• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت موی جلو سر

به دلیل اینکه موهای جلو سر از استحکام کمتری برخوردار هستند نسبت به موهای سایر بخش ها بیشتر در معرض ریزش قرار می گیرند. این امر باعث نگرانی بیشتر آقایان و خانم ها شده است، اما دیگر نگران کم پشت شدن جلو موی سر خود نباشید. زیرا امروزه متخصصین ما با بهترین تکنیک های کاشت مو مشکل کم پشتی مو های شما را برطرف می کنند. لطفاً تا انتهای مطالب ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری در زمینه کاشت موی جلو سر به شما ارائه دهیم.

مهمترین دلایل ریزش جلوی موی سر

ریزش موی سر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. آگاهی از این دلایل می تواند تاثیر زیادی در کاهش میزان ریزش موی سر داشته باشد. ازجمله داشتن سبک زندگی با استرس زیاد، مشکلات تیروئید، تغییرات هورمونی در مردان و زنان، کاهش استروژن بعد از بارداری و یائسگی در بانوان، کمبود پروتئین بدن، کاهش وزن شدید، ریزش موی سکه ای در جلوی سر، کمبود ویتامین ب، فقر آهن، بیماری های ارثی مانند تالاسمی، کم خونی و ارثی بودن تانسی یا کچلی. این بیماری ها بیشترین دلیل برای ریزش موی سر مخصوصا جلو سر است. خوشبختانه پیشرفتی که علم پزشکی  در این زمینه داشته است، سبب شده است تا شاهد  روی کار آمدن تنوع بالایی از روش های درمان کم پشتی موی سر باشیم.

چرا باید از ریزش سر جلوگیری کرد؟

ریزش مو جلو سر تاثیر بسیار منفی در زیبای و جوانی صورت می گذارد. اگر به فکر قطع ریزش مو جلو سر نباشید حتما طاس می شوید. عده ای کم می توانند با این مشکل به راحتی کنار بیایند. تاسی و ریزش ما به دلیل تاثیرات منفی که در ظاهر می گذارد، اعتماد به نفس کلی را پایین می آورد.

 

روش های درمان و کاشت موی جلو سر

برای درمان ریزش مو جلو سر طریقه های گوناگونی وجود دارد که ما در ادامه مطالب برخی از رایج ترین آن ها را نام خواهیم برد.

  • پی آر پی مو

پی آر پی کردن مو درمانی است برای رویش دوباره موها ی جلو سر به کار می رد. در این نوع درمان، مقداری خون از بدن فرد موردنظر گرفته می شود. سپس خون را در دستگاه مخصوص می ریزند تا خون خوب بچرخد. سپس قسمت های مختلف خون از هم جدا می شوند و یک محلول غنی از پلاسما به دست می آید. این محلول را به پوست جلوی سر تزریق می کنند.

فولیکول های موی جلو سر را برای رویش دوباره  تحدید می کند. ‏ پی آر پی یکی از جدیدترین روش های درمان موی سر است که مزایای زیادی دارد. از جمله بی خطر بودن آن، هزینه مناسب و پایین تر نسبت به سایر روش های درمانی، از آنجایی که عمل پی آر پی از خون خود فرد گرفته شده است عوارض زیادی ندارد اما ممکن است عوارض بسیار خفیفی مانند خونریزی خفیف در ناحیه تزریق، التهاب در ناحیه تزریق شامل حال برخی از افراد شود.

  • کاشت موی جلو سر، مزونیدلینگ مو

مزونیدلینگ یکی دیگر از روش های کاشت موی جلو سر است. این روش با استفاده از دستگاه مزونیدلینگ کارشون های ریز دارد پوست سر را کمی می خراشد تا هم مواد تزریقی به خوبی جذب پوست شوند وهم گردش خون در پوست سر اتفاق بیفتد.

مزونیدلینگ یکی از روش های درمان مو جلو سر است که همانند تمام عمل های زیبای فواید و عوارضی دارد. عوارض این نوع عمل ترشحات ناشی از زخم، التهاب ورم، قرمزی در ناحیه درمان، کبودی، سوزش در ناحیه درمان است. فواید آن نیز شامل کمک به جلوگیری از ریزش موی سر، کمک به تحریک و تقویت کلاژن پوست سر، کمک به ساخت سلول های جدید می باشد.

کاشت موی جلو سر مرکز کاشت مو دنیز

  • مزوتراپی مو

مزوتراپی موی جلو سر یکی از رایج ترین روش های کلینیکی برای درمان ریزش موی سر است. در این عمل داروهای زیادی را با ترکیبات خاصی به لایه زیرین پوست که فولیکول های مو در آن قرار دارد تزریق می کنند تا ریشه مو تقویت شود و موهای از دست رفته مجدد برای رویش تحریک شوند. مزوتراپی مو نیز فواید و عوارضی که شامل موارد زیر هستند.

فواید مزوتراپی

این نوع عمل، بدون نیاز به بیهوشی و بدون درد صورت می گیرد، بدون داشتن دوره نقاهت بعدا ز درمان، کمک به بهبود خون رسانی در پوست سر، دارای هزینه مناسب، کمک به برطرف کردن مشکلات مو.

عوارض مزوتراپی

این نوع عمل عوارض جدی ندارد. اما در بعضی موارد ممکن است عوارض خفیفی داشته باشد. از جمله احساس درد در ناحیه  عمل، التهاب در ناحیه عمل. در هر صورت اگر بخواهید عمل زیبای کاشت مو برای جلو سر را انجام دهید بهتر است به بهترین کلینیک کاشت مو مراجعه کنید و با پزشکان و متخصصان کاشت ابرو و کاشت مو مشورت کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x