• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مراحل کاشت مو | پیوند واحد های فولیکولی + استخراج آن ها

موهای شما بازتابی از شخصیت شماست. اما اگر شروع به از دست دادن موهای زیبا کنید چه؟ نگران نباشید کاشت مو گزینه مناسب برای شما است. همه ما با این نام آشنا هستیم اما بسیاری نمی دانند که این نام چیست و تا چه حد می تواند برای فرد مفید باشد.

این مقاله به مراحل کاشت مو همراه با روش و مزایای آن اختصاص دارد. اما این سوال مطرح می شود که شرایطی که نیاز به انجام کاشت مو است، چیست؟. چنین شرایطی زمانی رخ می دهد که شما ریزش موهای خود را خیلی زود تجربه کرده اید و سایر روش های درمانی نتایج لازم را برای بازگرداندن موهای شما ایجاد نکرده است. در چنین مواردی، کاشت مو می تواند به رشد مجدد موهای شما کمک کند.

کاشت مو چیست؟

این یک روش جراحی برای درمان طاسی است. این تکنیک فولیکول های مو را از یک قسمت بدن که به “محل اهدا کننده” و یا یانک مو معروف است جدا می کند و سپس به قسمت مورد نظر سر که به “محل گیرنده” معروف است پیوند زده می شود. در درجه اول طاسی مردان را درمان می کند. این طاسی می تواند ناشی از –

  • رژیم غذایی نامناسب
  • بیماری
  • عدم تعادل هورمونی
  • داروها
  • فشار

مراحل کاشت مو

در طی مراحل کاشت مو، جراح پوست سر را کاملاً تمیز می کند. با کمک یک سوزن کوچک ، جراح ناحیه ای از سر را با بی حسی موضعی بی حس می کند. به طور کلی، برای به دست آوردن فولیکول های مو برای پیوند، از دو تکنیک استفاده می شد.

پیوند واحد فولیکولی (FUT)ود.

 

پیوند واحد فولیکولی (FUT)

جراح با استفاده از چاقوی جراحی نواری از پوست سر را معمولا از پشت سر بدست می آورد. طول برش می تواند چندین اینچ طول داشته باشد. سپس محل برش با بخیه بسته می شود. در مرحله بعد، جراح قسمت برداشته شده سر را با کمک ذره بین و چاقوی جراحی به قسمتهای کوچکی تقسیم می کند. سپس فولیکول های مو کاشته می شوند که به حفظ ظاهر طبیعی کمک می کند.

این روش به دلیل اینکه جای زخم و اسکار زیادی را از خود به جای می گذارد تقریبا منسوخ شده است.

استخراج واحد فولیکولی (FUE)

فولیکول های مو به طور مستقیم از پشت سر با کمک چندین برش کوچک با استفاده از پانچ بریده می شوند. با ایجاد سوراخ های کوچک با کمک تیغه یا سوزن در پوست سر در محل گیرنده. سپس موها به آرامی در سوراخ ها قرار می گیرند.

در طول یک جلسه، جراح ممکن است صدها یا هزاران مو را پیوند دهد. بعداً پوست سر با کمک پیوند، گاز یا بانداژ برای چند روز پوشانده می شود.

یک جلسه پیوند مو بیش از چهار ساعت طول می کشد. اما بخیه ها پس از حدود 10 روز جراحی برداشته می شوند. سه یا چهار جلسه برای پوشاندن سر کامل با مو لازم است.

توجه کنید هر جلسه در فاصله چند ماه پس از جلسه قبلی انجام می شود که به هر پیوند اجازه می دهد به درستی بهبود یابد. در نتیجه، در صورت مصرف داروهای مناسب و رعایت دستورات متخصص از نظر دینی ، موها در ناحیه پیوند شده شروع به رشد می کنند.

می توان انتظارات واقع بینانه را با صحبت با متخصص برای دستیابی به نتیجه مطلوب با استفاده از درمان کاشت مو تعیین کرد. اکنون که مفهوم اساسی و مراحل کاشت مو و روش آن مورد بحث قرار گرفته است، باید مزایای آن را روشن کرد.

استخراج واحد فولیکولی

مزایای کاشت مو

روی موهای خود سرمایه گذاری کنید ؛ دلایل سرمایه گذاری در کاشت مو در مزایای آن نهفته است:

  • گزینه ایمن – کاشت مو برای رشد مجدد موها بی خطر است زیرا از مواد شیمیایی که ممکن است به موهای شما آسیب برساند استفاده نمی کند. این کار فرد را از شر عوارضی که ممکن است برای بازیابی مجدد موها با آنها روبرو شود ، نجات می دهد. نتایج دائمی و عالی است.
  • موهای طبیعی – کاشت مو بدون شک ظاهری طبیعی به موهای شما می بخشد. مردم را دچار سردرگمی می کند. این روش درمانی در مقایسه با سایر روشهای رشد مو ، بیشترین جلوه طبیعی را می دهد. مشکلات طاسی را به طور کامل برطرف می کند.
  • کاشت مو دائمی-کاشت مو یک راه حل دائمی برای طاسی است. پس از اتمام کار برای همیشه دوام خواهد داشت. از آنجا که از فولیکول های موی شما استفاده می کند، بنابراین به موهای شما اجازه رشد طبیعی می دهد. مزیت دیگر این است که به شما این آزادی را می دهد که موهای خود را به دلخواه اصلاح یا حالت دهید.
  • توزیع یکنواخت فولیکول های مو – جدیدترین تکنیک های کاشت مو مزایای توزیع یکنواخت فولیکول های مو را برای پوشش ناحیه طاس فراهم می کند. این قسمت طاس را کاملاً می پوشاند بدون اینکه به نظر برسد که موها بصورت تکه ای در حال رشد هستند.
  • اعتماد به نفس-نکته آخر اینکه اعتماد به نفسی که بعد از مشاهده رشد موها به دست می آید و به طور طبیعی نیز به سادگی غیرقابل درمان است.

کاشت مو با دنیز کاشت

با بیش از سالها تجربه در زمینه عمل جراحی کاشت مو، ما پیشروترین ارائه دهنده عمل جراحی کاشت مو با قیمت مناسب در تهران هستیم. کلینیک دنیز کاشت بهترین کلینیک کاشت مو تهران ، جدیدترین تکنیک های کاشت مو و کاشت ابرو را ارائه می دهد. اگر در مورد کاشت مو طبیعی سوالی دارید یا فکر می کنید گزینه کاشت مو برای شما مناسب است، برای تعیین وقت مشاوره با ما تماس بگیرید.

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x