• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

بهترین زمان برای کاشت مو چه موقع است؟ | تاثیر سن و سال بر کاشت

ریزش مو یکی از معضلاتی است که هم خانم ها وهم آقایان را در معرض حمله خود قرار داده است. هر چند در گذشته دور راه چاره ای برای ریزش مو در نهایت طاسی نبود. فقط کلاه را راه چاره ای می یافتند! اما به مرور زمان برای طاسی هم راه چاره ای پیداشد. در ادامه و در مقاله پیش رو در مورد کاشت مو و بهترین زمان برای کاشت مو توضیحات مختصری خواهیم داد. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با جدیدترین روش کاشت مو و کاشت مو طبیعی دارید می توانید از طریق وب سایت دنیز کاشت اقدام کنید.

کاشت مو و نگاهی به شرایط  آن

همانگونه که گفتیم تا چند دهه قبل شاید درمانی برای ریزش مو و طاسی نبود. اما با اختراع کلاه گیس تقریبا راه چاره ای بهتر از کلاه برای افراد طاس پیدا شد. به گونه ای که دیگر استفاده از کلاه گیس هم برای آقایان وهم برای خانم ها تبدیل به مد شد. اما استفاده از کلاه گیس برای افراد معضلاتی را به همراه داشت! عدم مقاومت در برابر باد و یا افتادنه ای بی موقع باعث بروز مشکلاتی برای استفاده کننده می شد. با استفاده از چسپ این مشکل نیز تا حدودی حل شد اما مراجعه مکرر برای تنظیم و اصلاح موهای طبیعی و مصنوعی نیز دردسری برای استفاده کننده از کلاه گیس ها بود. به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری مسئله کاشت مو به وجود آمد که در ادامه در مورد  آن توضیح خواهیم داد. سپس می خواهیم بدانیم که بهترین زمان برای کاشت مو چه وقت است؟

کاشت مو به شیوه نوین و بهترین زمان برای کاشت مو

این روزها کاشت مو دچار تحولات خاص خود گردیده و به روش های مختلفی این عمل انجام می گردد. اما در کل همگی از یک نوع پیوند و آن هم انتقال از بانک مو به قسمت طاسی سر می باشد. منظور از بانک مو قسمت پشت سر می باشد که حالت تراکم موها بیشتر است. در بعضی افراد که این تراکم در بانک مو زیاد نیست از قسمت های دیگر بدن مانند زیر چانه و یا سینه اقدام به برداشتن و پیوند مو می کنند. این عمل طبق دستور پزشک متخصص و در صورت صلاحدید انجام می پذیرد.

بهترین زمان برای کاشت مو

یکی از نکات مهم این است که چه زمانی برای پیوند مو مناسب تر می باشد. اگر چه عمل پیوند و کاشت مو در افراد بالای 18 سال قابل انجام است. اما توصیه می شود که تا سن 25 و حتی35 سالگی این عمل به تعویق بیافتد. کاشت مو برای افرادی که هنوز جوان هستند اصلا مناسب نیست. زیرا الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده و احتمال زیاد با گذشت زمان ریزش مو شروع به پیشرفت می کند. بنابراین انجام فرایند کاشت مو ممکن است باعث گردد بعد از چندین سال مجبور به عمل دوباره کاشت مو شد. از این رو باید به بهترین زمان برای کاشت مو دقت بسیار زیادی نمود.

بهترین زمان برای کاشت مو

بهترین زمان برای کاشت مو – آیا بهترین فصل برای کاشت مو وجود دارد؟

در برخی موارد این سوال پرسیده می شود که آیا بهترین فصل برای کاشت مو وجود دارد؟ برخی از کلینیک های غیر مجاز جهت تبلیغ و جذب مشتری از هر ترفندی استفاده کنند. اما توجه داشته باشید که شاید سن در کاشت مو موثر باشد. اما یک فصل خاص برای عمل کاشت وجود ندارد که فقط در آن فصل این عمل برای افراد انجام شود. یا برعکس فقط تنها چیزی که مطرح است اگر در فصل بهار عمل کاشت مو را انجام دهید نتیجه  آن را در فصل پائیز یا رنستان خواهید دید! نکته مهم در عمل کاشت مو این است که زمانی که برای برای کاشت مو تصمیم گرفتید در انجام  آن تعلل نکنید. در عین حال مسئله مهم دیگر این که انتخاب کلینیک و نوع عمل کاشت می باشد. این که در یک مرکز کاشت مو افراد متخصص و تجهیزات کامل وجود داشته باشد مهم است. اما مهم تر نظارت پزشک متخصص این امر می باشد.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت دنیز کاشت ما به این سوال پاسخ داده ایم که بهترین زمان برای کاشت مو چه موقع است؟ مولفه های بسیار زیادی در زمینه کاشت مو تاثیر دارند. از این رو لازم است تا به تمامی این موارد دقت بسیاری شود.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x