• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

نتیجه کاشت مو بعد از سه ماه

نتیجه کاشت مو بعد از سه ماه :کاشت مو یک عمل زیبایی است که امروزه در میان مردم جهان مخصوصا مردان طرفداران بی شماری دارد. کاشت مو برای افرادی است که از کم پشت و طاسی مو های خود رنج می برند. امروزه با پیشرفت علم پزشکی  با پیوند موها از بانک مو که در پشت سر یا پشت گوش ها است برداشته و بر محل مورد نظر پیوند میزنند. ولی آیا می دانید کاشت موها در چند ماه رشد می کنند و شما صاحب موی سر طبیعی میشود. با ماه همراه باشید تا در باره نتیجه کاشت مو بعد از سه ما تحقیق کنیم‌.

نتیجه کاشت مو بعد از سه ماه

عمل کاشت مو

کاشت مو که چندین سال  است در میان‌ مردم جهان یک عمل زیبای شناخته شده است که مردم برای داشتن  موهای دائمی و طبیعی سراغ این عمل زیبای می روند. عمل کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود که در تمام این روش ها برداشت فولیکول های موی سر از بانک مو و  کاشت آن ها در منطقه ای که مو های ضعیف و کم پشت یا طاسی است که باید حتما در کلینیک ها ی کاشت مو و زیبای و به دست متخصصان انجام می شود.

عمل پیوند مو چون یک عمل بسیار حساس است و اگر مشکلی در کاشت مو به وجود بیاید بدون جبران است باید حتما زیر نظر بهترین فوق متخصصان  و در بهترین کلینیک ها انجام شود. ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی می کنیم  کلینیک کاشت مو دنیز با داشتن بهترین تجهیزات جراحی  و معتبر ترین متخصصان خبره و کار بلد این اطمینان را می دهد که پیوند موی بدون عوارض را برای شما مشتری عزیز  پیوند می زند. بعد از انتخاب کلینیک اگر به تمام نکاتی که پزشک کلینیک  به شما یاد آوری می کند را انجام دهید بعد از چند ماه رشد موهای طبیعی و دائمی خود را مشاهده خواهید کرد.

نتیجه کاشت مو

پیوند مو چون یک جراحی زمان بر است و نتیجه آن بعد از چند ماه معلوم می شود به همین دلیل این نوع عمل زیبای نمی توان برای کسانی که انتظار دارند نتیجه کاشت موی خود را بعد از چند روز  یا یک ماه ببینند پیشنهاد داده نمی شود.

این روش پیوند مو برای افرادی پیشنهاد داده می شود که هیچ گونه عجله ای برای دیدن نتیجه کاشت مو خود نداشته باشند چون نتیجه پیوند مو بعد از چند ماه معلوم خواهد شد حتی اگر از جدید ترین نوع کاشت مو و زیر نظر بهترین متخصص مو این پیوند انجام شود.

کاشت مو بعد از ۳ ماه

بعد از کاشت مو ها نوبت استراحت کردن مو های کاشته شده است موهای که پیوند زده شده اند به طور طبیعی وارد مرحله استراحت می شوند و بعد از آن موهای کاشته شده بعد از یک ماه شروع به ریزش می کنند و در طول این مدت هیچ گونه رشد موی اتفاق نمی افتاد.

این مراحل تا ۳ماه بعد از کاشت مو زمان می برد. و این مراحل کلا طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی ندارد. باید در این سه ماه موهای کاشته شده را تقویت کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

نتیجه کاشت بعد از سه ماه

گرافت های کاشته شده بعد از ۳ ماه استراحت شروع به رشد می کنند برای رشد کردن موهای باید از آمپول تقویت رشد استفاده کنید تا چرخه رشد موها سریع تر انجام شود.

برای اینکه در این دوره یعنی ۳ ماه بعد از کاشت مو با ریزش مو مواجه نشوید باید بدن خود را تقویت کنید تا فولیکول های کاشته شده تقویت شوند و دچار ریزش دوباره نشوند. در این دوره تقریبا سی تا چهل درصد از موهای پیوند زده شده  رشد می کنند و این رشد تقریبا تا ۶ ماه دیگر ادامه خواهد داشت تا شما صاحب مو های زیبا و طبیعی و دائمی شوید.

نتیجه کاشت بعد از سه ماه

سخن پایانی

پس همه ای شما خوب می دانید که پیوند موی سر بعد از عمل سریع جواب نخواهد داد بلکه یک عمل زمان بر است که نتیجه کامل آن بعد از یک سال معلوم میشود. به خاطر داشته باشید برای پیوند موی طبیعی اولین مرحله انتخاب کلینیک با سابقه و معتبر است که ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی میکنیم.

کلینیک کاشت موی دنیز یکی از بهترین کلینیک کاشت مو و زیبای در تهران است که دارای پرونده درخشان پزشکی و کاشت مو و زیبای است. کلینیک دنیز با داشتن بهترین مشاوران در ۷ روز هفته ۲۴ ساعت درخدمت شما عزیزان است. هدف ما رضایت شماست.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ماینوکسیدیل برای مو

طریقه مصرف ماینوکسیدیل برای مو

موها برای بسیاری از افراد نمادی از جذابیت و اعتماد به نفس هستند. موها در زیبایی و ظاهر شخصیتی فرد بسیار اهمیت دارند. از طرف دیگر، مشکلات مرتبط با مو می‌توانند باعث کاهش اعتماد به نفس، اضطراب، و افسردگی شوند. ... (ادامه)

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد برای افزایش جمعیت موی سر فرد است. با این حال، پس از کاشت مو، برخی افراد ممکن است با مشکلاتی مانند ترک پوست سر مواجه شوند که می‌تواند باعث آزار و ایجاد ناراحتی برای آنها ... (ادامه)

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی: همانطور که می‌دانید، موهای سر یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت فرد هستند. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای کاشت مو بدون نیاز به جراحی وجود دارد. این روش‌ها شامل کاشت ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x