• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت مو با ربات

آیا می دانید کاشت مو با این روش چگونه است؟ کاشت مو با ربات یکی از جدید ترین و آخرین نوع کاشت مو است که برای مو های دائمی انجام می شود. امروز ما سعی داریم درباره در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه ما بمانید.
کاشت مو با ربات

کاشت مو با ربات چگونه است؟

کاشت مو با ربات زمانی انجام می گیرید که هیچ نوع روش درمانی برای رشد مجدد مو ها پاسخ قابل قبولی را ارائه ندهد. فرایند کاشت مو مانند تمام روش های درمانی با گذشت زمان پیشرفت کرده و اکنون  به مرحله کاشت با ربات رسیده است. برتری این نوع کاشت نسبت به روش های دیگر این است که فولیکول های مو توسط ربات های که دارای هوش مصنوعی هستند شناسایی می شوند و بهترین فولیکول ها را برای کاشت مو انتخاب می کنند. قبل از برداشت فولیکول ها توسط دستگاه رباتی پزشک منافذ های محل طاسی سر را برای پیوند فولیکول ها آماده می کند. در این روش کاشت پس از ۱۴ ماه موهای سر شروع به رشد طبیعی خود می کنند.

مراحل کاشت مو با ربات

کاشت مو با ربات فناوری است برای برطرف کردن کم و کاستی های روش های قدیمی مانند روش کاشت موی FIT است. در کاشت مو با این روش نسبت به روش های دیگر آسیب و جراحت پوستی کمتر است، دوره نقاهت و عوارض کمتری نسبت به روش های دیگر دارد. کاشت مو با ربات در چند مراحل انجام‌ می شود که این مراحل عبارتند از:

مراحل کاشت مو با ربات

مراحل اول

اگر پزشک متخصص صلاحیت شما را برای کاشت مو با روش ربات را تایید کند در مرحله اول باید منطقه بانک موها را کوتاه کنید، مو ها باید به اندازه کمتر از یک میلی متر باشند. برای اینکه بعد از کوتاه کردن موی سر شما آسیبی به پوست سر نرسد تمام این مراحل را زیر نظر برنامه ای کامپیوتری انجام می دهد.

مراحل دوم

بخش حساس کاشت مو مرحله برداشت گرافت های موی سر است در این مرحله باید فولیکول های قوی خارج شود تا ماندگاری بالا و همچنین شما رضایت کامل را داشته باشید سیستم بینایی استریو سکوپی در این روبات تهیه شده است که در شناسایی فولیکول ها تخیل بالایی و قدرت تجزیه بسیاری دارد. که باعث می شود شما در کاشت مو رضایت کافی را داشته باشید و این فولیکول بسیار طبیعی و بدون مشکل می باشد.

مرحله سوم

در مرحله سوم سیستم artas شما باید انتخاب کنید که فولیکول را در پشت خط رشد مو و در داخل آن باشند اما لازم است که بدانید پیوند مو با روش artas در این مرحله صورت گرفته و به صورت دستی و با کمک جراح کاشت مو در خط مو انجام می شود.

مرحله چهارم

 

نقاهت و بهبودی همانگونه که متوجه شدید پیوند. طبیعی رشد مو به کمک artas و با کمک میکرون انجام می شود که سبب می شود آسیب کمتری به پوست وارد شود و به همین علت باعث می شود دوره کمتری را برای کاشت مو تجربه کنید و لازم است که بدانید کاشت مو با کمک روبات. در کمتری خواهد داشت.

 

کاشت مو با ربات هوشمند

 

همانطور که مستحضر هستید افرادی که برای طاسی سر خود به دنبال راه حلی می باشند ما نیز به آنها پیشنهاد می کنیم از  تکنولوژی کاشت مو با روبات هوشمند استفاده کنند کاشت مو با ربات هوشمند و فولیکول ها باعث باز شدن نواحی طاسی  سر می شود که نتیجه عالی برای شما مراجعه کنندگان عزیز دارد و همچنین می توانید این روش های دیگر مقایسه کنید و نتیجه آن را ببینید.

کاشت مو برای چه کسانی با دستگاه ربات انجام می شود؟

تکنولوژی هوشمند آرتاس  مزایایی بسیاری دارد و سبب بعضی از محدودیت ها می باشد که مناسب برای گروهی از مراجعه کنند گان است آرتاس محدودیت های به دلیل برنامه نویسی دارد دستگاه آرتاس دارای بانک قوی در پشت سر  برای افراد است و کاربرد دارد اما لازم است که بدانید کسانی که در موی سر خود بانک مناسبی ندارند باید فولیکول را از نقاط های دیگر بدن خارج کنند این سیستم محدودیت های دیگری هم دارد و آن مشکل کاشت مو های رنگی می باشد و کاشت مو آرتاس برای افرادی که موهای مشکی دارن نتیجه عالی خواهد داشت در غیر این صورت باید از روش های دیگر استفاده کنید.

کاشت مو با ربات

 

حرف آخر

 

کاشت مو با ربات یکی از جدید ترین روش های کاشت مو است که در کلینیک کاشت موی دنیز انجام می شود کلینیک کاشت مو و ابروی دنیز یکی از بزرگترین و معتبر ترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران است که توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x