• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت به روش sut چگونه است؟

کاشت به روش sut چگونه انجام می شود؟ همه ی ما می دانیم که داشتن موهای زیبا و طبیعی اهمیت زیادی روی چهره هر فردی دارد متاسفانه افراد زیادی هستند که از نداشتن موی زیبا و طبیعی رنج می برند. اما خوشبختانه امروزه روش های زیادی برای داشتن موهای دائمی و طبیعی است که شما می توانید با انتخاب جدید ترین روش ها صاحب موهای دائمی و طبیعی شوید امروز ما قصد داریم درباره  روش کاشت sut  تحقیق کنیم اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

کاشت به روش sut
کاشت مو به روش SUT

پیوند مو امروزه در کلینیک های کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود. یکی از جدید ترین روش کاشت مو روش sut است که دارای تراکم بالای است. این روش کاشت یکی از کاربردی ترین و بهترین روش کاشت است که با تراکم زیاد و دقت بالا پیوند زده می شود. هنگام کاشت به روش SUT تعداد 3000 الی 10000 فولیکول مو از بانک مو توسط دستگاه برداشته می شود و در محل مورد نظر کاشته می شود. این نوع کاشت بدون دخالت دست و زیر نظر بهترین پزشکان انجام می شود و این ویژگی ها خطا در زمان کاشت را کم می کند کاشت مو به روش SUT یکی از بی عوارض ترین نوع کاشت مو است که توانسته است تمام استرس داوطلبان را به دست فراموشی بسپارد و در مدت زمان کمتری در سراسر دنیا بسیار چشمگیر بوده است.

مراحل کاشت مو به روش SUT

مراحل کاشت مو به روش اس یو تی در کل شبیه سایر روش های کاشت مو است و تنها فرق این روش با روش های دیگر نحوه برداشتن فولیکول های موی سر از بانک مو است. در زمان برداشت فولیکول های مو از دستگاه های برقی مخصوص برداشت گرافت های موی سر استفاده می شود که هم باعث کاهش عفونت سر و هم باعث سرعت عمل کاشت موی می شود.

کاشت به روش sut
مراحل اول

 

باید یک هفته قبل از عمل کاشت مو  تست های آزمایشگا هی زیر نظر  پزشک  انجام شود این آزمایش ها عبارتند از:
CBC,PTT, FBS, HIV, HBSAG, HBSAB, PI و UA.
از خوردن داروهای ضد التهاب آسپرین و استروئیدی چند روز قبل از پیوند خود داری کند.
استفاده از دخانیات یک هفته قبل از عمل خود داری کند.

مراحل دوم

برداشت فولیکول ها از بانک مو قبل از انجام این کار باید موی سر به اندازه کافی کوتاه شود. پزشک با استفاده از هول درهای برقی مخصوص برش یک میلی متری بر روی سر ایجاد می کند و تمام ساختار های مو را بیرون می کشد. یکی از بزرگترین مزایای این کار این است که کمترین آسیب به پیازه مو میرسد. در این مرحله با استفاده از ابزار مخصوص فولیکول ها را از پوست سر جدا می کنند.

مراحل سوم

در مرحله سوم بعد از برداشت فولیکول از بانک مو پزشک متخصص کاشت مو با استفاده از تکنولوژی شروع به کاشتن فولیکول های به روش sut می کند و تارهای که از بانک مو برداشته اند را به دسته های چند تای تقسیم می کنند تارهای که برای کاشت استفاده می شود باید حتما دارای گرافت های زنده باشند. کاشت مو در روش sut  بیشتر وقت ها در دو روز کاشته شود تا تراکم بالاتری داشته باشد در این مدت فولیکول ها برای اینکه زنده بمانند در دمای پایین نگهداری می شود.

مراحل چهارم

مرحله چهارم نوبت کاشت موی سر به روش SUT  است در این مرحله طرحی بر روی سر توسط پزشک متخصص رسم می شود تا کاشت مو مانند آن طرح انجام شود. بعد از آن گرافت های آماده شده در محل مورد نظر کاشته می شود. در این مراحل تجربه و مهارت پزشک متخصص  برای پیوند خط رویش بسیار مهم است.

کاشت به روش sut

حرف آخر

کاشت مو به  روش sut  یکی از جدید ترین نوع کاشت مو است که امکان ریزش دوباره  مو ها در این روش بسیار کم است. برای  اینکه پیوند موی دائمی و طبیعی داشته باشید باید حتما تحت نظر بهترین متخصصان کاشت مو و ابرو در کلینیک های معتبر پیوند مو را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز می باشد. کلینیک دنیز یکی از معتبر ترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران است که با داشتن بهترین ابزارهای جراحی و پزشکی زیر نظر بهترین فوق متخصصان و مشاوران پیوند مو را برای مشتریان عزیز خود انجام می دهد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x