• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مصرف سیر بعد از کاشت مو | مزایا + نحوه مصرف سیر بعد از کاشت

چگونه می توانید از سیر برای رشد مو استفاده کنید، سیر دارای چه چیزی است که آن را به یک ماده طبیعی عالی برای رشد مو تبدیل می کند؟ مصرف سیر بعد از کاشت مو طبیعی! آیا کار درستی است؟ با دنیز کاشت همراه باشید تا با مصرف سیر بعد از کاشت مو و کاشت ابرو بیشتر آشنا شوید

تاثیر مصرف سیر بعد از کاشت مو

سیر یک ماده سنتی است که در آشپزخانه استفاده می شود، زیرا طعم مشخصی به غذا می بخشد. نه تنها طعم دهنده است بلکه دارای خواص دارویی است که به درمان بیماری های مختلف کمک می کند. این ماده شگفت انگیز بیش از یک عامل افزودنی طعم دهنده و دارو است. به عنوان یک عنصر عالی برای مراقبت از مو شناخته شده است. برای همه افرادی که با ریزش مو سر و کار دارند، سیر راه حل است. ریزش مو در اصل غیر طبیعی است. این نشانه کمبود یا عدم تعادل در بدن است. سیر دارای چه چیزی است که آن را به یک ماده طبیعی عالی برای رشد مو تبدیل می کند؟ بیایید دریابیم.

طبق مطالعه ای که در مجله Dermatology، Venereology and Leprology  در هند منتشر شده است ، استفاده از ژل پنج درصد در مناطقی که ریزش مو رخ داده است منجر به رویش مجدد مو در نواحی طاس سر شده و کاهش اندازه لکه های طاس و تعداد موهای بیشتر. طبق مطالعه، گوگرد و سلنیوم موجود در سیر می تواند به تقویت ساختار ساقه مو کمک کند. اساساً  مصرف سیر بعد از کاشت ریش و مو نه تنها به رشد مجدد موها کمک می کند، بلکه موهای موجود را نیز تقویت می کند. در اینجا چند مزیت سیر برای رشد موها ذکر شده است:

مزایای مصرف سیر بعد از کاشت مو

سیر دارای خواص ضد میکروبی است که به از بین بردن میکروب ها و باکتری ها  که مسئول آسیب رساندن به پوست سر و جلوگیری از رشد مو هستند، کمک می کند.

سیر خام سرشار از ویتامین C است که برای تقویت سلامت مو بسیار مفید است. همچنین باعث افزایش تولید کلاژن می شود که به تحریک رشد مو کمک می کند. وجود محتوای سلنیوم در سیر به افزایش گردش خون برای حداکثر تغذیه کمک می کند.

همچنین به پاکسازی فولیکول های مو کمک می کند، آنها را تقویت می کند و از گرفتگی جلوگیری می کند و ریزش مو را بیشتر مهار می کند. تاثیر مصرف سیر بعد از کاشت مو به آرام شدن پوست سر کمک می کند و مواردی مانند شوره سر را درمان می کند. 

نحوه مصرف سیر برای رشد مو

سیر برای رشد مو: سیر دارای خواص ضد میکروبی است که به از بین بردن میکروب ها و باکتری ها کمک می کند چگونه از سیر برای رشد مو استفاده کنیم؟

نحوه مصرف سیر برای رشد مو

در اینجا چند روش برای استفاده از سیر برای رشد موها آورده شده است:

سیر و عسل

سیر و عسل برای رشد مو سیر و عسل خرد شده را در یک کاسه اضافه کنید و آنها را خوب مخلوط کنید. این خمیر را روی موها و پوست سر خود بمالید و بگذارید حدود 30 دقیقه یا بیشتر بماند. آن را با آب زیاد خوب بشویید.

سیر و روغن ها

سیر و روغن نارگیل برای مقابله با ریزش مو سیر خرد شده را با روغن نارگیل ملایم گرم مخلوط کنید. این مخلوط را به پوست سر و مو ماساژ دهید و قبل از شستن حدود 30 دقیقه بگذارید. توجه: استفاده از فقط سیر می تواند باعث تحریک پوست شود زیرا یک مشت قوی دارد. بنابراین، ضروری است که چیزی را با آن اضافه کنید تا احتمال تحریک پوست کاهش یابد.

می توانید سیر را در هر کدام از روغن ها مانند روغن زیتون و نارگیل اضافه کنید و بگذارید یک شب بماند و روز دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید روغن سیر را در خانه تهیه کنید. سیر و زنجبیل برای رشد مو سیر و زنجبیل را خرد کنید و آنها را به صورت خمیر درآورید.

حالا خمیر را در مقداری روغن حامل گرم کنید. هنگامی که تفاله شروع به قهوه ای شدن می کند، حرارت را خاموش کنید. پس از سرد شدن روغن، تفاله را دور بریزید. روغن باقی مانده را برداشته و به مدت 15 دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید. حالا طول موهای خود را با روغن بپوشانید و قبل از شستن موها حدود 30 دقیقه بنشینید.

چگونه می توان روغن سیر را در خانه برای رشد مو تهیه کرد؟

آماده سازی موهای سیر برای رشد در خانه می تواند یک فرایند آسان باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند حبه سیر را در روغن زیتون یا روغن نارگیل خرد کنید، بسته به اینکه کدام یک مناسب موهای شما باشد. حالا آن را در ظرف شیشه ای بگذارید و حداقل یک هفته در جای خشک و خنک نگهداری کنید. بعد از گذشت یک هفته، می توانید از آن برای موهای خود استفاده کنید و روغن سیر را معجزه کنید. ادامه دهید و با استفاده از این ماده نه چندان خوش بو، موهای خود را با دارویی معتبر و قدیمی درخشان و سالم کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x