• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

خطرات + عوارض جانبی کاشت مو برای مو های کم پشت

آیا می توان کاشت مو برای موهای کم پشت انجام داد؟ این نوع درمان مناسب ترین درمان برای افرادی است که ریزش مو دارند. نوع ریزش مو در زنان و مردان متفاوت است. و می توان از بانک های مو در قسمت های دیگر بدن استفاده کرد تا بتوان برای افرادی که از کم پشت بودن موها رنج می برند، کاشت مو انجام داد

کاشت مو برای موهای کم پشت به افراد کمک می کند اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و در صورت دور بودن از زندگی اجتماعی در شرایط ناخوشایند دوباره شاد شوند. بنابراین، کیفیت زندگی افراد با کاشت مو افزایش می یابد.

کاشت مو آخرین راه حل برای بسیاری از افرادی است که مشکلات ریزش مو دارند. با پیشرفت تکنولوژی، کاشت مو روشی است که برای همه افراد کاربرد دارد. همانطور که مشهور است، کاشت مو را می توان در ناحیه بدون مو و همچنین موهای کم پشت انجام داد.

رایج ترین سوال این است که آیا کاشت مو به موهای موجود آسیب می رساند؟ قبل از پاسخ به این سوال، فردی که می خواهد کاشت مو انجام دهد، ابتدا باید ارزیابی اولیه خوبی داشته باشد و بررسی کند که موهای او مناسب است یا خیر. استفاده از موهایی که به طور کامل تخلیه نشده اند برای جلوگیری از آسیب ، بسیار ضروری است.

آیا می توان کاشت مو برای موهای کم پشت انجام داد؟

ریزش مو یا کم پشت شدن موها اغلب به دلایلی اتفاق می افتد که نمی توانید آنها را کنترل کنید. علت ریزش مو احتمالاً به دلایل ارثی است.

به لطف کاشت موی حساس، می توانید موهای خود را با فولیکول های مو که از ناحیه اهداکننده گرفته شده یا همان بانک مو گرفته شده است، به موهای دلخواه خود برسید.

قبل از هر چیز باید دانست که نازک شدن مو نوعی ریزش مو است. اگر می بینید که موهای شما نازک شده است، توصیه می کنیم بلافاصله برای دریافت مشاوره برای اینکه امکان کاشت مو برای شما وجود دارد با یک کلینیک معتبر و یک پزشک متخصص صحبت کنید.

کلینیک کاشت مو دنیز کاشت یکی از برترین کلینیک های کاشت مو در ایران می باشد و با بهره بردن از جدیدترین روش کاشت مو می توان کاشت مو برای موهای کم پشت را انجام دهد.

برای دریافت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کاشت مو برای موهای کم پشت با کارشناسان دنیز کاشت تماس برقرار کنید.

همچنین بخوانید : کاشت مو بدون جراحی چگونه است؟

نکات مهم بعد از کاشت مو برای موهای کم پشت

پس از کاشت مو با موهای کم، حدود 3 تا 5 ماه پس از عمل ، موهای شما به تدریج رشد کرده و ضخیم تر می شود. با این حال، زمان بیشتری طول می کشد تا موهای شما به حجم و پرپشت بودن مورد نظر شما برسد، بنابراین صبر در این فرایند لازم است. پس از 6 ماه، موهای شما شروع به بازیابی می کند و همچنان طبیعی به نظر می رسد.

نکات مهم بعد از کاشت مو برای موهای کم پشت

بعد از کاشت مو برای موهای کم پشت نکات مهمی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال، شما نباید مدت طولانی زیر دوش بمانید، این می تواند روی موهای شما تأثیر بدی بگذارد. بنابراین، نباید موهای خود را برای مدت طولانی مرطوب بگذارید.

در کلینیک دنیر کاشت در این مورد به شما اطلاعات مفصلی داده می شود که چه کارهایی انجام دهید و چه کارهایی انجام ندهید. شما باید این اطلاعات را در نظر داشته باشید، در غیر این صورت، موهای شما آنطور که دوست دارید طبیعی نخواهد بود و یا حتی بلافاصله نمی ریزد.

موها پس از کاشت مو چه زمانی رشد می کنند؟

2 تا 3 ماه پس از عمل، موهای جدید شما در ناحیه ای که موهای خود را کاشته اید شروع به رشد می کند. در پایان 6 ماهگی، تمام موهای شما رشد می کند. مراحل توسعه کاشت مو در پایان ماه دوازدهم به پایان می رسد. با این حال، باید دانست که ریزش مو بعد از عمل کاشت مو طبیعی است.

اگر موهای شما در مدت مقرر رشد نکرد، در صورت وجود مشکل یا ناسالم بودن، توصیه می کنیم بلافاصله با کلینیک کاشت مو تماس بگیرید.

همچنین بخوانید : چگونه با شوره سر بعد از کاشت مو مقابله کنیم؟

خارش بعد از کاشت مو برای موهای کم پشت

خارش بعد از کاشت مو برای موهای کم پشت، بخشی از فرایند کاشت مو است. لازم به ذکر است که اگرچه پوست بعد از عمل کاشت مو دچار خارش می شود، اما بسیار خطرناک است. بهترین راه حل برای خارش این است که خارش را بدون مالش با کف دست لمس کنید. اگر اندازه خارش شما متفاوت است، می توانید با توصیه پزشک از کرم ها و اسپری های مختلف استفاده کنید.

آیا خطرات یا عوارض جانبی وجود دارد؟

به جز نقاط سفید کوچک که فولیکول ها را برداشته اند ، هیچ علامتی از پیوند مو مشاهده نخواهید کرد. اینها با گذشت زمان محو می شوند. در صورت مشاهده هر یک از عوارض جانبی نادر زیر با پزشک مشورت کنید:

  • علائم عفونت
  • پوسته پوسته شدن
  • درد یا تورم در اطراف محل جراحی
  • التهاب فولیکول ها
  • خونریزی از محل جراحی

دنیز کاشت

دنیز کاشت یکی از بهترین های انواع کلنیک کاشت مو تهران می باشد که با در اختیار داشتن کادر مجرب و حرفه ای و بهره بردن از جدیدترین روش کاشت مو در دنیا، آماده خدمت رسانی به کسانی هستند که می خواهند یک کاشت مو ایمن و با کیفیت را داشته باشند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x