• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو با موی فر

کاشت ابرو با موی فر چگونه است؟یکی از معضلاتی که از دیرباز دامن افراد چه زن و چه مرد را گرفته ریزش مو می باشد. این عارضه عوامل گوناگونی دارد و در برخی موارد به سن و سال نیز بستگی ندارد.

شاید در دهه های گذشته راه درمان قطعی برای آن وجود نداشت. اما امروزه با پیشرفت علم و روی کار آمدن تکنولوژی های جدید راه های متعددی برای درمان ریزش مو وجود دارد. در مقاله پیش رو از دنیز کاشت برآنیم تا ضمن توضیح مختصر در مورد ریزش مو، پیرامون کاشت مو طبیعی به عنوان یکی از آخرین راه حل های ریزش مو اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار داده و در مورد امکان کاشت ابرو با موی فر  اطلاعات خود را تکمیل تر کنیم.

مطالب دیگر را بخوانید: کاشت مو بدون جراحی

ریزش مو

عارضه ای که دامان خیلی از افراد را گرفته ریزش مو است.  متاسفانه ریزش مو از قدیم بوده که نهایتا به کم پشتی و طاسی سر و یا از بین رفتن موهای دیگر نقاط بدن مانند ابرو، ریش، و سبیل می شود. در گذشته استفاده از دارو درمانی، روغن های گیاهی و حیوانی پیشنهاد می شد. اما به مرور علم باعث گردید تا کلاه گیس پا به میان گذاشته و تا حدود زیادی مشکل ریزش مو خصوصا طاسی را پنهان کند. ولی درمان نه!

همانگونه که گفتیم امروزه کاشت مو طبیعی به عنوان آخرین راه حل (البته با استفاده از روش های مختلف) گزینه پیش روی پزشکان و دانشمندان در این زمینه می باشد.

کاشت ابرو با موی فر

هر چند ریزش مو در نتیجه کم پشتی و طاسی سر از جمله عواملی است که بیشتر در معرض دید می باشد. اما در برخی موارد ممکن است ریزش مربوط به موی سر نبوده و مواردی مانند ابرو را شامل شود. اما این که آیا فردی با موهای فر می تواند اقدام به کاشت ابرو کند موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در این مورد بایستی گفت که کاشت ابرو نیز مانند کاشت موی سر جزئی از پروژه زیبایی محسوب می گردد و امکان پذیر می باشد. اما با این شرایط( فر بودن مو)

بایستی گفت که برداشت مو برای کاشت ابرو نیز از پشت سر(بانک مو) امکان پذیر می باشد. اما اگر موی سر فرد فر باشد مسئله فرق می کند. چرا که تفاوتی بین موی سر و ابرو از لحاظ جنس و حالت وجود دارد و امری اجتناب ناپذیر می باشد. بدین معنی که موهای برداشته شده از پشت سر و انتقال به محل ابرو صفات ظاهری خود را حفظ می کنند.

مطالب دیگر را بخوانید: کاشت ابرو بر روی تاتو

کاشت ابرو با موی فر

چرا که در این عمل پیوند پیاز مو جابجا می شود و خیلی از خصلت ها نیز (ازجمله فر بودن مو) با آن منتقل می شود.‌ پس در واقع در  کاشت ابرو با موی فر، مو ظاهر خود را حفظ می کند. با توجه به توضیحات داده شده این مسئله پیش می آید که آیا این امکان وجود دارد که افراد با موی فر کاشت ابرو را انجام دهند در پاسخ بایستی بگوییم که کاشت ابرو با موی فر به دو عامل بستگی دارد:

وسعت و قطر ابرو

در اولین مرحله بایستی بدانیم که هرچه وسعت کاشت ابرو کمتر باشد امکان کاشت موی فر بالاتر می رود. بدین معنی که مرتب کردن و نظم دهی دادن به ابروهای باریک تر راحت تر از ابروهای پهن تر می باشد. به همین منظور اگر قصد کاشت ابرو را دارید در حالیکه موی سرتان فر می باشد بهتر است  مسئله نازکی ابرو را در نظر داشته باشید.

میزان فربودن موها

نکته مهم دیگری که در زمینه کاشت ابرو برای افراد با موهای فر مطرح می باشد میزان حالت فربودن آنها می باشد. بدین معنی که ممکن است موی سر حالت فر با موج های بلند باشد و یا حالت مو فر ریز یا( وزوزی آفریقایی) باشد که در حالت دوم باید از کار (کاشت مو) اجتناب ورزید.

نکته مهم کاشت ابرو با موی فر

بایستی این نکته را در نظر گرفت که محل برداشت مو(بانک مو) جهت کاشت در دو سانتی متر اول رشد نباید حالت فر داشته باشند. چرا که ابروها بیشتر از دوسانتی متر رشد نخواهند داشت. پس در این زمینه اگر با تشخیص پزشک متخصص مسئله فربودن مو در حالت گفته شده باشد پیوند و کاشت مو بلا مانع است.

بیشتر بخوانید: قیمت کاشت ابرو

سخن آخر

کاشت ابرو با موی فر که در این نوشته از دنیز کاشت بررسی شد، نیاز به نظر تخصصی پزشک دارد و باید جزئیات مهم آن بررسی شود‌. به عنوان جمع بندی بایستی گفت که تشخیص این که آیا موی سر فرد برای پیوند و کاشت ابرو مناسب می باشد یا خیر بستگی به نظر پزشک متخصص داشته و ارجحیت با نظر او می باشد. در صورتی که پزشک تشخیص بر عدم کاشت ابرو داشت بهتر است از روش های دیگری استفاده گردد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x