• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت مو در مردان

کاشت مو در مردان :ریزش مو و کم پشتی موی سر مشکلی است که بیشتری مردان جهان در سنین مختلف این مشکل را دارند. خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر ریزش مو و کم پشتی موی سر درمان دارد‌ امروزه با پیوند موی سر زیر نظر بهترین متخصصان کاشت مو و کلینیک های کاشت مو همه می توانند صاحب موهای دائمی و طبیعی بشوند امروز ما در این مقاله قصد داریم درباره کاشت موی مردان تحقیق کنیم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

کاشت مو در مردان
کاشت مو در مردان

کاشت مو یعنی برداشتن فولیکول های موی سر از بانک مو که در پشت سر یا پشت گوش ها و کاشتن آن ها به روی سر است. قسمت های پایین و پشت سر نسبت به جاهای دیگر سر مقاوم تر هستند به همین منظور هنگام کاشت موی سر از گرافت های پشت سر در بیشتر مواقع استفاده می کنند. موهای پشت سر به خاطر مقاوم تر بودنشان در برابر هورمون های مردانه بهترین گزینه برای برداشت و کاشت در مناطق طاسی سر هستند. کاشت مو در بیشتر مردان ۹۹./.موفقیت آمیز بوده است.

دلیل ریزش موی سر آقایان

اگر توجه کرده باشید در طول روز ۴۰الی ۸۰تا تار مو‌ی شما در طول روز با شانه کردن می ریزد ولی روی سر شما هیچ‌ آثاری از این ریزش نیست چون موهای جدید در حال روش هستند اما اگر این اتفاق در طی روز برای شما بیفتاد و دیگر موی جدید روشد نکند شما مشکل ریزش موی سر دارید. امروزه دلیل گوناگونی برای ریزش سر مردان وجود دارد که عبارتند از،
تغیرات هورمونی، بعضی از افراد به خاطر تغیرات هورمونی دچار ریزش مو می شوند مانند، افزایش هورمونDHT و یا مشکلات تیروئید اشاره کرد.

کاشت مو در مردان

استفاده بعضی از مکمل ها و دارو ها: ریزش موی می تواند به خاطر استفاده از یک مکمل یا داروهای خاصی مانند دارو های فشار خون بالا، مشکلات قلبی، نقرس، شیمی درمانی، افسردگی و آرتریت باشد.
بیماری های خونی، یکی دیگر از دلایل ریزش مو در آقایان ابتلا به بیماری خود ایمنی مانند آلوپسی آره  اتا است.
پرتو درمانی سر، افرادی که پرتو درمانی در سر را انجام می دهند امکان رشد نکردن مو در سر آنها بسیار کم است.

در چه مواردی برای آقایان از کاشت مو استفاده می کنند؟

اکثر آقایان  در زندگی خود با طاسی مردانه MPB گرفتار هستند که بعضی از آن ها دچار کم پشتی مو و بعضی دیگر دچار طاسی می کند. در این زمان است که آقایان به سوی کاشت مو می روند. عمل کاشت مو در آقایان به طور شگفت انگیزی جواب می دهد البته اگر یک کلینیک کاشت موی خوبی را انتخاب کرده باشند و با پزشک متخصص خوب مشورت کرده باشند.

کاشت مو در مردان
روش های کاشت موی آقایان

برای کاشت موی سر در آقایان‌ از چند مدل مختلف می تواند استفاده کرد که رایج ترین آن ها عبارتند از،
کاشت مو به روش FUT
کاشت مو به روش FUE یا همان FIT
کاشت مو به روش SUT
در روشهای FUT ,FIT و روش SUT نیاز به هیچ نوع بیهوشی نیست واز بی حس کننده موضعی استفاده می کنند.

کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت  یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین نوع کاشت مو است که در کلینیک های کاشت مو و زیبای انجام داده می شود. در این روش کاشت پزشک از یک هولدینگ برقی برای استخراج گرافت های مو از بانک موی سر استفاده می کند و گرافت های مورد نظر را از بانگ مو استخراج می کند و در ناحیه طاسی یا کم پشت سر بر زیر پوست سر می کارند. برای کاشت گرافت های مو در محل طاسی سر احتیاج به هیچ نوع برش وجود ندارد.

هزینه کاشت موی آقایان

کاشتن موی سر و هزینه کردن برای آقایان یک نوع سرمایه گذاری روی چهره و جوان سازی  فرد محسوب می شود. شما نباید به هیچ وجه نگران هزینه ای که برای کاشت مو انجام داده اید باشید زیرا انجام کاشت مو در آقایان ۹۹در صد جواب مثبت داد و شما صاحب موی دائمی و طبیعی خواهید شد البته اگر برای این کار کلینیک معتبری را برای کاشت مو انتخاب کرده باشید. ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی میکنیم کلینیک دنیز یکی از معتبر ترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x