• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کلینیک کاشت ابرو

کلینیک کاشت ابرو همه ی شما می دانید که ابروها نقش مهمی در زیبایی صورت هر فردی دارند اما نصف مردم جهان از داشتن ابروی زیبا و دلربا محروم هستند به همین منظور به فکر زیبا کردن ابروهای خود با روش های مختلف می افتند. یا تاتو می کنند، و یا روش های دیگر کاشت از قبیل میکرو، که هیچ کدام از این روش ها دائمی و طبیعی نیستند تنها راه زیبایی و دائمی داشتن چهره طبیعی کاشت ابرو است که باید در کلینیک معتبر انجام شود. اگر قصد کاشت ابرو در کلینیک های تهران را دارید با ما همراه باشید تا درباره کلینیک های کاشت ابرو در تهران بیشتر آشنا شوید.

هزینه کاشت ابرو

کلینیک کاشت ابرو دنیز کاشت

امروزه در تهران کلینیک های کاشت مو و ابروی زیادی فعالیت می کنند که می توانند برای مراجعه کنندگان عمل پیوند ابرو را انجام دهند اما پیدا کردن کلینیک معتبر با داشتن بهترین متخصص کار راحتی نیست که ما به شما کلینیک کاشت مو دنیز را پیشنهاد می کنیم. کلینیک  کاشت ابرو دنیز با داشتن بهترین متخصصان خبره و کار بلد می تواند پیوند ابروی دائمی و طبیعی را برای شما انتخاب کند. برای انتخاب یک کلینیک خوب در تهران باید به این نکات توجه کنید:

پزشک خوب: پزشکان زیادی هستند که عمل کاشت ابرو را انجام می دهند اما ممکن است با یک انتخاب اشتباه و بدون تحقیق نتوانید به پیوند ابرو دلخواه خود برسید. بنابر این شما باید برای پیوند یک ابرو زیبا و طبیعی باید کلینیکی را انتخاب کنید که بهترین پزشکان و متخصصان با کارنامه درخشان در آن کلینیک مشغول به کار باشند. پیش بینی اینکه پزشک کاشت ابرو قادر به اجرای پیوند ابروی حرفه ای باشد خیلی سخت است. پزشک شما باید بتواند تعداد فولیکول ها را با تراکم بالا برای پیوند تشخیص دهد و پیوند ابروی که شبیه مدل ابروی انتخابی شما باشد را راحت تشخیص دهد. انتخاب بانک مو در پیوند ابرو مهمترین بخش کاشت ابرو است چون دکتر باید از نقطه ای فولیکول های مورد نظر را بردارد که ریشه محکمی داشته باشد که بعد ها ابروها دوباره شروع به ریزش نکند.

ابروی طبیعی

یکی دیگر از ویژگی های کلینیک خوب داشتن مشاوره قبل از عمل پیوند مشاوره با شما است. بعضی از افراد که قصد پیوند ابرو دارند شاید هیچ اطلاعاتی درباره کاشت ابرو نداشته باشند یا انتظار غیر منطقی و رویایی داشته باشند. برای این دسته از مراجعه کنندگان باید پزشک کلینیک جلسه اول پیش از عمل جلسه مشاوره بگذارد و نتایج معقولانه را برای فرد توضیح دهد تا  اطلاعات کاملی در خصوص نحوه پیوند ابرو دریافت کند. پزشک باید قبل از عمل شما را با تمامی مشکلات پیوند ابرو در زمان عمل و بعد از عمل آشنا کند تا شما بتوانید تصمیم درستی بگیرید. کلینیک کاشت و زیبای دنیز با داشتن بهترین متخصصان در زمینه کاشت ابرو در جلسه اول به تمام مراجعه کنندگان خود مشاوره رایگان می دهد و با توضیحات قانع کننده مشکلات افراد را بر طرف می کنند‌.

ابرو طبیعی
انتخاب روش کاشت ابرو

ریزش ابرو در میان افراد دلیل های مختلفی دارد هر کدام از آن ها برای پیوند ابرو مدل های مختلفی را انتخاب می کنند. کاشت ابرو روش های مختلفی دارد که یک کلینیک خوب باید تمام این روش ها را بتواند پیوند بزند که کلی ترین و رایج ترین این روش ها عبارتند از:

روش FUT این نوع کاشت اولین روش کاشت در دنیا است.

روش FUE: این نوع کاشت معروف ترین نوع کاشت است. از بهترین روش کاشت ابرو می باشد.

هزینه کاشت ابرو

هزینهای کاشت ابرو برای بعضی از افراد مهم ترین بخش پیوند ابرو است. هزینه های کاشت ابرو در تهران بستگی به عوامل و نوع کاشت دارد به همین منظور نمی توان قیمت مشخصی را به عنوان هزینه ابرو در نظر گرفت. در پیوند ابرو هر چقدر تعداد گرافت ها زیاد باشد هزینه کاشت هم بالاتر است. نتیجه کاشت ابرو از هزینه کاشت با ارزش تر است.

 

حرف آخر

 

مطمئنا همه شما می دانید که انتخاب کلینیک کاشت مو و ابرو مهمترین بخش کاشت ابرو است و می دانید که در تهران کلینیک های زیادی برای زیبای کاشت مو و ابرو دارد اما انتخاب بهترین کلینیک کار آسانی نیست برای پیدا کردن کلینیک معتبر باید تحقیق زیادی کرد. ما به شما کلینیک کاشت مو دنیز را معرفی می کنیم کلینیک کاشت مو دنیز در تهران یکی از بزرگترین و معتبر ترین کلینیک هاست که توانسته است با داشتن بهترین متخصصان کاشت مو و ابرو و هزینه مناسب بیشترین مشتریان را به سوی خود جلب کند این کلینیک با مشاوره رایگان در هفت روز هفته ۲۴ ساعت در خدمت شما عزیزان است. کاشت ابروی زیبا، دائمی با چهره طبیعی را با کلینیک کاشت مو دنیز تجربه کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x