• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو چگونه است – برای چه کسانی مناسب می باشد؟

شاید سوالی که خیلی از افرادی که با ابروهای کم پشت و با ریزش ابرو مواجه هستند این باشد که کاشت ابرو چگونه است؟ کاشت ابرو یک روش زیبایی برتر برای بهبود ابروهایی که از ریزش ابرو رنج می برند و یا به دلایلی مانند زخم یا دلایل ژنتیکی از شکل ابروهای خود راضی نیستند. کاشت ابرو یک روش هنری است که در آن ابرو به صورت جداگانه بر اساس نوع صورت، ویژگی ها و اهداف کلی شما طراحی می شود. در ادامه با دنیز کاشت همراه باشید تا بیشتر به این سوال که کاشت ابرو چگونه است؟ پاسخ داده بشود.

جدا از شرایط پزشکی مربوط به نازک شدن ابروها، یکی دیگر از علل اصلی نازک شدن ابروها، کندن بیش از حد ابروها است. در بعضی از موارد، در دوره ای از صنعت مد ابروهای باریک جذاب تر به نظر می رسند و به همین دلیل بسیاری از بیماران موهای زیادی را از ابروهای خود از بین برده اند و در نتیجه دیگر موهای کافی برای رشد کامل وجود ندارد.

ترمیم ابرو با استفاده از جراحی کاشت مو اغلب می تواند در یک جلسه به پایان برسد اما طبیعی جلوه دادن نتیجه نیاز به مراقبت زیادی دارد. این به این دلیل است که موهای ابرو همه در یک جهت قرار نمی گیرند. برخی جهت صعودی دارند، سپس جهت افقی تری را روشن می کنند. این شکل طبیعی ایجاد می کند.

کاشت ابرو چگونه است؟

روش های متعدد برای کاشت ابرو وجود داد ماندد روش FTT  و FUE در اینجا ما به بررسی کلی اینکه کاشت ابرو چگونه است خواهیم پرداخت

در توضیح کلی برای این سوال که کاشت ابرو چگونه است می توان گفت که موهای جدا شده از پشت سر یا همان ناحیه اهدا کنند و یا بانک مو به خط ابرو پیوند داده می شود. با این حال، فولیکول های مو را در زوایای خاصی وارد می شود تا اطمینان حاصل شود که به طور کلی، الگوی و شکل طبیعی ابرو حفظ شده است.

در کلینک دنیز کاشت که یکی از معتبر ترین های کلینیک کاشت ابرو تهران و ایران می باشد ابتدا جهت و حالت رشد ابرو کاملا مشخص می شود. سپس با توجه به نظر بیمار و همچنین نظر پزشک یک خط ابروی بسیار طبیعی و حرفه ای برای کاشت ابرو ترسیم می شود تا در زیبایی چهره تاثیر مثبتی بگذارد.

مرحله ابتدایی کاشت ابرو

ابتدا، ناحیه اهدا کننده از سر شما مانند عمل کاشت مو انتخاب می شود. این ناحیه ای است که با توجه به شرایط ممکن است روی گردن و پشت سر شما قرار داشته باشد. جایی که در واقع دچار هیچ ریزش مویی نشده است. جراح هنگام انتخاب ناحیه اهدا کننده دقت می کند که آیا فولیکول های موی کافی در آن ناحیه مورد بررسی برای کاشت ابرو وجود دارد.

مرحله ابتدایی کاشت ابرو

از آنجایی که کاشت ابرو نیاز به فولیکول های زیادی نخواهد داشت، تعداد فولیکول های مو در هر صورت کافی خواهد بود.

جمع آوری فولیکول ها برای کاشت ابرو

فولیکول های مو از این ناحیه جمع آوری می شوند. از این فولیکول ها در جایی استفاده می شود که ابروهای شما ریخته است. آنها با باز کردن کانال هایی با زاویه مناسب در ابروهای شما کاشته می شوند. در این مرحله، تجربه و حرفه ای بودن جراح مهم است. هرچه پیوند موفقیت آمیزتر باشد، ابروهای جدید طبیعی تر به نظر می رسند.

پس از آن، پزشک در مورد مسائلی که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید به شما می گوید. در صورت رعایت دستورات داده شده، عمل کاشت ابرو یک عمل بسیار موفق و قابل اعتماد است.

ما همیشه قبل از عمل به بیماران اطلاع می دهیم که موهای سر سریعتر از ابرو رشد می کند. بنابراین آنها باید هر دو هفته یکبار ابروهای خود را کوتاه کنند. همیشه فولیکول های موی شماست که در کاشت ابرو استفاده می شود.

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که ابروهای نازکی دارند کاندید مناسبی برای عمل کاشت ابرو محسوب می شوند. افرادی که شرایط زیر را دارند واجد شرایط کاشت ابرو هستند:

  • افرادی که ابروی آن ها دچار سوختگی شده است
  • اسکار بر روی ابروها
  • بیماریهای پوستی
  • ناتوانی مادرزادی
  • کندن خودسرانه ابرو (وسواسی)
  • افرادی که در وضعیت کلی سالم هستند
  • افراد بدون خونریزی یا مشکلات لخته شدن

مرکز مشاوره دنیز کاشت

دنیز کاشت یکی از کلینیک های برتر کاشت مو در تهران می باشد. این مرکز با داشتن کادر مجرب و حرفه ای بهترین تجربه ممکن را از کاشت ابرو با جدید ترین روش کاشت ابرو را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید برای دریافت مشاوره کاشت ابرو با کارشناسان دنیز کاشت تماس برقرار کنید.

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x