• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مزوتراپی مو تهران

مزوتراپی مو روشی برای بهبودی موی سر است که هدف آن جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان با افزایش تراکم تشکیل مو برای جلوگیری از ریزش است. این فرایندی است که پروتئین ها، ویتامین ها و سایر مواد مغذی پوست را تنظیم می کند. انجام عمل مزوتراپی در یک کلینیک معنبر و مهم بسیار مهم و قابل توجه می باشد. کلینیک کاشت مو، با داشتن کادر بسیار حرفه ای مراحل مزوتراپی مو تهران را با بهترین کیفیت به مراجعین محترم ارائه می دهد.

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو پوست سر را با کمک تزریق مواد مغزی بدون هیچ گونه دردی تغذیه و مرطوب می کند. همچنین متابولیسم سلول را تسریع می کند، از ایجاد عفونت جلوگیری می کند و تشکیل مو را تسریع می کند. این فرآیند با ایجاد موهایی ضخیم، حجیم، قوی، بلند و سالم گردش خون در پوست سر را تسریع کرده و باعث تازه سازی فولیکول های مو می شود. این روند بهبودی سریعتر از سایر روشهای درمانی و بهبودی است و به بهبود تعادل هورمونی با گذشت زمان کمک می کند. هورمون DHT را غیرفعال کرده و رشته های جدید مو به سرعت ایجاد می شوند.

طبقه بندی ریزش مو

مزوتراپی مو روش تزریق ماده مغذی غنی از نظر تنوع غذایی به لایه مزودرم پوست سر است. با تزریق محلول در پوست سر با یک اسلحه مخصوص مزوتراپی حاوی سوزن های استریل ساخته می شود. این روش درمانی شامل هشت بازه زمانی در هفته است که بیش از نیم ساعت نیست. شما باید در این دوره صبور باشید؛ زیرا نتایج قابل مشاهده پس از بازه پنجم شروع به ظاهر شدن می کنند. محتوای مایع تزریق شده بسته به دلایل ریزش مو متفاوت است.

از آنجا که این مایع حاوی مواد سازگار با بافت، مانند ویتامین ها و مواد مغذی است، درمان – بهبود ایمن در نظر گرفته می شود. عوارض جانبی یا واکنشهای آلرژیک ایجاد نمی کند. افرادی که تحت این درمان قرار می گیرند حداقل متحمل رنج می شوند و مزوتراپی را می توان به یک راه حل آسان برای خلاص شدن از ریزش مزمن مو تبدیل کرد.

فقط افرادی که بیماری های پوستی، سوختگی های پوستی، دیابت، بیماران هموفیلی و زنان باردار دارند نباید این روش درمانی را انتخاب کنند. زیرا می تواند باعث مشکلات سلامتی شود. یکی دیگر از مشکلات پوست سر که با مزوتراپی قابل درمان است، شوره سر است. با این حال، این گزینه درمانی باید فقط در موارد ایجاد شوره سر شدید، با مشورت با متخصص پوست پس از اطلاع از علت ایجاد شوره، اعمال شود.

 

دوره مزوتراپی مو چقدر طور می کشد

برای نتیجه مطلوب ما یک دوره 6-10  ماهه درمانی را پیشنهاد می کنیم. پس از اتمام دوره پیشنهادی، نتایج می توانند از 12 تا 18 ماه به طول انجامد.

آیا مزوتراپی برای مو موثر است؟

امروزه می دانیم که مزوتراپی به اندازه قرص ها در جوان سازی و ترمیم مو موثر است. همه اینها منجر به تحریک رشد طبیعی مو می شود. احتمال نتیجه با این روش درمانی از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

 

آیا می توانید بعد از مزوتراپی ورزش کنید؟

وان های آبگرم، سونا، جکوزی و ماساژ برای 48 ساعت پس از درمان توصیه نمی شود. به مدت 20روز، روزانه 20-30 دقیقه پیاده روی در طول دوره درمان به نتیجه بهتر کمک می کند. به مدت 48 ساعت پس از تزریق از انجام هرگونه ورزش شدید (هر آنچه باعث تعریق یا افزایش ضربان قلب شما می شود) خودداری کنید.

آیا می توانم موهای خود را پس از مزوتراپی شستشو دهم؟

پس از 4-6 ساعت درمان می توانید موهای خود را بشویید.

 

مزوتراپی مو تهران

مزوتراپی مو همانطور که توضیح داده شد، تزریق مواد مغذی به پوشت سر برای بهبود رشد موها و جلوگیری از ریزش آن ها می باشد و این روش درد خاصی را به همراه نخواهد داشت. اما باید تمام جوانب احتیاط را مد نظر قرار داد و در انتخاب کلینیک و پزشکی که مزوتراپی را انجام می دهد نهایت دقت را به خرج داد.

دنیز کاشت، یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک کاشت مو تهران می باشد که با برخورداری از کادری متخصص و با تجربه و محیطی زیبا و تمیز، در امر کاشت مو و کاشت ابرو، کاشت ریش و مزوتراپی مو در خدمت مراجعین محترم می باشد.

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود: زن یا مرد یکی از معیارهای قضاوت در مورد جذابیت چهره افراد داشتن ابروهای زیبا و پرپشت است. ابروها علاوه بر اینکه جذابیت را برای چهره افراد به ارمغان می آورد، در سلامت چ... (ادامه)

ترک پوسته سر بعد از کاشت مو

ترک پوسته سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از بهترین راه ها برای درمان ریزش مو و طاسی است. کاشت مو ممکن است عوارض جانبی موقتی داشته باشد. برخی از عوارض مانند ترک خوردن سر پس از کاشت مو از عوارض نادر کاشت مو است. پس از کاشت مو، ترک ها... (ادامه)

مراقبت های لازم رنگ کردن ابرو بعد از کاشت

مراقبت های لازم رنگ کردن ابرو بعد از کاشت

مراقبت های لازم رنگ کردن ابرو بعد از کاشت: کاشت ابرو به عنوان یکی از روش های محبوب جهت رفع کمبود ابرو و تغییر شکل آن‌ها، در حال حاضر بسیار معروف است. اما پس از کاشت ابرو، مراقبت‌های لازم برای حفظ این ت... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x