• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مشاوره کاشت مو | تعیین اهداف در کاشت مو + روش های مشاوره

قبل از انجام هرگونه عمل پزشکی یا جراحی، همیشه توصیه می شود در مورد گزینه های خود تحقیق کنید. سپس از نظرات تخصصی متعددی استفاده کنید. در این قسمت، مرحله مشاوره کاشت مو را بررسی می کنیم. ما در کلینیک دنیز کاشت همچنین دستورالعمل های ارزشمندی را ارائه می دهیم. که امیدواریم از همان ابتدا از آن برای کنترل ترمیم موهای خود استفاده کنید.

هدف مشاوره کاشت مو

دو هدف اصلی ما برای مشاوره کاشت مو شما در مورد گزینه های جدید کاشت مو و جراحی و توانمندسازی شما به عنوان یک بیمار است. تجربه ما این است که راضی ترین بیماران کاشت مو کسانی هستند که زمان و تلاش لازم را برای آماده سازی قبل از اولین مشاوره کاشت مو صرف می کنند.

با انجام تحقیقات اولیه در اینترنت و مرور برخی از وب سایت های معتبرتر در زمینه ریزش مو شروع کنید. بسیاری از وب سایت های معتبر فارسی و انگلیسی زبان هستند که به شما مشاوره کاشت مو خوبی می دهند.

پس از انجام این تحقیقات اولیه، ممکن است از این منابع برای به دست آوردن نام چند جراح معتبر کاشت مو در منطقه خود استفاده کنید. البته، یک روش عالی برای یافتن یک جراح کاشت مو، مراجعه شخصی است. این به شما کمک می کند که یک بیمار راضی را بشناسید. می توانید از پزشک عمومی یا آرایشگر مو خود و یا افرادی که تجربه کاشت مو داشته اند، نام یک متخصص معتبر را بخواهید. این امر همچنین به کاهش شانس شما برای برخورد با پزشک درجه دو کاشت مو که ممکن است مراقبت ها و نتایج با استانداردهای پایین ارائه دهد، کمک می کند.

روش های مشاوره کاشت مو

در طول سالها، مطالب جالبی در تلویزیون در مورد کاشت مو منتشر شده است. در بیشتر این موارد، معمولاً تاکتیک های فروش با فشار بالا توسط تبلیغ کنندگان مورد استفاده قرار می گرفت. هدف این که مشتریان احتمالی را ترغیب کند تا برای ” مشاوره کاشت مو” مراجعه کنند. در این موارد شما با افرادی که تجربه کار پزشکی کمی دارند مواجه می شوید. در این راستا بیشتر بر روی قسمت بازاریابی کار دقت شده است و نه خود فرایند و مشاوره دقیق کاشت مو طبیعی.

جراحان معتبر کاشت مو به این شکل عمل نمی کنند. اگر هنگام مراجعه به مشاوره پزشکی با چنین شرایطی روبرو می شوید، ترک کنید و از خدمات پزشک دیگری استفاده کنید، حتی اگر مجبور باشید مسافتی را طی کنید.

همچنین بخوانید : کاشت ابرو با موهای طبیعی چگونه است؟

ایجاد رابطه پزشک و بیمار

مشاوره کاشت مو فرصتی بیش از یک یک نشست ساده و آشنایی است. پزشک و بیمار را قادر می سازد تا در سطوح مختلف آشنا شوند. جلسه اولیه به پزشک این امکان را می دهد که بیمار احتمالی را از نظر ریزش موی فیزیکی در کجا قرار دارد؟! ناحیه ای که بیشترین نگرانی را دارد کجاست؟! چه درمان هایی ممکن است قبلاً آزمایش شده باشد؟! چگونه ریزش مو بر سطح احساسی فرد تأثیر می گذارد و موارد دیگر را مشخص می کند.

در حین صحبت پزشک همچنین ویژگی هایی مانند شخصیت، ویژگی های صورت و جنبه های خط موی موجود را مطالعه می کند. چه ویژگی هایی باید برجسته شوند و چه چیزی باید کاهش یابد. در این مرحله، پزشک در حال برنامه ریزی است که چگونه گروه های مختلف مو را در الگوهای مختلف قرار می دهد تا به بهترین نحو با آن فرد متناسب باشد. صرف وقت برای این جزئیات، توانایی پزشک را برای تدوین برنامه درمانی برتر و طراحی خط مو برای بیمار آینده افزایش می دهد.

ایجاد رابطه پزشک و بیمار

از دیدگاه بیمار، مشاوره زمان شماست تا هرچه بیشتر در مورد پزشک، عمل و ترمیم موهای خود بیاموزید.

تعیین اهداف در کاشت مو

اکنون زمان تعیین اهداف و بحث در مورد انتظارات است.

مشاوره کاشت مو هم به بیمار و هم به پزشک کمک می کند. زیرا شما برای تعیین اهداف ترمیم مو، بررسی راه حل های مختلف پزشکی و جراحی و درک روشن از آنچه واقعاً می توانید در نتیجه نهایی انتظار داشته باشید، همکاری می کنید.

در طول ویزیت اولیه خود، باید ارزیابی حرفه ای پزشک از وضعیت خود را بدانید. از جمله تعیین دقیق مقیاس طاسی مرد/زن. آنچه واقعاً می توانید از نظر تراکم بدست آورید؛ برنامه درمانی دقیق پزشک؛ و هزینه خدمات

این بحث همچنین باید انتظارات مناسبی را از نظر تعداد واقعی جلسات و پیوندهای مورد نیاز برای دستیابی به اهداف ترمیم موهای شما تعیین کند. ممکن است متوجه شوید که به جلسات بیشتری از آنچه پیش بینی کرده اید نیاز دارید. به عنوان مثال، این واقعیت که شما موهای تیره، صاف و پوست روشن دارید، ممکن است کار بیشتری را دوباره انجام دهید. یا ممکن است ناحیه اهدا کننده شما ناکافی باشد. این امر توانایی پزشک را در دستیابی به تراکم مطلوب محدود می کند.

بیشتر بخوانید : نحوه مراقبت های بعد از کاشت مو

مشاوره کاشت مو دنیز کاشت

دنیز کاشت بهترین کلینک کاشت مو در تهران می باشد که با توجه به سابقه درخشان  و در اختیار داشتن کادر متخصص و حرفه ای و همچنین بهره بردن از جدیدترین روش های کاشت مو، بهترین نتایح را برای شما به وجود می آورند. برای دریافت مشاوره کاشت مو و تعیین وقت با کارشناسان دنیز کاشت تماس حاصل فرمایید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x