• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مزایا و معایب کاشت به روش میکروگرافت برا مو

مزایا و معایب کاشت به روش میکروگرافت برا مو چیست؟ آیا با روش های کاشت مو آشنایی دارید‌ آیا می دانید کاشت مو به روش میکروگرافت چگونه انجام می شود‌. آیا از مزایا و معایب کاشت میکروگرافت چیزی می دانید؟ ما امروز قصد داریم درباره مزایا و معایب کاشت موی میکروگرافت تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با در باره این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

مزایا و معایب کاشت به روش میکروگرافت برا مو

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یکی از تکنلوژی های زیبایی است که برای زیبای و جوان سازی موی سر در کلینیک های زیبای انجام می شود. کاشت مو در روش های مختلفی انجام می شود که یکی از پیشرفته ترین و جدید ترین نوع کاشت، کاشت میکرو گرافت است. کاشت مو به روش میکروگرافت از آنجایی که یک روش مدرن است مزایایی بیشتری نسبت به روش های FUE و FIT دارد.

کاشت مو به روش میکروگرافت

تاریخ کاشت مو میکروگرافت برمی گردد به سال های 1980 . در آن زمان برای اولین بار از تکنیک ماموگرافی برای کاشت طبیعی استفاده می کردند. با پیشرفت علم پزشکی این روش کم کم نتایج بهتر و شکل جدی تری به خود گرفت. قبل از معرفی کاشت میکروگرافت پزشکان برای برداشت فولیکول ها از بانک مو مجبور به ایجاد زخم های عمیق می شدند که بعد های جای این زخم ها روی سر شخص باقی می ماند. اما خوشبختانه در روش کاشت میکروگرافت دیگر هیچ اثری از زخم های عمیق و جای جراحت باقی نمی ماند. در روش کاشت میکروگرافت قبل از برداشت فولیکول ها از بانک مو تعداد موهای که برای کاشت نیاز است را محاسبه می کنند و بعد از آن شروع به برداشت فولیکول ها از بانک مو می کنند. در این روش کاشت مو برای کاشت جلو سر از تار موهای کمتری استفاده می کنند تا مو ها حالت طبیعی داشته باشد. این روش بیشتر از ۲۰ کشور دنیا کاشته می شود‌. تنها کشور خاورمیانه که در طول ۳ سال گذاشته از کاشت میکرو گرافت برای بیماران خود استفاده کرده است کشور ترکیه است.

مزایایی کاشت مو به روش میکروگرافت چیست؟

دوره نقاهت کمتر نسبت به روش های قدیمی تر.
به دلیل پیوند مو در سایز میکرو افزایش کاشت مو به بیش از ۴ برابر روش های قدیمی تر است.
در کاشت میکروگرافت به دلیل استفاده از دستگاه های برقی مخصوص و الکتریکی گرافت ها به صورت تکی برداشته می شود به همین دلیل بروز خطای انسانی بسیار پایین است.
کوتاه بودن دوره نقاهت.
نداشتن هیچ گونه درد و خون ریزی بعد از عمل.

حتما بخوانید: کاشت مو بدون جراحی

معایب کاشت مو به روش میکروگرافت چیست؟

کاشت مو به روش میکروگرافت به عنوان بی خطر ترین و کم عارضه ترین روش کاشت مو شناخته شده است. کاشت به روش میکرو با ظرافت خاصی انجام می شود به همین منظور عوارض جبران ناپذیری ندارد. تنها معایب کاشت مو به این روش موارد زیر است.
ورم یا کبودی در چند روز اول.
احتمال خارش جای کاشت که  تا دو روز بعد از کاشت مو احساس می شود. در این زمان فقط باید. از لوسیون هایی که پزشک تجویز کرده است استفاده کنید.
احساس گزگز یا بی حسی در ناحیه کاشت تا چند روز بعد از کاشت، این بی حسی به خاطر پایین آمدن گردش خون در رگ های سر است.
احساس درد در دو روز اول بعد از کاشت مو. البته این درد ها در همه ای افراد یک سان نیست و بعضی ها اصلا دردی را احساس نمی کنند‌.
تمام عوارض های ذکر شده به طور کلی موقتی بوده و جای هیچ گونه ناراحتی و نگرانی در این بابت وجود ندارد و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی عمل کاشت مو به روش میکروگرافت را انجام دهید.

مزایا و معایب کاشت به روش میکروگرافت برا مو

مزایا و معایب کاشت به روش میکروگرافت برا مو

حرف آخر

کاشت مو به روش میکروگرافت به خاطر استفاده از ابزارهای پیشرفته کم عارضه ترین روش کاشت مو در جهان شناخته شده است که طرفداران بی شماری در سراسر جهان دارد‌. اما یکی از مهمترین بخش های کاشت مو انتخاب یک کلینیک خوب و معتبر است که باید  تمام امکانات پیشرفته پزشکی و جراحی را داشته باشد و کاشت مو زیر نظر بهترین متخصصان کاشت مو انجام شود. ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی می کنیم کلینیک کاشت مو دنیز یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران است که با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات کاشت مو و باتجربه ترین پزشکان توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x