• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو در تهران

یکی از مصادیق زیبایی در چهره ی انسان ها ابروست. امروزه داشتن ابروهای خوش حالت و پرپشت یکی از آرزوهای خانم هاست هرچند باعث زیبایی مختص بانوان نیست و در حال حاضر بسیاری از مراجعه کنندگان مراکز زیبایی و کلینیک کاشت ابرو در تهران را آقایان نیز تشکیل می دهند.

اما اگر دچار ریزش ابرو شویم باید چگونه اقدام به درمان آن کنیم روش های مختلفی برای درمان ریزش ابرو وجود دارد اما در ابتدا باید علت ریزش ابرو را پیدا کنیم و با مراجعه به پزشک و انجام آزمایش های مربوط به تیروِید آزمایش هورمونی و چکاپ وضعیت ویتامین ها و مواد معدنی بدن برسی قارچ و عفونت پی به علت اصلی ریزش ابرو ببریم از بین این موارد اختلالات تیروئیدی  بیشتری دلیل ریزش ابرو می باشد و از بین ویتامین ها کمبود E , B

پروتئین و گاهی اوقات هم کمبود ناگهانی در بدن عوامل تاثیر گذار بر این بیماری می باشد

بعد از بررسی علت ریزش ابرو باید اقدام به درمان آن کنیم در بعضی موارد با تجویز بعضی داروهای آبروی از دست رفته بر میگردد ، اما در اکثر مواقع این اتفاق نمی افتد و از آنجایی که ابرو در زیبایی تاثیر چشمگیری دارد باید سریعا دست به کار شد و راهی برای جبران این فقدان پیدا کنیم

راه های کاشت ابرو در تهران

امروزه در مراکز زیبایی خدمات گسترده ای در زمینه زیبایی ابرو ارائه می شود. جدیدترین روش کاشت ابرو مانند تاتو ،هاشور ، میکرو ، فیبروز و کاشت ابرو در تهران از جمله این خدمات می باشد که هرکدام این روش ها معایب و مزایایی دارد.

البته هزینه های متفاوتی دارد اگر قصد تاتو کردن ابرو هایتان را دارید بهتر است درباره آن کمی تحقیق کنید تاتو یا هاشور ابرو حالت تصنعی در چهره فردی ایجاد می کند و آن حالت طبیعی ابرو را ندارد.

همچنین برای انجام این کار از رنگ ها و مواد شیمیایی استفاده می شود و در صورت اینکه شخصی بعد از اتمام کار پشیمان شود بسیار سخت می توان آن را پاک کرد هرچند هیچ وقت به حالت قبل بر نمیگردد.

فیبروز و میکرو ابرو

فیبروز و میکرو از راه های دیگر ابرو می باشد و موادی که در این روش استفاده می شود نیز همان مواد تاتو می باشد یعنی از همان مواد و رنگ های شیمیایی استفاده می کنند اما تفاوت در نحوه ترسیم و نقاشی خطوط روی ابرو می باشد.

به این شکل که در فیبروز و میکرو از روی جهت رشد ابرو تقلید می شود تا حالت طبیعی ابروی شخص را داشته باشد به این خاطر امروزه این روش بیشتر از تاتو و هاشور طرفدار پیدا کرده است و همچنین در صورت پشیمان شدن شخص پاک کردن مواد بسیار راحت  است.

با وجود تمام این امکانات در زمینه فیبروز و میکرو باز هم کسانی هستند که تمایل دارند کاشت ابرو را انتخاب کنند چرا که کاشت ابرو در تهران کاملا طبیعی بوده و به هیچ عنوان قابل تشخیص نیست.

کاشت ابرو

همچنین چون در کاشت ابرو از موی طبیعی خود فرد استفاده میکند حالتی پرپشت و زیبا برای فرد به ارمغان می آورد. اما قطعا برای انجام این کار باید به مرکزی نام آشنا و شناخته شده مراجعه کرد چرا که کاشت ابرو نیاز به تجربه و دقت بسیار بالایی دارد.کاشت ابرو از برخی جهات شبیه کاشت مو است با این تفاوت که کاشت ابرو به خاطر ظرافت و حساس بودن ناحیه ابرو دشوار تر است مویی که در کاشت ابرو در تهران استفاده می شود از بغل گوش برداشته می شود.

به این علت که موی کنار گوش ظریف تر از جاهای دیگر بدن است و به بیشترین شباهت را به ابرو ها دارد فرایند کاشت ابرو شامل چند مرحله کاشت، ریزش و رویش می باشد به این صورت که ابتدا موی کنار گوش برا  برداشته و در نواحی که ابرو ریخته می کارند پس از چند روز موهایی که کاشته شده دچار ریزش شده و تقریبا 3 ماه بعد مجددا همان موهای کاشته شده در جای خود رشد می کنند

هزینه های کاشت ابرو در تهران

هزینه کاشت ابرو در تهران ارتباط مستقیمی با روش کاشت ابرو دارد کلینیک های تخصصی در این زمینه فعالیت دارند که هرکدام از روش های خاص خود بهره می برند.

به عنوان مثال دو روش در کاشت ابرو در تهران وجود دارد که یک روش روش قدیمی تر است که مورد استفاده پزشکان قرار گرفته عوارض های بسیاری از جمله خونریزی بخیه درد در نواحی کاشت مو و همچنین داشتن جلسات طولانی برای رسیدن به نتیجه نهایی را دارا می باشد


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x