• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

قیمت کوکتل مزوتراپی مو چقدر است؟

آیا می دانید قیمت کوکتل مزوتراپی مو  چقدر است؟ روش زندگی هر شخصی به طور مستقیم با سلامت روح و جسم او مرتبط می باشد، امکان دارد روش زندگی سبب به وجود آمدن استرس و فشار زیاد شود، که این امر به صورت کاملا مستقیم باعث ریزش مو می شود. امروزه روش های زیادی برای درمان و کنترل ریزش مو توسط پزشکان متخصص شناسایی شده است که یکی از پر طرفدار ترین و بهترین روش ها کوکتل مزوتراپی می باشد، به وسیله ی این روش ویتامین های پوست افزایش یافته و فولیکول فعال می شوند، که بهترین شرایط جهت رویش مجدد  مو فراهم می شود. قیمت کوکتل مزوترامی مو از موارد حائز اهمیت برای مشتریان است که ما در ادامه ی مطالب سعی داریم، اطلاعات بیشتری در زمینه در اختیارتان قرار دهیم تا انتهای مطالب همراه ما بمانید.

قیمت کوکتل مزوتراپی مو

کوکتل مزوتراپی مو چیست؟

 

قبل از اینکه بخواهیم درباره قیمت کوکتل مزوتراپی مو بحث کنیم، ترجیح می دهیم شما را با کوکتل مزوتراپی آشنا کنیم تا با به دست آوردن اطلاعات لازم، این روش را برای رویش مجدد مو های خود انتخاب کنید.

به ترکیبی از مواد مغذی که به وسیله ی سوزن های میکرو به پوست تزریق می گردد، کوکتل مزوتراپی گفته می شود، با توجه به اینکه این کوکتل ها از ترکیبات طبیعی ساخته می شوند، اثرات مثبتی در پی دارد، این کوکتل به طور فوری اثر کرده و سریعا پس از تزریق نتایج آن قابل مشاهده هستند، کوکتل مزوتراپی مو علاوه بر کمک به رویش مجدد مو باعث از بین رفتن مو های سفید نیز می شود زیرا باعث افزایش فعالیت رنگدانه های مو می شود، لازم به ذکر است که برای دریافت نتایج مطلوب، باید تعداد جلسات پیشنهادی پزشک، که با توجه به درخواست مشتری متغییر است، را کامل کرد. کوکتل مزوتراپی شامل گشاد کننده های عروق، مواد مغذی، ترکیبات آزمایشگاهی و ویتامین ها است که سبب خون و اکسیژن رسانی مو می گردد.

 

قیمت کوکتل مزوتراپی مو

 

همانطور که در مطالب قبلی نیز گفته شد یکی از نکات حائز اهمیت برای افرادی که قصد انتخاب کوکتل مزوتراپی مو را دارند، قیمت آن است، در واقع باید گفته شود که قیمت این روش درمانی در مقایسه با سایر روش های درمانی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد و تمام عزیزانی که قصد تقویت، جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد مو های خود را دارند می توانند با پرداخت هزینه ی اقتصادی این روش را انتخاب کنند. قیمت کوکتل مزوتراپی مو طوری در نظر گرفته شده که تمام مراجعه کنندگان توانایی پرداخت هزینه را داشته باشند و بتوانند اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند.

قیمت کوکتل مزوتراپی مو

 

مواد مورد استفاده در کوکتل مزوتراپی

 

با توجه به اینکه مواد مورد استفاده در کوکتل مزوتراپی و قیمت آن مختلف است اما بعضی از مواد مورد استفاده در تمام آن ها یکسان می باشد، در ادامه موارد مورد استفاده در تهیه ی بهترین کوکتل مزوتراپی مو بیان شده است:

ویتامین b5 برای مانع شدن از ریزش مو

بیوتین با افزایش خون رسانی و مقابله با خشکی مو ها سبب تقویت پوست سر می شود.

پروکائین و استیل هگزاپپتاید برای افزایش خون رسانی و تقویت ریشه مو

تارین برای بازسازی پوست و مانع شدن از ریزش مو

 

مزایای استفاده از کوکتل مزوتراپی مو

قیمت کوکتل مزوتراپی مو

 

کوکتل مزوتراپی مو با دارا بودن مزایای بسیار مورد استقبال اکثر افرادی که از ریزش مو رنج می برند قرار گرفته است، در ادامه ی مطالب چند مورد از مزایای کوکتل مزوتراپی بیان شده است:

یکی از مهم ترین مزایای این روش، بی خطر و ایمن بودن است، زیرا توسط پزشکان متخصص انجام شده و هیچ‌گونه عوارضی برای مشتریان نخواهد داشت.

این عمل بدون هیچ گونه بیهوشی و بی حسی انجام می شود که جز عمل های سرپایی محسوب می شود.

نتایج انتخاب این روش تضمین شده، قابل ملاحظه و یک دست هستند.

افرادی که کوکتل مزوتراپی مو را انتخاب می کنند هیچ گونه عارضه ی جدی و هادی را تجربه نمی کنند.

تمام گروه های سنی بدون هیچ محدودیتی می توانند این روش را انتخاب کنند.

سریع ترین دوره ی ریکاوری را دارد.

یکی دیگر از مزیت های قابل توجه این روش درمانی، رفع تاسی منطقه ایی است.

روش درمان تاثیر گذار ب ای ریزش موی سکه ای

درمان کم پشتی و خالی شدن فرق سر


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x