• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو مردانه

امروزه کاشت ابرو مردانه نظیر کاشت ریش و سبیل امری رایج شده و در میان مردان  جهان افزایش یافته است. کاشت ابرو طبیعی یا پر پشت کردن موهای ابرو چهره فرد را زیبا و جذاب می کند و این امر نیز باعث می شود اعتماد به نفس فرد بالا برود. روش های دیگری برای زیبای ابرو ها است که پرخطر هستند و همچنین چهره فرد را غیر طبیعی نشان می دهند. مهمتر این که دائمی نیستند و با استفاده از مواد شیمایی استفاده زیبای ابروها بالاتر می برند. تنها راه پر پشت کردن دائمی و طبیعی ابروها کاشت ابرو است. لطفاً تا انتهای مطالب با ما همراه بمانید تا در این رابطه اطلاعات بیشتری به شما ارائه دهیم.

تکنیک کاشت ابرو مردانه

با توجه به اینکه مردان نمی توانند از آرایش و یا میکاپ استفاده نمایند ریزش ابروها چهره آن ها را غیر طبیعی می کند. به همین منظور در صورت ریزش ابرو ها به سراغ کاشت ابرو می‌روند که چهره‌ ای را غیر طبیعی نداشته باشند.

قبل از انجام کاشت ابرو با مشورت فرد مورد نظر محل دقیق ابرو طراحی صورت می گیرد. پس از آن در محل مورد نظر ماده بی حسی تزریق می کنند. نزدیک ترین جنس مو به موی ابرو، موهای پشت سر می باشد. بنابراین از پشت سر فرد موی مورد نظر جهت پیوند برداشت می شود. در مرحله بعد برای کاشت ابرو مردانه با تعیین جهت و زاویه رشد موی ابرو، موی برداشت شده را در محل مورد نظر می کارند.

۵ روز بعد از کاشت ابرو مردانه قرنی در محل کاشت به وجود خواهد آمد و علائم پوسته شدن، کبودی یا تورم در بعضی از مردان به وجود می آید که بعد از گذاشت زمان این مشکل ها از بین می رود و شخص صاحب ابرو طبیعی شده است.

کاشت ابرو مردانه دنیز

روش های کاشت ابرو مردانه

ابرو به دو روش کاشته می شود که شامل کاشت ابروی بدون برش جراحی و با برش جراحی انجام است. اصلی ترین تفاوت بین آنها در نوع برداشت گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو است.

روش SUPE FUE PINS

در روش اولی به نام SUPE FUE PINS موهای قسمت کوچک از پشت سر کوتاه می شوند و به اندازه حداکثر مربع ۴در ۴که بستگی به تعداد سفیدی تار مو و ریزش موی هر فردی د گرافت ها بدون برش جراحی با استفاده از دستگاه هایی مخصوص پلاس بصورت دانه ای برداشته می شوند. پانچ های استفاده شده هوشمند می باشند وبا توجه به اسکن قبل از کاشت قابلیت تشخیص عمق ریشه را دارند. بنابراین بدون آسیب به ریشه های مو فولیکول های سالم برداشت می‌شود.

روش FUT

روش دوم یعنی FUT یک نوار نازک به نام فلپ به عرض یک تا یک و نیم سانتیمتر با استفاده از تیغ های جراحی برداشته می شود. جای نوار برداشته شده با استفاده از نخ های مخصوص جراحی زیر دوزی می شوند این زخم ها بعد از سه هفته جوش می خورد و از زمان قید شده می تواند بخیه ها را کشید. البته در این مدل کاشت جای بخیه ها خیلی ظریف باقی می ماند که باز هم به مهارت پزشکی بستگی دارد.

هزینه کاشت ابرو

همانطور که می دانید با وجود مراکز و تکنیک های مختلف کاشت ابرو در جهان به شیوه های مختلفی انجام  می شود. به همین منظور هزینه کاشت ابرو با استفاده از روش های متفاوت و مختلف است. متاسفانه بعضی از مراکز کاشت ابرو از دستگاه های مناسب عمل و تجهیزات ، لوازم درجه یک برای کاشت ابرو استفاده نمی کنند. هرچند هزینه کاشت ابرو مردانه در این مراکز ارزان تر از کلینیک های دیگر است.

اما افرادی که در این مراکز کاشت ابرو انجام می دهند باید نتیجه کاشت ابرو و کیفیت کار را هم در نظر بگیرند. یکی دیگر از روش های کاشت برای ابرو روش قدیمی FUT است که امروزه انجام نمی شود. اما بعضی از مراکز کاشت مو و ابرو به خاطر هزینه کم این عمل را انجام می دهند.

افرادی که کاشت ابرو به روش FUT را انتخاب می کنند باید احتمال ریزش ابرو را هم در نظر بگیرند‌. اما بهترین کلینیک کاشت ابرو مردانه کلینیک های هستند که از متخصصین خبره، روش های نوین و به  می کنند. به همین دلیل در کارنامه درخشان خود همواره رضایت مشتری یان را به ارمغان دارند. بنابراین برای دریافت نتیجه مطلوب نباید هرگز کیفیت را فدای قیمت کرد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x