• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

دستورالعمل های استفاده از کلاه بعد از کاشت مو چه مواردی می باشد؟

در این مقاله دنیز کاشت، کلینیک کاشت مو تهران قصد داریم به بررسی دستورالعمل های استفاده از کلاه بعد از کاشت مو بپردازیم. کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش و سبیل این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به همین دلیل باید بتوانیم به خوبی راه های مراقبتی را بدانیم.

دستورالعمل های استفاده از کلاه بعد از کاشت مو

پیروی از یک سری توصیه ها و دستورالعمل ها در مورد استفاده از کلاه بعد از کاشت مو، به شما کمک می کند که بهترین نتیجه را مشاهده کنید. وقت و هزینه شما به هدر نرود. در ادامه به بررسی این دستورالعمل ها می پردازیم.

استفاده و انتخاب کلاه مناسب بعد از کاشت مو

ابتدا سعی کنید کلاهی که انتخاب می کنید گشاد باشد. پوشیدن کلاه های تنگ به هیچ وجه مجاز نمی باشد. کلاه نباید به گرافت ها تماس داشته باشد. زمان پوشیدن و برداشتن کلاه از هر دو دست خود استفاده کنید. به آرامی کلاه را بردارید یا بگذارید و از تماس با پیوندها بپرهیزید. اصلا در این کار عجله نکنید. این نکته ها را در دو هفته اول حتما رعایت کنید. پس از دو هفته می توانید از کلاه های معمولی خود استفاده کنید. در طول این دو هفته گرافت ها محکم شده اند و جا گرفته اند و خطر دررفتگی و جابجایی ندارند. اما در مورد کلاه ایمنی بهتر است ۳ تا ۴ هفته صبر کنید. این گزینه یکی از دستورالعمل های استفاده از کلاه بعد از کاشت مو می باشد.

موها باید در معرض هوا باشند

نکته مهمی که در این جا باید به شما بگوییم این است که موهایی که تازه کاشته شده اند، باید هر از گاهی در معرض هوا باشند. حتما سعی کنید در طول روز چند ساعت را به این کار اختصاص دهید و از کلاه استفاده نکنید. البته نباید در برابر نور مستقیم خورشید قرار بگیرید زیرا پوست سر بسیار ظریف و حساس و دردناک می شود. پس در این مواقع استفاده از کلاه بعد از کاشت مو توصیه می شود. زیرا اشعه های خورشید باعث سوختگی و اختلال در روند بهبود می شوند.

همچنین اگر به مدت زیاد در معرض نور مستقیم خورشید باشید، تعریق باعث عفونت و تجمع باکتری روی زخم ها می شود. پس عاقلانه ترین کار استفاده از کلاه بعد از کاشت مو و قرار نگرفتن در این شرایط است. البته مشاوره با پزشک و انتخاب بهترین کلاه فراموش نشود. در ارتباط با دستورالعمل های استفاده از کلاه بعد از کاشت مو می توانید با متخصصان ما در دنیز کاشت در ارتباط باشید.

کلاه بعد از کاشت مو دنیز

بررسی شرایط هوایی بعد از کاشت مو

همچنین گرد و غبار و آلاینده های هوا نیز باعث آلوده شدن زخم ها، عفونت و طولانی شدن دوره نقاهت می شوند. پس باز هم توصیه می شود که با پزشک خود درباره  استفاده از کلاه بعد از کاشت مو مشورت کنید. باد و باران اثر زیادی روی گرافت ها ندارند اما اگر شرایط هوایی خیلی مناسب نباشد، رعایت کنید. زیرا باران و باد شدید نیز روی پیوندها تاثیر می گذارد و باعث جابجایی گرافت ها می شود.

استفاده از کلاه ایمنی بعد از کاشت مو

یکی از مهم ترین دستورالعمل های استفاده از کلاه بعد از کاشت مو در ارتباط با کلاه ایمنی است. اگر کار شما به شیوه ای است که استفاده از کلاه ایمنی الزامی می باشد، باید ۳ هفته اول مرخصی بگیرید. زیرا کلاه ایمنی به گرافت ها فشار وارد می کند و تمام زحمت و هزینه شما را به هدر می دهد. در کل هر چیزی که تماس مستقیم با پیوندها داشته بلشد به آن ها آسیب می زند.

پوشش خانم ها و کاشت مو

در مورد خانم هایی که مسئله حجاب و پوشش برای آن ها مهم است نیز توصیه هایی داریم. این بانوان باید از پارچه های خاصی استفاده کنند. پارچه های ابریشمی گزینه مناسبی برای این موقعیت حساس هستند. البته بهتر است در موقعیتی که نیاز به پوشش دارند قرار نگیرند. با این کار پوست سر تنفس می کند. در مورد کاشت مو یک قاعده و اصل کلی وجود دارد: هر چیزی که سفت باشد و به پوست سر و گرافت ها فشار وارد کند، مناسب نیست. پس با پزشک جراح خود و یا کلینیک مشورت کنید به شما کمک کنند که بهترین انتخاب داشته باشید و به پیوندهای سر آسیب نزنید. اگر به توصیه ها و دستورالعمل های جراح و کلینیک عمل کنید و مراقبت های بعد از پیوند را رعایت کنید، می توانید به بهترین نتیجه برسید و از وقت و هزینه ای که خرج کرده اید دفاع کنید و آن را به هدر ندهید.

سخن آخر با دنیز کاشت

تلاش ما این است که در مورد دستورالعمل های استفاده از کلاه بعد از کاشت مو و اصولی که باید رعایت کنید، نکات اصلی را بیان کنیم. ما در دنیز کاشت کاشت مو و مزوتراپی مو کمک کنیم که بهترین نتیجه را بگیرید. زیرا زیبایی ظاهری حق شماست و باید برای داشتن آن سعی کنید.

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x