• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

معایب کاشت مو | اصلی ترین موارد عیب یابی در کاشت مو

از آنجا که کاشت مو یک جراحی است، مزایا و معایبی وجود دارد که می تواند در هنگام کاشت مو به ارث برسد. برخی از افراد ممکن است به نتیجه ای ناخوشایند برسند که هرگز انتظار آن را نداشتند. اگر برنامه ریزی ضعیفی داشته باشد یا توسط جراحان آماتور یا پزشکان غیر واجد شرایط انجام شود، ممکن است منجر به آسیب مو شود. اولین چیزی که باید به آن توجه شود مراحل برداشت و استخراج است. برداشت بیش از حد ناحیه اهدا کننده و یا اصطلاحا بانک مو را ضعیف می کند و می تواند موهای سالم را تکه تکه نشان دهد. دانستن اینکه چه مقدار مو را می توان از ناحیه اهدا کننده برداشت، چیزی است که یک پزشک مجرب از قبل آن را می داند. در ادامه به بررسی معایب کاشت مو خواهیم پرداخت.

بانک مو یکی از معایب کاشت مو

منبع اصلی موهای اهداکننده که در کاشت مو در ناحیه پشت سر استفاده می شود. وضعیت موهای این ناحیه به طور قابل توجهی ظرفیت عمل را تعیین می کند. پیوندهایی که می توان از ناحیه پشت سر استخراج کرد محدود هستند. اگرچه این مقدار در بیماران مختلف متفاوت است، اما حداکثر بین 4000 تا 5000 پیوند در یک جلسه متوسط ​​است. اگر عملیات برای کاشت پیوندهای بیشتری نیاز داشته باشد، می توان جلسه دوم را برنامه ریزی کرد. دلیل این امر این است که اطمینان حاصل شود که بیمار حداکثر نتیجه را با حداقل آسیب به پوست سر خود می گیرد.

اگر تعداد فولیکول های مویی که از ناحیه پشت سر خارج شده اند در یک جلسه بیشتر شود، می تواند ظاهر غیر طبیعی ناحیه پشت را بعد از عمل ایجاد کند.

همانند سایر روشهای درمانی، کاشت مو نیز دارای معایبی است. ضروری است که افراد معایب کاشت مو را با مزایای آن مقایسه کرده و قبل از انجام هرگونه درمان با متخصص مشورت کنند.

دوره بهبودی از معایب کاشت مو

هزینه کاشت مو

یکی از بارزترین معایب کاشت مو هزینه نسبتا بالای آن است. جراحی های کاشت مو می تواند گران و از نظر مالی مقرون به صرفه نباشد. برای درمان موثر ریزش مو، امتحان سایر روشهای ارزان قیمت مانند ترکیب شیوه زندگی و رژیم غذایی یا استفاده از شامپوهای مخصوص ریزش مو مانند شامپو کافئین آلپسین بسیار مهم است. تعدادی داروی موثر مانند شامپو کافئین آلپسین وجود دارد. افراد می توانند قبل از تصور اینکه دستیابی به رشد طبیعی مو دشوار است، از آنها استفاده کنند.

دوره بهبودی از معایب کاشت مو

اگرچه اکثر افراد می توانند 3 روز پس از عمل جراحی کاشت مو به سر کار بازگردند، اما روند بهبود می تواند چالش هایی را به همراه داشته باشد. ممکن است تورم، درد یا کبودی قابل توجهی را تجربه کنید.

جای زخم

جای زخم یکی دیگر از معایب این روش است. جراحی ممکن است زخم های جزئی و غیرقابل توجهی در برخی از مناطق محل های فولیکولار ایجاد کند. این زخم ها معمولاً قابل مشاهده نیستند، اما اگر افراد بخواهند موهای خود را اصلاح کنند ، قابل مشاهده است. همچنین حداقل خطر بهبود نادرست اسکارها وجود دارد.

خط موی جدید

خط موی جدید

با کاشت مو به طور دقیق نمی توان خط موی قدیمی که فرد داشته است را به صورت طبیعی بازگردانده شود. پیوند در جایی بین خط موی قدیمی و موی فعلی شما قرار می گیرد.

ریزش مو یکی از معایب کاشت مو

در بسیاری از موارد خط مو در ناحیه دیگر سر همچنان نازک تر می شود، که منجر به نیاز به جراحی مجدد پیوند می شود.

عفونت

کاشت مو همچنین شامل خطرات جزئی مانند عفونت یا خونریزی است. با این حال، اگر افراد به شدت از دستورالعمل های پزشک خود پیروی کنند، بعید است این خطرات رخ دهد. در صورت تداوم عفونت یا خونریزی بیش از حد، بیماران باید درمانهای ساده ای را برای درمان انجام دهند. همچنین خطر آسیب عصبی در محل اهدا کننده یک مشکل رایج در چنین درمان هایی است.

باید به خاطر داشت که ریزش مو را می توان با مصرف داروهای اختصاصی برای ریزش مو، پیروی از یک شیوه زندگی سالم و استفاده از شامپوها و درمان هایی که با ریزش مو مبارزه می کنند، نسبتا درمان کرد. توصیه می شود تنها در مواقعی که احیای رشد طبیعی مو بیهوده می شود، از روش های جراحی استفاده کنید.

کاشت مو با دنیز کاشت

دنیز کاشت یکی از کلینیک های مهم و برجسته در زمینه کاشت مو طبیعی ، مزوتراپی مو و کاشت ابرو با بهره بردن از بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در دنیا، کاشت مو را با اطمینان و بدون خطر برای افرادی که با ریزش مو و یا طاسی مواجه هستند را انجام می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت دنیز کاشت مراجعه کنید. بهتر است با کارشناسان دنیز کاشت تماس بگیرید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x