• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت مو با سلولهای بنیادی | میزان موفقیت + هزینه + مزایا

شانس رشد مجدد موها  با کاشت مو با سلولهای بنیادی بسیار بیشتر از یک کاشت مو ساده است. این یک فرایند بسیار نوآورانه با توجه به پیوند موی سلول های بنیادی است. ابتدا این مطلب را از کلینیک کاشت مو ، دنیز کاشت بخوانید تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه در انتخاب نوع کاشت مو و کاشت ابرو کمک کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مزوتراپی مو و یا کاشت مو طبیعی با متخصصان دنیز کاشت در ارتباط باشید.

سلول های بنیادی چیست؟

تحقیقات سلول های بنیادی در سال های اخیر برجسته شده است. نه تنها در درمان های بالقوه برای انواع بیماری ها، از جمله بیماری های قلبی، آلزایمر و پارکینسون.

دلیل اینکه از نظر تئوری می توان از این سلول ها برای درمان شرایط فوق و همچنین ریزش مو استفاده کرد به این دلیل است که آنها هنوز توانایی تبدیل شدن به انواع مختلف سلول ها در بدن انسان را دارند. آنها تخصصی ویژه ندارند. به این معنی که از لحاظ نظری به این معنی است که می توانند برای جایگزینی هر بافت یا اندامی در بدن شما استفاده شوند.

کاشت مو با سلولهای بنیادی چیست؟

کاشت مو با سلولهای بنیادی مانند کاشت موی سنتی است. اما به جای از بین بردن تعداد زیادی مو برای کاشت در ناحیه ریزش مو، پیوند موی سلول های بنیادی نمونه کوچکی از پوست را که پزشک فولیکول های مو را از آن برداشت می کند، به آزمایشگاه منتقل می کند. این یک روش فوق العاده ابتکاری است. در آن با استفاده از سلول های بنیادی بدن خود رشد طبیعی موهای شما را تشویق می کند.

سپس فولیکول ها در آزمایشگاه تکثیر می شوند. پزشک آنها را مجدداً در ناحیه ریزش مو در پوست سر شما می کارد. به موها اجازه می دهد درست در همان جایی که فولیکول ها را از آنجا گرفته اند و در آنجا کاشته شده اند رشد کنند.

با این حال، برخلاف سایر روشهای کاشت مو که بر جابجایی فولیکول مو تمرکز می کند، کاشت مو با سلولهای بنیادی برای بازیابی رشد طبیعی فولیکول مو برای دستیابی به نتایج طولانی مدت انجام می شود.

سلول های بنیادی بدن شما وظیفه ترمیم و بهبود بافت ها را بر عهده دارند. آنها اجزای سازنده مهمی هستند که می توانند خود را به هر نوع سلولی تبدیل کنند. لایه چربی زیر پوست شما جایی است که بسیاری از سلول های بنیادی مزانشیمی در آن قرار دارند. این سلول های بنیادی مزانشیمی، به لطف فناوری نوآورانه قابل برداشت هستند. پس پزشکان می توانند از ویژگی های احیا کننده آنها استفاده کنند. هنگامی که سلول های بنیادی شما به موهای نازک شده شما وارد می شوند، می توانند به بازسازی فولیکول های مو کمک کنند. پس رشد کافی مو را بازیابی می کنند.

میزان موفقیت کاشت مو با سلول های بنیادی چقدر است؟

اگرچه درمان هنوز به آسانی در دسترس عموم قرار نگرفته است و هنوز یک روش تجربی است. اما درصد موفقیت در برخی از آزمایش های اولیه به نظر می رسد که بسیار امیدوار کننده است.

کاشت مو با سلولهای بنیادی

مطالعه ای که توسط دانشمندان ایتالیایی تکمیل شده است نشان داد که پس از دریافت کاشت مو با سلولهای بنیادی، تراکم موها پس از 6 ماه از روش اولیه 29 درصد افزایش یافت. این آمار قابل توجهی است. اگر در نظر بگیرید که به طور متوسط​​، کاشت موهای معمولی بین 12 تا 18 ماه برای بهبود بافت و ضخامت زمان نیاز دارد.

بنابراین کلینیک هایی که در حال حاضر درمان موهای سلول بنیادی را ارائه می دهند بسیار کم و محدود می باشند. بنابراین نمی توانند هیچ گونه تضمینی در مورد نتایج یا میزان موفقیت ارائه دهند.

هزینه کاشت مو با سلولهای بنیادی

هزینه دقیق کاشت مو با سلولهای بنیادی هنوز مشخص نشده است. زیرا این روش هنوز در مراحل تحقیقاتی و مفهومی خود است. با این حال، ما می توانیم حدس بزنیم که قیمت روش انقلابی از برخی درمان های آزمایشی که در حال حاضر توسط کلینیک های مختلف در سراسر جهان ارائه می شود، می تواند بسیار بالاتر باشد.

با این حال، مانند روش های معمول کاشت مو احتمال دارد که قیمت با توجه به نوع مو و میزان ریزش مو که برای درمان نیاز است متفاوت باشد.

هزینه کاشت مو با سلولهای بنیادی

مزایای کاشت مو با سلولهای بنیادی

تاکنون درمان سلول های بنیادی فولیکول برای ریزش مو در بیشتر موارد ناشناخته است. اکثریت قریب به اتفاق پزشکان برجسته جهان در زمینه ترمیم مو، خود را وقف سه حوزه مختلف می کنند. بهبود تکنیک های جراحی فعلی، بهبود وسایل یا ابزار آن تکنیک ها، یا ایجاد تکنیک های جراحی جدید. چنین نوآوری هایی در حال اثرگذاری است، هرچند برخی از آنها برای بیمار کمتر از دیگران مفید است. اما کاشت مو با سلولهای بنیادی یکی از متد های در حال پیشرفت و بهبود می باشد. حتما در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. اما در ادامه با مزایای کاشت مو با سلولهای بنیادی بیشتر آشنا شوید.

  • غیر تهاجمی: درمان های ژنومی مانند کاشت مو با سلولهای بنیادی دیگر نیاز به برداشت مو های از بانک مو و ایجاد زخم در سر نیست. در واقع بسیار بدون درد انجام می شود.
  • بهبود اساسی در سلامت مو: درمان ژنومی فقط رشد یا قطر را بهبود نمی بخشد. آنها پیکربندی مجدد را برای رشد موهای نهایی یا نوع موهایی که معمولاً در بالای سر رشد می کنند، پیش می برند.
  • راحتی: بیماران با کمترین میزان دردسر و سختی کاشت مو را انجام می دهند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ماینوکسیدیل برای مو

طریقه مصرف ماینوکسیدیل برای مو

موها برای بسیاری از افراد نمادی از جذابیت و اعتماد به نفس هستند. موها در زیبایی و ظاهر شخصیتی فرد بسیار اهمیت دارند. از طرف دیگر، مشکلات مرتبط با مو می‌توانند باعث کاهش اعتماد به نفس، اضطراب، و افسردگی شوند. ... (ادامه)

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد برای افزایش جمعیت موی سر فرد است. با این حال، پس از کاشت مو، برخی افراد ممکن است با مشکلاتی مانند ترک پوست سر مواجه شوند که می‌تواند باعث آزار و ایجاد ناراحتی برای آنها ... (ادامه)

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی: همانطور که می‌دانید، موهای سر یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت فرد هستند. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای کاشت مو بدون نیاز به جراحی وجود دارد. این روش‌ها شامل کاشت ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x