• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

تقویت مو ها بعد از کاشت مو – راه های مراقبت از پوست سر

مراقبت از سر مو در روزهای بعد از عمل کاشت مو اهمیت ویژه ای دارد، به ویژه با توجه به حساسیتی که کاشت مو به عنوان یک عمل جراحی دارد. اطمینان از مراقبت صحیح از مو و پوست سر بعد از کاشت مو نه تنها خطر ابتلا به عوارض را کاهش می دهد و در نتیجه شانس موفقیت شما را افزایش می دهد و سریع ترین و بهترین کیفیت رشد مو را افزایش می دهد. در ادامه با دنیز کاشت همراه باشید تا راه های تقویت مو ها بعد از کاشت مو را بررسی کنیم.

پس از انجام کاشت مو، موهای جدید تا شش ماه طول می کشد تا طبیعی و آنچه که مد نظر شما بوده است، به نظر برسند.

علاوه بر این، موهایی که کاشته شده اند احتمالاً نازک هستند و به زمان لازم برای تقویت تا حدی که حجیم و پر باشد. وقت گذاشتن برای مو ها و رسیدگی به آن ها با توجه به دستورات پزشک کلید موفقیت یک کاشت مو طبیعی عالی است. بخشی از آن از انجام تمام تلاش شما برای تقویت مو ها بعد از کاشت مو ناشی می شود.

مراقبت از پوست سر و تقویت موها بعد از کاشت مو

روش های کاشت مو ممکن است سخت به نظر بیایند و حتما برای دستیابی به موقیت کاشت مو، موهایی که در فولیکول های پوست سر شما قرار گرفته اند باید به خوبی مراقبت شوند. پزشکان به احتمال زیاد دارویی را برای شما در نظر گرفته اند تا بعد از عمل به پوست سر خود بمالید و باید وقت بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که دارو را با دقت و کارآمد استفاده می کنید.

استفاده دقیق از این دارو به تقویت مو ها بعد از کاشت مو کمک می کند، اما مهم این است که هنگام استفاده از این دارو ها کمترین میزان فشار ممکن را به قسمت هایی از پوست سر که مو ها تازه در آن کاشت شده اند بیاید.

بسیار نرم و لطیف با پوست سر خود برخورد کنید و فقط زمانی از شامپوهای شیمیایی استفاده کنید که توسط تیم مراقبت های بعد از شما توصیه شده است و حتی در این صورت، مطمئن شوید که از شامپوی ملایمی استفاده می کنید که برای پوست سر شما ناراحتی ایجاد نمی کند.

تا جایی که ممکن است از مالیدن موهای خود اجتناب کنید – این می تواند باعث شکستگی و ضعیف شدن فولیکول های مو شود و به جای مالش، موهای خود را خشک کنید.، ممکن است پزشک شما استفاده از محصولات حاوی روغن که برای تقویت مو ها بعد از کاشت مو مفید است، را توصیه کند – این را باید به آرامی در پوست سر ماساژ دهید.

مراقبت از پوست سر و تقویت موها بعد از کاشت

خارش پوست سر

همچنین ممکن است متوجه شوید که پوست سر شما بعد از کاشت مو خارش خاصی دارد. این کاملا طبیعی است. اما تا جایی که می تو انید از خاراندن سر خود خودداری کنید. تسلیم وسوسه و خاراندن پوست سر می تواند باعث پراکندگی موهای تازه کاشته شده شود.

در نهایت می تواند منجر به شکست پیوند موها شود یا در غیر این صورت منجر به عفونت شود. به ویژه نتایج امیدوار کننده ای هستند شما باید نهایت تلاش خود را بکنید تا مطمئن شوید هیچ آسیبی به موهای تازه کاشته شده وارد نمی شود – خارش در پوسته هایی که روی سر شما ایجاد شده است می تواند بیشتر از فایده آن آسیب برساند، مهم نیست که تسکین خاراندن آن زمان چقدر خوب است.

رژیم غذایی برای تقویت مو ها بعد از کاشت مو

پیروی از یک رژیم غذایی خاص می تواند به رشد موها و تقویت مو ها بعد از کاشت مو شما کمک کند. از استحکام فولیکول ها تا حد ممکن اطمینان حاصل کند. به عنوان مثال، خوردن غذاهایی که سرشار از پروتئین هستند، موها را تقویت کرده و رشد آن ها را زیاد می کند. این شانس را به موهای جدید شما می دهد که به موهای ضخیم و دلپذیر تبدیل شوند.

غذاهایی مانند سویا، عدس، ماهی تن و تخم مرغ سرشار از پروتئین هستند. پس به راحتی می توان آنها را در رژیم غذایی خود قرار داد. اطمینان حاصل کنید که غذاهای ناسالم را کنار می گذارید. غذاهایی می خورید که سرشار از ارزش غذایی هستند.

پس بهترین فرصت را به موهای جدید خود بدهید. تا آنجا که ممکن است خود را هیدراته نگه دارید. باید آب زیاد بنوشید. این کار هیدارته شدن بدن شما را همانطور که باید انجام می دهد. از این رو منجر به تقویت فولیکول های مو می شود.

رژیم غذایی همیشه فقط در مورد غذا صدق نمی کند. مراقبت از ذهن و بدن شما به همان اندازه مهم است. تا جایی که می توانید میزان استرس را در زندگی خود کاهش دهید. یوگا تمرین کنید.

قدم بزنید. مدیتیشن کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی می خوابید. خواب زمانی است که بدن شما تمام سیستم های داخلی خود را بازنشانی می کند. در آن همه احیا و بازسازی انجام می شود. در واقع کمبود خواب می تواند این فرایندهای طبیعی را دشوارتر کند. در نتیجه شانس بهبود و تقویت مو ها بعد از کاشت مو را کاهش می دهد.

سخن آخر

در این مقاله از مرکز مشاوره کاشت مو دنیز کاشت ما به بررسی روش های تقویت مو ها بعد از کاشت مو پرداخته ایم. دنیز کاشت بهترین کلینیک کاشت مو تهران ارائه دهنده انواع روش های کاشت و مزوتراپی مو می باشد. از این رو می توانید به متخصصان ما مراجعه نمایید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x