• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت : یکی از معضلاتی که از دیرباز یقه افراد را گرفته(مرد و زن) ریزش مو می باشد. در گذشته های دور راهی برای این مشکل نبود. آقایان بایستی کلاه بر سر می گذاشتند و خانم ها نیز بدون چاره شاید چاره را در داروهای گیاهی و یا تراشیدن موی سر از ته می دانستند که راه درمانی به حساب نمی آمد. با توجه به پیشرفت علم در دهه های گذشته استفاده از کلاه گیس برای آقایان و خانم ها مرسوم شد تا

اینکه پیشرفت علم پزشکی موجب گردید پیوند و یا کاشت مو این امید را برای افرادی که دچار ریزش و طاسی مو هستند پدید آورد و دائما نیز در مسیر پیشرفت و عرضه تکنیک های نوینی می باشد. با بیان این چند جمله به عنوان مقدمه در مقاله پیش رو در مورد کاشت مو به صورت عام و هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت توضیحاتی خواهیم داد.

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به چه معنی است؟

کاشت مو یا به عبارتی پیوند موی طبیعی نوعی عمل می باشد که در آن فولیکول های مو را از قسمتی از سر و یا بدن برداشته و در قسمت دیگری از بدن و یا سر که دچار طاسی گردیده انتقال داده می شود. از روش پیوند یا کاشت مو طبیعی می توان در موارد دیگری مانند کاشت ریش، ابرو، موی سر و طاسی های ناشی از سوختگی و جراحت نیز استفاده نمود. هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت در ادامه این نوشته بررسی می شود.

روش های مختلف کاشت مو کدام است؟

امروزه کاشت مو به روش های مختلفی انجام می گردد که عبارتند از:

کاشت مو به روش(FUT)

در این روش از کاشت مو نواری از فولیکول های نو از محل بانک مو(قسمت پشت سر)  برداشته و پس از جداسازی در ناحیه ای از سر که دچار طاسی گردیده کاشته می شود.

کاشت مو به روش(FIT)

در این روش از کاشت مو خبری از برداشت نواری مو نبوده و برداشت به صورت جدا جدا انجام می شود. سپس در قسمتی از سر که نیاز به کاشت مو دارد کاشته می شود.

کاشت مو به روش(SUT)

در روش کاشت مو sut خط رویش بصورت طبیعی و با تعداد بالای کاشت مو با عوارض بسیار کمتر می باشد.

کاشت مو به روش میکروگرافت

ما قصد داریم هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت را بررسی کنیم. اما در ابتدا باید بدانیم این روش چیست؟  روش میکروگرافت به عنوان جدید ترین و کم خطر ترین روش کاشت مو می باشد. طرفداران زیادی نیز دارد. در این روش برداشت مو به صورت تک تک از ناحیه پشت سر(بانک مو) توسط تجهیزات خاص برقی برداشته و برای پیوند در ناحیه مورد نظر نیز از دستگاه های برقی استفاده می گردد. در این روش کاشت مو گرافت های بیشتری پیوند زده می شود. البته دراین تکنیک کاشت مو برای این که عمل پیوند طبیعی تر باشد در ناحیه جلوی سر از گرافت های کمتری استفاده می شود.

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت شامل مراحل مختلف ویژه مخصوص به خود می باشد که عبارتند از:

مرحله قبل از عمل

پزشک در این مرحله توصیه های لازم را به بیمار جهت عدم مصرف دخانیات، مواد مخدر و مشروبات الکلی می نماید. ضمن این که مصرف برخی از داروهای آنتی بیوتیک را تا بعد از عمل کاشت مو بایستی متوقف کند.

در مرحله بعد سر فرد متقاضی را ماساژ می دهند و بعد به او داروی بی حسی تزریق می کنند که عمدتا این بی حسی مربوط به مناطق پشت سر (بانک مو) می باشد. در برخی مواقع از اسپری بی حسی استفاده می گردد.

مرحله انجام عمل

بعد از مرحله بی حسی، پزشک سوراخ های خطی را در منطقه بانک مو ایجاد نموده و از دو تکنیک هولدرهای اتوماتیک در اندازه و سایز میکرون و تکنیک دیگر روش تریکو فیتیک اسکارلت برای برداشتن گرافت های مو استفاده می گردد.

در مرحله بعد قسمت های از سر یا بدن که قرار است مو در آنها کاشته شود. داروی بی حسی تزریق می گردد و بوسیله سوزن های ویژه وظریف یک میلی متری در قسمت های های کم مو و بدون مو سوراخ هایی ایجاد می گردد. هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت به این دلایل می تواند متفاوت از سایر روش ها باشد.

در مرحله بعد از دستگاهی به نام میکرو ایمپلنتر برای کاشت گرافت ها استفاده می گردد. به صورت معمول طول موت زمان عمل کاشت مو بین دو الی هشت ساعت بطول می انجامد.

نکته مهم در کاشت مو به روش میکرو گرافت این است که از هولدر های برقی استفاده می گردد. بصورت دقیق عمل می کند و همین امر موجب می گردد تا برداشت گرافت ها سالم تر و به تعداد بیشتر از محل بانک انجام گردد. این روش کاشت مو نسبت به روش های دیگر درد و عوارض کمتری به همراه دارد.

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت را نمی توان بصورت دقیق معلوم نمود. بستگی به عوامل گوناگونی دارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برند کلینیک

کاشت مو در کلینیک های خصوصی یا عمومی متفاوت است. این مسئله در هزینه ها مؤثر می باشد. بدین معنی که کارنامه عملیاتی، متخصصان شاغل، تجهیزات، سابقه کاری و تخصصی پزشک در هزینه عمل پیوند مؤثر می باشد.

اندازه ناحیه مورد عمل

از عوامل دیگر هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت بستگی به اندازه ناحیه ای که دچار طاسی شده است دارد. مسلما هرچه اندازه آن بیشتر باشد هزینه بیشتری در برخواهد داشت.

از جمله عوامل دیگری که در هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت مؤثر می باشد تعداد گرافت ها می باشد. هر چه این تعداد بیشتر باشد هزینه بیشتری را برای مراجعه کننده دارد.

سخن آخر

با توجه به نوسانات قیمت در بازار و هزینه های متغیر نمی توان قیمت دقیقی برای کاشت مو در نظر گرفت. اما هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت حدودا و تقریبی چیزی حدود دوازده تا 15 میلبون تومان برآورد می گردد. نوع کاشت مو و تشخیص این که چه روشی برای شما مناسب تر می باشد بر عهده پزشک متخصص می باشد. متخصصان و مشاوران ما در دنیز کاشت آماده ارائه خدممات به زیبا جویان می باشند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ماینوکسیدیل برای مو

طریقه مصرف ماینوکسیدیل برای مو

موها برای بسیاری از افراد نمادی از جذابیت و اعتماد به نفس هستند. موها در زیبایی و ظاهر شخصیتی فرد بسیار اهمیت دارند. از طرف دیگر، مشکلات مرتبط با مو می‌توانند باعث کاهش اعتماد به نفس، اضطراب، و افسردگی شوند. ... (ادامه)

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد برای افزایش جمعیت موی سر فرد است. با این حال، پس از کاشت مو، برخی افراد ممکن است با مشکلاتی مانند ترک پوست سر مواجه شوند که می‌تواند باعث آزار و ایجاد ناراحتی برای آنها ... (ادامه)

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی: همانطور که می‌دانید، موهای سر یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت فرد هستند. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای کاشت مو بدون نیاز به جراحی وجود دارد. این روش‌ها شامل کاشت ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x