• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مناسب ترین روش کاشت ابرو کدام  است؟

مناسب ترین روش کاشت ابرو کدام  است؟ کاشت ابرو یک نوع عمل زیبایی است که امروزه برای زیبای و‌ پر پشت کردن ابرو ها انجام‌ می شود این عمل در روش های مختلفی کاشته می شود امروز ما در این مقاله تصمیم داریم درباره مناسب ترین روش کاشت ابرو تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

مناسب ترین روش کاشت ابرو کدام  است؟
کاشت ابرو مناسب چه کسانی است؟

کاشت ابرو عملی برای زیبای ابرو ها است که امروزه در کلینیک های زیبای کاشت مو و ابرو انجام می شود‌‌. این نوع عمل زیبای برای تمام کسانی که به فکر زیبای ابرو های خود هستند مناسب است. ولی بیشتر کسانی به سوی این عمل زیبای می روند که از طرح ابرو های خود راضی نیستند یا ابرو های نازک و کم پشتی دارند یا به خاطر حوادثی ابرو های خود را از دست داده اند. کاشت ابرو به روش های مختلفی در کلینیک های زیبای انجام می شود که در ادامه با این روش ها آشنا می شویم.

مناسب ترین روش کاشت ابرو کدام است؟

برای انتخاب مناسب ترین روش کاشت ابرو باید به چند نکته توجه کنید، اول انتخاب کلینیک و پزشک متخصص کار بلد، دوم نوع کاشت ابرو و سوم قیمت کاشت ابرو، کلینیک کاشت ابرو دنیز یکی از بهترین و معروف ترین بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران است که طرفداران بی شماری مخصوصا  قشر جوان دارد.
امروزه چندین نوع روش کاشت ابرو در ‌کلینیک‌ها انجام می شود که تمام این روش ها برگرفته از روش FUT و روش FLT  هستند که در روش کاشت تفاوت زیادی با هم ندارند در تمام این روش ها گرافت ها از بانک مو برداشته می شود و در محل مورد نظر کاشته می شود.

مناسب ترین روش کاشت ابرو کدام  است؟
انواع روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو sut

در کاشت ابرو به روش sut تمام مراحل کاشت با دستگاه انجام می شود. در روش  SUT    فولیکول ها توسط دستگاه اتوماتیک  برداشته می شود و توسط  دستگاه کاشته می شوند.

مزایای کاشت ابرو به روش SUT

بزرگترین مزایای این نوع کاشت طبیعی بودن ابرو ها است.
سرعت کاشت بالا به خاطر استفاده از دستگاه های اتوماتیک.

معایب کاشت ابرو SUT

بعضی از افراد که بیماری خاصی دارند نمی توانند از این نوع کاشت استفاده کنند.
افرادی که پوست شل دارند از این روش کاشت نمی توانند استفاده کنند.
هزینه بالای این کاشت نسبت به دیگر روش ها.

روش کاشت ابرو FUT

کاشت ابرو به روش اف یو تی یکی از روش های قدیمی است که فولیکول ها را به صورت نواری از بانک مو برش میزنند و در محل مورد نظر پیوند میزنند در این روش  کاشت تمام مراحل توسط تیم پزشکی انجام می شود و از هیچ دستگاهی استفاده نمی شود.

مزایای کاشت به روش FUT

یکی از مزایای این نوع کاشت زاویه خواب ابرو ها است چون در این روش فولیکول ها با دست کاشته می شوند.
در این روش کاشت ابرو برداشت فولیکول ها از پشت سر یا پشت گوش خود فرد انجام میشود به همین منظور استفاده از رنگ و کوتاه کردن آنها بعد از چند ماه  مشکلی را برای فرد ایجاد نمی کند.

معایب کاشت به روش FUT

به دلیل بر داشت نواری فولیکول ها از بانک مو امکان ماندن جای زخم در محل برداشت وجود دارد.
درد و خون ریزی یکی دیگر از معایب این روش است.

مناسب ترین روش کاشت ابرو کدام  است؟
هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

یکی دیگر از معیار های انتخاب مناسب ترین روش کاشت ابرو هزینه کاشت ابرو است. هزینه کاشت ابرو به نوع کاشت و تعداد گرافت های که برای کاشت استفاده می شود بستگی دارد. ناگفته نماند برای  بیشتر افراد برای انتخاب مناسب ترین روش کاشت ابرو هزینه کاشت مهم  نیست نوع کاشت و کیفیت کار برای آنها مهم است‌.

حرف آخر

برای انتخاب یک روش مناسب ابرو مهم ترین کار مشاوره با پزشک متخصص است باید اول با پزشک خود مشورت کنید و بعد نوع کاشت ابرو را انتخاب کنید.
اگر میخواهید مناسب ترین روش کاشت ابرو را انتخاب کنید حتما برای کاشت ابرو کلینیک کاشت دنیز را انتخاب کنید‌. کلینیک زیبایی دنیر. یکی از باسابقه ترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران است که با داشتن بهترین مشاوران، با تجربه ترین پزشکان متخصص و بهترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی  کاشت ابرو در ۷ روز هفته ۲۴ساعت در خدمت مشتریان عزیز است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x