• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

آیا پیوند مو با بانک موی دیگران امکان پذیر است؟

آیا کاشت مو با بانک موی دیگران امکان پذیر است؟ ریزش مو و طاسی سر یکی از بزرگ ترین معضل  های زیبا پسندان است که برای پیش گیری از ریزش مو های خود سراغ انواع روش های تقویت و پیشگیری از ریزش مو می روند اما در همه ای افراد جواب نمی دهد حتی بعضی مواقع به خاطر استفاده از شامپوها ی شیمیایی یا مواد دست ساز ریزش مو چند برابر می شود به همین منظور به سراغ آخرین راه و جدید ترین راه برای داشتن موهای دائمی و طبیعی می روند.

اما متاسفانه در بعضی از افراد به خاطر نداشتن بانک موی مناسب کاشت مو نیز جواب نمی دهد، ما امروز در این مقاله قصد داریم درباره اینکه کاشت مو با استفاده از بانک موی دیگران امکان پذیر است یا نه تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

آیا کاشت مو با بانک موی دیگران امکان پذیر است؟

طرز کاشت مو با جدید ترین روش ها

امروزه با پیشرفت علم پزشکی و اختراع پیشرفته ترین تجهیزات کاشت مو پیوند مو به راحتی و با عوارض کمتر در بهترین کلینیک کاشت مو انجام می شود، روش های جدید کاشت مو به خاطر استفاده از پانچ های کوچک مخصوص کاشت مو به یک پیوند دائمی و طبیعی مو شناخته شده است.

در این روش ها با استفاده از مواد بی حسی موضعی سر بیمار را بی حس می کنند و بعد از آن گرافت های موی سر را توسط ابزار های مخصوص از بانک مو جدا گانه با ظرافت خاصی برداشت می کنند و در داخل موادی مخصوص نگهداری می کنند، در این مدت پزشک با استفاده دستگاه مخصوص بر روی منطقه دریافت کننده برش های بسیار ریزی ایجاد می کند برش های که پزشک بر روی سر بیمار ایجاد می کند باید زاویه های آن به نوعی طراحی بشود تا کاشت مو طبیعی دیده شود، اکنون زمان کاشت گرافت های است که پزشک از بانک مو برداشت کرده بود  پزشک با استفاده از دستگاه های اتوماتیک گرافت ها را در برش های ایجاد شده قرار می دهد.

معرفی بانک مو

بانک مو به قسمتی از سر یا بدن گفته می شود که دارای ریشه های  قوی مو باشد به این ریشه ها در علم پزشکی گرافت گفته می شود که این گرافت ها دارای یک یا چند تا فولیکول زنده هستند که در هنگام کاشت مو از این گرافت ها از منطقه بانک مو برداشت می کنند. بانک موی افراد مناطق مختلفی که دارای مو هستند می تواند باشد در بعضی از افراد پشت سر، پشت گوش، سینه ویا ریش آنها می تواند باشد. منطقه ای که برای پیوند مو انتخاب می شود باید دارای گرافت های قوی باشد تا بعد از پیوند دوباره دچار ریزش مو  نشود.

آیا کاشت مو با بانک موی دیگران امکان پذیر است؟

آیا کاشت مو با استفاده از بانک موی دیگران امکان پذیر است؟

همانطور که گفته شد افرادی که قصد کاشت مو دارند باید دارای بانک موی قوی باشند تا دوباره دچار مشکل ریزش مو نشوند اما متاسفانه بعضی از افراد به خاطر بیماری های یا استفاده از دارو ها دارای بانک موی مناسبی برای کاشت مو نیستند.

شاید برای خیلی از شماهم این سوال پیش آمده باشد که آیا می توانند از بانک موی افراد دیگر برای کاشت مو استفاده کننده؟ متاسفانه خیر. برای پیوند مو شخصی  به شخص دیگر باید DNA بافت آنها یکی باشد تا گرافت های اهدا شده را پس نزند، تنها افرادی می توانند از بانک موی هم استفاده کنند که دوقلوهای یکسان باشند، البته لازم به ذکر است که اگر یکی از دوقلوهای مشکل ریزش مو نداشته باشد قل دیگر هم این مشکل را ندارد چون ریزش مو ژنتیکی است.
پزشکان پیوند گرافت از فردی به فرد دیگر را به خاطر ریسک بالا و عوارض های زیاد که دارد، و درصد جواب دهی این پیوند ۵ درصد است را به هیچ عنوان به بیمار ان خود توصیه نمی کنند. اگر فردی بانک موی مناسب برای کاشت مو نداشته باشد چکاری باید بکند.

افرادی که بانک موی مناسب برای کاشت مو طبیعی ندارند می توانند از درمان های جایگزین استفاده کنند تا ریزش موها را کاهش دهند.

آیا کاشت مو با بانک موی دیگران امکان پذیر است؟

حرف آخر

ما در این مقاله فهمیدیم که کاشت مو با استفاده از بانک موی دیگران امکان پذیر نیست و برای کاشت موی طبیعی باید از بانک موی خود فرد استفاده شود‌. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد کاشت مو طبیعی و دائمی را دارید ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی میکنیم، کلینیک کاشت موی دنیز یکی از معروفترین  کلینیک های کاشت مو و ابرو در سعادت آباد تهران است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x