• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

نکات مهم برای بهترین نتیجه کاشتن موی سر

برای کاشتن موی سر چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ یکی از دغدغه‌های خیلی از افراد ریزش موی شدید می باشد که به طاسی منجر می شود. ریزش مو چه در خانم ها و چه آقایان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اما امروزه برای درمان طاسی های ناشی از ریزش مو راه حل های علنی پیدا شده که این دغدغه‌ها را ازبین خواهد برد. در مقاله پیش رو در مورد معالجه و کاشت موی سر توضیحات مختصری خواهیم داد. هدف ما بررسی نکات مهم برای بهترین نتیجه کاشتن موی سر می باشد. کاشت مو طبیعی نیز دارای شرایطی است که در دنیز کاشت بهترین کلینیک کاشت مو مورد بررسی قرار گرفته است.

کاشت مو و شرایط ویژه آن

تا چند دهه قبل اگر کسی ریزش مو می گرفت تنها راه چاره گذاشتن کلاهی بر سر بود. اما پیشرفت تکنولوژی و علم باعث ساخته شدن کلاه گیس شد که آرزوی هر فرد با مشکل طاسی تا حدود زیادی حل گردید. هر چند هنوز هم استفاده از کلاه گیس رایج می باشد. اما راههای درمان دیگری نیز به وجود آمده که تغییرات زیادی در چهره و نوع استفاده ایجاد کرده است.

با توجه به پیشرفت علم یکی از راههایی که در دهه های اخیر رواج یافته و جایگزین مناسبی برای شیوه کلاه گیس گردیده شیوه کاشت مو می باشد. کاشت مو بدین صورت است که مو را از نقاط دیگر بدن مانند پشت سر و یا سینه و زیر چانه می گیرند. تمام مراحل زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌گیرد. برای کسب بهترین نتیجه کاشتن موی سر باید با متخصصان در تماس باشید.

بهترین نتیجه کاشتن موی سر – علل ریزش مو

قبل از هر چیز بایستی بدانیم که افراد به چه دلایلی دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می شوند. همانگونه که قبلا گفتیم ریزش مو دلایلی دارد که در این مورد توضیحاتی خواهیم داد. از علل ریزش مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیماری های روحی و روانی و استرس هایی که به آن دچار می شویم.
  • اختلالات هورمونی و مشکلات تیروئیدی
  • رژیم های سخت بدون نظارت پزشکی و کاهش وزن های شدید و ناگهانی
  • عمل های جراحی گوناگون و بیهوشی های پی در پی و استفاده مداوم از دارو
  • شرایط نامطلوب مواظبت از مو مانند شستشویی دیر به دیر، محکم بستن موها، برس زدن و شانه کردن و شانه های نامناسب.
  • استفاده بیش از حد از رنگ های شیمیایی و حالت دهنده ها.
  • استفاده بیش از حد از اتوی برقی مو و سشوار

مهمترین اصل در عمل کاشت مو کسب بهترین نتیجه کاشت موی سر می باشد. در این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معمولا آقایانی که دچار کم پشتی و ریزش در قسمت جلویی پیشانی هستند نکته مهم باید در عمل آن ها در نظر گرفته شود. در کاشت مو داشتن بانک مو و تراکم مو در قسمت پشت سر و نواحی بالای گردن می باشد. معمولا در بیشتر روش های کاشت مو از پشت سر و گردن برداشته می شود.
  • قبل از اقدام عوامل ریزش مو حتما باید مشخص و درمان شوند. در غیر این صورت پس از گذشت زمان موهای کاشته شده مانند موهای قبلی فرد دچار ریزش شده و به حالت قبل باز می گردند. لازم به ذکر است که اگر دچار مشکلات هورمونی هستید توصیه می شود با توصیه پزشک معالج خود همزمان برای رفع این مشکل نیز اقدام کنید.
  • برای نتیجه گیری بهتر است آقایان از سن 30 سال به بالا نسبت به این عمل اقدام کنند. در سنین زیر 30 سال خصوصا زیر26 سال به دلیل تغییرات هورمونی بهتراست عمل کاشت مو انجام نگردد.
  • برای اخذ بهترین نیجه کاشتن موی سر، قبل از انجام هر کاری در این زمینه تحقیقات لازم را انجام داده و مشاوره با پزشک متخصص را مد نظر قرار دهید. مراکزی را انتخاب کنید که دارای متخصصین کارآزموده و زیر نظر پزشک باشد. اما نظر نهایی در مورد کاشت ریش، کاشت ابرو و نوع آن را به پزشک متخصص بسپارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x