• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو به روش میگروگرافت چگونه است و چقدر طول می کشد؟

ناحیه ابرو دارای موهای ضخیم و ظریف، با طول محدود است. عملکرد اصلی آن محافظت از چشم در برابر رطوبت است پ، اما ابروها نیز نقش مهمی در ارتباطات انسانی دارند و می توانند شگفتی ، عصبانیت یا حیرت را منتقل کنند. ابروها بر احساس تقارن صورت و همچنین درک چهره افراد تأثیر می گذارد. بنابراین، افراد بدون ابرو یا زخم و ناحیه طاس از کمبود اعتماد به نفس رنج می برند. یکی از روش های درمان ریزش موهای ابرو یا طاسی موهای ابرو کاشت ابرو به روش میگروگرافت است. در ادامه با کلینیک دنیز کاشت همراه باشید تا بیشتر در مورد کاشت ابرو به روش میگروگرافت اطلاعات مفیدی به دست بیاورید.

کاشت ابرو به روش میگروگرافت چیست؟

کاشت ابرو به روش میگروگرافت جراحی کاشت ابرو است که در آن موهای اهداکننده از یک قسمت روی سر برداشته می شوند و در ناحیه ای از ابرو کاشته می شوند که موها در آن کم شده یا نازک می شوند. این در واقع فولیکول های جدید مو را در زیر پوست در محل جدید قرار می دهد و باعث می شود موها دوباره در آنجا رشد کنند.

چرا موهای ابرو می ریزد؟

ریزش موی ابرو به دلایل مختلفی ایجاد می شود:

  • ضربه های حرارتی یا شیمیایی، مانند سوختگی الکتریکی یا تصادفات رانندگی
  • بیماریهای سیستماتیک یا موضعی
  • حذف موهای زائد
  • داروها یا درمان هایی مانند پرتودرمانی یا شیمی درمانی

تکنیک کاشت ابرو

ابروها را می توان به روش های مختلف بازسازی کرد. یکی از ساده ترین آنها کاشت ابرو با تکنیک FUE است که در بلندمدت نتایج بهتری نسبت به سایر تکنیک ها دارد.

بازسازی ابرو می تواند کلی یا جزئی باشد:

  • بازسازی جزئی: رشد مجدد روی اسکار در ناحیه ابرو.
  • بازسازی کامل: هنگامی که تمام موهای ابرو نیاز به رشد مجدد دارند.

همچنین بخوانید : کاشت مو به روش FUE

بازسازی جزئی ابروها

برای رویش مجدد بخشی از ابرو، استخراج ظریف و دقیق واحدهای فولیکولار روی ابرو مقابل انجام می شود و از مناطق مختلف انتخاب می شود. فولیکولهای استخراج شده به دنبال زاویه رشد ابرو به ابرو پیوند زده می شوند. این بدان معناست که دهانه های محل پیوند باید بطور فوق العاده مایل (عموماً موازی با پوست) باشند و باید جهت رشد موهای دیگر ابرو را دنبال کنند.

جهت رشد موهای ابرو برای همه موها یکسان نیست. ناحیه داخلی ابرو باید پیوندها را به سمت قسمت بالای بینی قرار دهد زیرا تقریباً عمودی ظاهر می شوند. ناحیه کناری ابرو دارای مو در دو جهت است، نزدیکترین قسمت به پلک موها رو به بالا و به سمت ناحیه گیجگاهی هستند. در قسمت بالایی موها به سمت پایین و بیرون بیرون می آیند. برای دستیابی به بهترین نتیجه طبیعی رعایت جهت موهای مختلف روی ابرو ضروری است.

کاشت ابرو میگروگرافت چقدر طول می کشد؟

طول جلسه کاشت ابرو به روش میگروگرافت بستگی به میزان موهایی دارد که پیوند زده اید. اما به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید 2 تا 3 ساعت طول بکشد.

کاشت ابرو میگروگرافت

آیا کاشت ابرو به روش میگروگرافت دردناک است؟

هنگام کاشت ابرو به روش میگروگرافت از بی حسی موضعی استفاده می شود. بنابراین در طول عمل هیچ دردی وجود ندارد. پس از آن، اکثر بیماران درد خفیف تا متوسطی را تجربه می کنند که با داروهای مسکن بدون نسخه قابل کنترل است.

خطرات کاشت ابرو به روش میگروگرافت چیست؟

کاشت ابرو به روش میگروگرافت یک روش جزئی با خطرات بسیار کم است. مانند خطر بسیار جزئی عفونت یا زخم که آن هم به راحتی و با رعایت نکات بهداشتی و مصرف دارو برطرف می شود.

همچنین بخوانید : مزوتراپی مو در تهران

ریکاوری بعد از کاشت ابرو به روش میگروگرافت چگونه است؟

شما می توانید در مدت چند روز به سر کار برگردید و فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.

نتایج ترمیم مو میکروگرافت

توجه به این نکته ضروری است که موهای جدید ممکن است در 1-3 هفته بعد از عمل ریزش کنند. این طبیعی و قابل انتظار است. فولیکول های جدید همچنان مو تولید می کنند. بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که طی 6 تا 7 ماه شاهد رشد موها باشید و نتایج نهایی تا 12 ماه طول بکشد.

کاشت ابرو به روش میگروگرافت بدون در نظر گرفتن جنسیت، سن و شرایط جسمانی برای همه مناسب می باشد. کاشت ابرو میگروگرافت دائمی در نظر گرفته می شود. با این حال، فولیکول های مو که تازه قرار گرفته اند رشد کرده و مانند بقیه موهای شما رفتار می کنند. این بدان معناست که ممکن است با افزایش سن موهای کمتری تولید کنند یا به عنوان بخشی از فرایند پیری طبیعی ریزش کنند.

کاشت ابرو با دنیز کاشت

دنیز کاشت یکی از کلینیک های برتر کاشت مو در تهران می باشد که با داشتن کادر مجرب و حرفه ای بهترین تجربه ممکن را از کاشت ابرو با جدید ترین روش کاشت ابرو را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید برای دریافت مشاوره کاشت ابرو با کارشناسان دنیز کاشت تماس برقرار کنید. کلینیک کاشت ابرو تهران دنیز کاشت پاسخگوی شما است.

 

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x