• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

قیمت کاشت مو در تهران

قیمت کاشت مو در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مطلب تصمیم داریم مهمترین عواملی که بر قیمت کاشت مو در تهران تاثیر می گذارند را مورد بررسی قرار دهیم. کسانی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت کاشت مو دارند، می ‌توانند تا انتهای مطلب به همراهی خود با ما ادامه دهند.

قیمت کاشت مو در تهران

قیمت کاشت مو در تهران چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از مهمترین دغدغه های کسانی که تصمیم به کاشت مو دارند دریافت اطلاعات کامل در رابطه با قیمت کاشت مو است. جهت ارائه راهنمایی مناسب به این دسته از عزیزان باید بگویم که قیمت کاشت مو در تهران برای همه افراد در یک سطح قرار ندارد بلکه هر فردی با توجه به شرایط و وسعت ناحیه مورد نظر برای کاشت مو باید هزینه متفاوتی نسبت به سایر افراد برای کاشت باید پرداخت کند.

اما به طور کلی قیمت کاشت مو در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد، که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • سطح تخصص پزشک و تیم همراه آن

آن دسته از کلنیک هایی که به تیم پزشکی با تجربه و متخصص مجهز هستند، نسبت به کلینیک هایی که تازه شروع به فعالیت کرده و هنوز به تجربه و مهارت کاملی در این حوزه دست نیافته‌اند کاشت مو را با قیمت بیشتری انجام می‌دهند. اما در عوض کیفیت کار آن ها بسیار بهتر بوده و با رضایت بیشتری به همراه است.

  • ابزار ها و دستگاه های مورد استفاده برای کاست مو

دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت کاشت مو در تهران نوع ابزار ها و دستگاه هایی است که برای استخراج و کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در مطلب قبلی نیز به این نکته مهم شرکت کردیم دسترسی به ابزارها و دستگاه های به روز و پیشرفته مستلزم صرف هزینه بیشتر است. از این‌ رو کلینیک هایی که دارای ابزارهای کارآمد و مدرن هستند فرایند کاشت مو را با قیمت بیشتری انجام می ‌دهند. اما در عوض کیفیت و نتیجه کار نیز بهتر و مطلوب‌تر می شود.

  • روش کاشت مو

دیگر عامل مهم و تاثیر گذار و قیمت کاشت مو در تهران روش کاشت است. در حال حاضر برای کاشت مو روش های بسیار مختلفی وجود دارد. منتهی برخی از روش ها نسبت به برخی دیگر قیمت بیشتری دارند. به همین دلیل کسانی که تمایل به کاشت مو با تراکم و کیفیت بالا دارند باید هزینه بیشتری را صرف کنند.

قیمت کاشت مو در تهران

چند نکته مهم در رابطه با قیمت کاشت مو

کسانی که قصد کاشت مو با کیفیت بالا را دارند، نباید به سراغ مراکز و کلینیک هایی بروند که قیمت کمتری نسبت به قیمت های رایج اخذ می کنند. به عبارت دیگر یکی از مهمترین معیارها برای کاشت مو با تراکم بالا این است که از روش ها و ابزارهای مدرن برای انجام کا استفاده شود. از آنجایی که ابزارها و روش‌ های مدرن موجود در این زمینه گران تر هستند با قیمت بیشتری عرضه می ‌شوند.

بنابراین کلینیک هایی که فرایند کاشت مو را با قیمت کمتر از حد معمول انجام می دهند کیفیت را فدای قیمت کرده و عملکرد مطلوب و رضایت بخشی در این باره ندارند. البته منظور ما این نیست که برای کاشت مو با کیفیت بالا حتماً باید به مراکزی مراجعه شود که هزینه بیشتری دریافت می ‌کنند.

بلکه منظور این است که در کنار قیمت کاشت مو باید با کیفیت کاشت نیز توجه کرده و کلینیکی را برای کاشت مو انتخاب نمود که با استفاده از به روزترین ابزارها و تکنیک ها موهای طبیعی و پر پشت را با قیمت مناسب کاشت کنند. به طور کلی مهمترین معیار های تاثیر گذار بر قیمت کاشت مو در تهران شامل موارد زیر هستند.

قیمت کاشت مو در تهران

نتیجه گیری

قیمت کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهمترین عواملی که بر قیمت کاشت مو تاثیر می گذارند شامل مواردی نظیر سطح تخصص تیم پزشکی کلینیک انتخابی، ابزارهای مورد استفاده برای کاشت و روش کاشت مو است. به طور کلی روش ها و ابزارهای به روز و مدرن به دلیل بهره مندی از تکنولوژی های برتر شرایط را برای کاشت مو با کیفیت بالاتر بسیار مساعد تر می کند. اما در عوض قیمت بیشتری دارند. برای کاشت مو با قیمت مناسب و به صرفه ما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی می کنیم کلینیک کاشت مو و ابرو دنیز یکی از بزرگترین و معتبر ترین کلینیک های کاشت در سعادت آباد تهران است.

 

 

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x