• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی چقدر است؟

هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی چقدر است؟ یکی از عارضه هایی که منجر به طاسی موی سر می گردد ریزش مو می باشد که برای آن دلایل و علت های گوناگونی گفته شده است. در طول مدت زمان گذشته راه های مختلفی برای درمان ریزش مو و طاسی بوجود آمده است که خوشبختانه روز بروز نیز از لحاظ علمی روش های درمانی نیز متعدد تر و بهتر شده است. یکی از این روش ها کاشت مو طبیعی می باشد‌. در مقاله پیش رو هم در مورد کاشت مو و هم در مورد هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی توضیحاتی خواهیم داد.

کاشت مو با سلول های بنیادی چیست؟

کاشت مو یک فعالیت زیبایی است که در طی فرایندی خاص فولیکول مو از یک نقطه سر (بانک مو) برداشته و در نقطه دیگر که دچار طاسی گردیده کاشته می شود. کاشت مو یک عمل تخصصی می باشد و توسط پزشک متخصص انجام می پذیرد.کاشت مو با سلول های بنیادی که یکی از روش های کاشت است در ادامه بررسی می شود.

هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی چقدر است؟

هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی چقدر است؟

روش های مختلف کاشت مو

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه های علمی این پیشرفت شامل روش های کاشت مو نیز می باشد. همین امر نیز باعث گردیده تا فرایند های مختلفی برای این عمل که به نوعی عمل زیبایی نیز محسوب می گردد بوجود بیاید. این روش های کاشت مو عبارتند از:

روش کاشت مو(BHT)

در این روش کاشت مو از بانک مو استفاده نمی شود.‌ ازمو های بدن استفاده می شود. البته این روش دیگر بسیار کم استفاده می شود. چرا که این فرایند بسیار سختی می باشد.

روش کاشت (FUT)

این روش که کاشت موی نواری نیز نامیده می شود از قدیمی ترین و متداول ترین نوع آن می باشد. در این روش بعد از بی حسی نواحی از پوست پشت سر که اصطلاحا بانک مو گفته می شود برداشته و گرافت های آن در قسمت دریافت کننده(ناحیه کم مو وطاس سر) کاشته می شود.

روش کاشت (FUE)

در این روش بخشی از پشت سر(بانک مو) تراشیده شده سپس رشته های مو بصورت جداگانه و برش های دایره ای جداشده و به قسمتی از سر که دچار طاسی شده است پیوند زده خواهد شد.

 کاشت مو به روش (SUT)

این روش از جدیدترین روش های کاشت مو به روش sut می باشد که در آن فولیکول های مو از قسمت بانک مو( پشت سر) به صورت دانه ای و توسط دستگاه برداشته شده و در قسمت کم مو و طاس کاشته می شود. کلیه مراحل کار توسط دستگاه به صورت اتوماتیک و تحت نظارت پزشک انجام می شود.

کاشت مو به روش(FIT)

در این روش فولیکول مو بصورت دانه ای از قسمت پشت سر یا بانک مو برداشته و در محل مورد نیاز پیوند زده می شود. تفاوت عمل پیوند در این روش و روش sut فقط انجام کار با دست می باشد.

کاشت مو به روش (Micros_Fit)

در آن پزشک از دقت عمل بیشتری در برداشت و کاشت مو استفاده می کند. این روش توسط دستگاه های مخصوص انجام خواهد گرفت.

هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی چقدر است؟

هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی چقدر است؟

کاشت مو با سلول های بنیادی

یکی از آخرین روش های کاشت مو استفاده از فرایند علمی استفاده از سلول های بنیادی می باشد. این روش جزو آخرین تکنیک های کاشت مو می باشد. هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی نیز می تواند بالا باشد. این روش بیشتر مناسب افرادی است که دارای مو های کم پشت بوده و یا ضخامت موهای آنها کم می باشد. بیشتر در مواردی که فرد دارای ریزش موی شدید می باشد از این روش استفاده می کنند.

در آن از سلول های بنیادی خود بیمار استفاده می گردد. سلول های بنیادی به نوع خاصی از سلول ها گفته می شود که توانایی تبدیل شدن به سلول های مختلف بدن را دارند و از انها به عنوان سلول های مادر نام برده می شود.

در این روش قسمت هایی از فولیکول های مو که دارای سلول های بنیادی می باشد برای رشد یک یا چند تار مو لازم می باشد. از مزیت های این روش رشد مو هم در ناحیه گیرنده و هم در ناحیه بانک مو می باشد. به نوعی در این روش از ویژگی سلول های بنیادی برای رشد مو استفاده می گردد.

هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی چقدر است؟

هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی چقدر است؟

پیوند مو به روش سلول های بنیادی بیشتر مناسب افراد زیر می باشد:

  • افرادی که دچار ریزش موی شدید شده باشند.
  • افرادی که بانک مو(موی پشت سر) ضعیف داشته باشند.
  • افرادی که تمایلی به کاشت مو با روش های معمول نداشته باشند
  • افرادی که به داروهای مخصوص ریزش مو حساسیت داشته باشند.

هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی

این روش کاشت مو هنوز به صورت کامل در تمامی کلینیک ها انجام نمی گیرد. فرایند خاص خود را دارد. به نوعی می توان گفت که هنوز بیشتر جنبه تحقیقاتی خود را پشت سر می گذارد. بنابراین هزینه دقیقی در این مورد نمی توان پیش بینی نمود و بستگی به مقدار مورد نیاز کاشت و ناحیه ای می بلشد که مورد نیاز می باشد دارد. در مورد هزینه جهانی ابین المللی این روش می توان چیزی حدود 5000 دار الی10000 دلار هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی در نظر گرفته. می توان گفت که فعلا بخاطر آغاز این روش نوین هزینه بالایی در برخواهد داشت.

هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی چقدر است؟

هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی چقدر است؟

سخن آخر

کاشت مو با سلول های بنیادی در کلینیک های خاصی انجام می گردد. هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی بسیار بالا است. نکته مهم دیگر این که این روش کاشت مو از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا به عنوان یکی از مراجع مهم و بین المللی علمی جهانی تائیدیه لازم را نگرفته است. اما مطالعات انجام گرفته نتایج رضایت بخشی را در برداشته است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ماینوکسیدیل برای مو

طریقه مصرف ماینوکسیدیل برای مو

موها برای بسیاری از افراد نمادی از جذابیت و اعتماد به نفس هستند. موها در زیبایی و ظاهر شخصیتی فرد بسیار اهمیت دارند. از طرف دیگر، مشکلات مرتبط با مو می‌توانند باعث کاهش اعتماد به نفس، اضطراب، و افسردگی شوند. ... (ادامه)

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد برای افزایش جمعیت موی سر فرد است. با این حال، پس از کاشت مو، برخی افراد ممکن است با مشکلاتی مانند ترک پوست سر مواجه شوند که می‌تواند باعث آزار و ایجاد ناراحتی برای آنها ... (ادامه)

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی: همانطور که می‌دانید، موهای سر یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت فرد هستند. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای کاشت مو بدون نیاز به جراحی وجود دارد. این روش‌ها شامل کاشت ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x