شما کارآمد و مفید می باشد برعهده پزشک متخصص و بعد از انجام معاینه و آزمایشات ویژه خود می باشد.  در مورد کاشت لیزری، اهمیت با نظر پزشک متخصص می باشد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ماینوکسیدیل برای مو

طریقه مصرف ماینوکسیدیل برای مو

موها برای بسیاری از افراد نمادی از جذابیت و اعتماد به نفس هستند. موها در زیبایی و ظاهر شخصیتی فرد بسیار اهمیت دارند. از طرف دیگر، مشکلات مرتبط با مو می‌توانند باعث کاهش اعتماد به نفس، اضطراب، و افسردگی شوند. ... (ادامه)

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد برای افزایش جمعیت موی سر فرد است. با این حال، پس از کاشت مو، برخی افراد ممکن است با مشکلاتی مانند ترک پوست سر مواجه شوند که می‌تواند باعث آزار و ایجاد ناراحتی برای آنها ... (ادامه)

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی: همانطور که می‌دانید، موهای سر یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت فرد هستند. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای کاشت مو بدون نیاز به جراحی وجود دارد. این روش‌ها شامل کاشت ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x