• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت مو به روش DHI

در سال های اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی و تجهیزات پزشکی بشر توانسته است تغیرات زیادی برای زیبای صورت، مو، ابرو و حتی اندام خود انجام دهد که بیشتر این روش های زیبای بی خطر و دائمی هستند مانند کاشت مو و ابرو. خوشبختانه امروزه روش های کاشت زیادی برای پیوند مو ها وجود دارد که دیگر بشر از شر  مو های طاس و کم پشت خلاص می شود یکی از این روش های کاشت مو به روش dhi است که ما در این مقاله قصد داریم درباره این نوع کاشت مو. تحقیق کنیم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

کاشت به روش dhi

روش کاشت dhi

کاشت مو به روش dhi به این روش است که فولیکول ها با دستگاهی به نام میکرو پانچ برداشته می شود در محلولی غنی از مواد غذایی قرار می گیرد با گذاشتن فولیکول ها درون این محلول غنی هیچ آسیبی به آنها نمی رسد و فولیکول ها سالم می مانند تا زمان کاشت و بعد از آن فولیکول های برداشته شده  توسط دستگاهی مخصوص قلم چوی کاشته می شود. ابزار قلم چوی یک سوزن تو خالی است که توسط یک لوله به یک مخزن وصل می شود این ابزار اندازه های مختلفی دارد. در ناحیه کاشت مو توسط دستگاه dhi حفره های کوچکی تشکیل می شود و گرافت های برداشته شده در آن ها گذاشته می شود. قلم چوی با زاویه ۴۵ درجه روی پوست سر قرار می دهند و توسط سوزن قلم چوی روی پوست برش کوچکی ایجاد می کنند و سپس با فشاردادن قسمت بالای دستگاه گرافت ها را داخل آن رها می کنند وبعد درون برش های ایجاد شده می گذارند. به این نوع کاشت مو کاشت dhi می گویند.

زمان کاشت به روش dhi

کاشت مو بستگی به سرعت عمل پزشک متخصص و پرستارها ی کلینیک،وسعت طاسی سر تعداد گرافت ها کاشت شده، بستگی دارد. دارد اگر برای کاشت مو کلینیکی را انتخاب کنید که از هر نظر بهترین باشد دارای پزشکان خبره و ابزارهای پیشرفته و به روز باشد  حدود ۵ الی ۷ ساعت طول می کشد، ما کلینیک کاشت موی دنیز را با داشتن بهترین  متخصصان و تجهیزات جراحی در تهران را  به شما معرفی می کنیم.  برای دیدن نتایج کامل به روش dhi حدود ۹الی ۱۶ ماه طول می کشد تا شما به نتیجه دل خواه خود برسید.

زمان کاشت به روش dhi

مزایای کاشت dhi

یکی از جدیدترین نوع کاشت موها است که تمام مراحل آن با پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی انجام می شود که همین امر باعث شده است کاشت مو به روش dhi مزایای بیشتر و معایب کمتری  نسبت به روش کاشت های دیگر داشته باشد. برداشت گرافت ها و کاشت مستقیم که باعث افزایش سرعت عمل در کاشت مو می شود.
احتمال اینکه فولیکول ها در این نوع کاشت از بین برود بسیار کم است و گرافت ها بعد از کاشت به رشد خود ادامه می دهند.
به خاطر برداشت و کاشت کامل با دستگاه احتمال عفونت بیش از حد کم است.
دوران نقاهت بسیار کمی دارد.
جای زخم در این روش بسیار کم است.
در روش dhi سرعت رشد بالا است و مو های بسیار طبیعی و زیبا هستند.

معایب کاشت dhi

بعد از انجام هر نوع عمل جراحی معایب های وجود دارد و روش کاشت مو dhi نیز معایب های مانند:

به خاطر دقت بیشتر در مراحل کاشت مو، زمان بیشتری نسبت‌به دیگر کاشت ها لازم است.
به خاطر استفاده از تجهیزات پیشرفته تر هزینه کاشت نسبت به دیگر کاشت ها بالاتر است.
خارش، کبودی، احساس بی حسی،  یکی دیگر از معایب این نوع کاشت است که به مرور زمان خود به خود از بین می رود.

آیا احتمال ریزش دوباره موی سر در کاشت موی dhi وجود دارد؟

اگر برداشت فولیکول ها با دقت بسیار بالای برداشته شود و در محل مورد نظر کاشته شود به هیچ عنوان ریزش دوباره ای اتفاق نمی افتاد چون کاشت مو به روش dhi با ابزار های پیشرفته جراحی انجام می شود. در کل پیوند مو یک درمان بدون بازگشت است و احتمال ریزش دوباره آن بسیار کم است.

کاشت به روش dhi

سخن پایانی

به خاطر داشته باشید روش کاشت مو هر چقدر هم پیشرفته باشد یا با ابزار های جدید پزشکی باشد باز هم برای یک کاشت موی طبیعی و دائمی شما به یک کلینیک صاحب نام با بهترین فوق متخصصان احتیاج دارید. ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی می کنیم مرکز کلینیک کاشت و زیبای دنیز یکی از بهترین و پیشرفته ترین کلینیک های تهران شناخته شده است. کلینیک کاشت مو دنیز با داشتن بهترین و خوش برخودترین مشاوران در۷ روز هفته در خدمت شما عزیزان هستند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ماینوکسیدیل برای مو

طریقه مصرف ماینوکسیدیل برای مو

موها برای بسیاری از افراد نمادی از جذابیت و اعتماد به نفس هستند. موها در زیبایی و ظاهر شخصیتی فرد بسیار اهمیت دارند. از طرف دیگر، مشکلات مرتبط با مو می‌توانند باعث کاهش اعتماد به نفس، اضطراب، و افسردگی شوند. ... (ادامه)

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد برای افزایش جمعیت موی سر فرد است. با این حال، پس از کاشت مو، برخی افراد ممکن است با مشکلاتی مانند ترک پوست سر مواجه شوند که می‌تواند باعث آزار و ایجاد ناراحتی برای آنها ... (ادامه)

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی: همانطور که می‌دانید، موهای سر یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت فرد هستند. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای کاشت مو بدون نیاز به جراحی وجود دارد. این روش‌ها شامل کاشت ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x