• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

فواید مزوتراپی مو

مزوتراپی چیست؟ داشتن موهای پر پشت و دائمی خواسته ای تمام مردم جهان است اما متاسفانه بیشتر مردم از داشتن موهای دائمی و طبیعی محروم هستند. خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم راه های زیادی برای داشتن مو های طبیعی و دائمی وجود دارد که یکی از این روش ها مزوتراپی مو ها است. مزوتراپی مو یکی از نتیجه بخش ترین راه ها برای  ریش مو است. ما امروز قصد داریم  در باره فواید مزوتراپی مو تحقیق کنیم خوشحال می شویم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

 

  مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی یکی از دیگر از روش های زیبایی مو است که بدون جراحی انجام می شود. این روش از چندین نوع داروی مانند، ویتامین ها، هومیوپاتی، عصاره های گیاهی و سایر مواد که از راه تزریق به زیر پوست سر تزریق می کنند. یکی از استوار ترین مزیت های مزوتراپی این است که می تواند مواد مغذی مناسب رشد مو سر را تحریک کند و باعث کند شدن ریزش مو می شود.

  مزوتراپی مو چیست؟

در روش مزوتراپی مواد مغذی مانند اسید هیالورونیک و ویتامین ها مستقیماً به ریشه مو ها تزریق می شود که فواید زیادی برای موهای شما دارد برعکس نرم کننده ها و شامپو ها ی سر که برای ریز مو استفاده می کنید این روش هیچ گونه مزیت برای موهای شما ندارد و بهترین درمان برای رشد مجدد مو سر و تأخیر انداختن طاسی سر و درمان طاسی سر برای مردان و زنان است.

 

فواید مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی باعث کند شدن ریزش موی سر می شود. مزوتراپی به نوعی طراحی شده است که روند ریزش موی سر را کند می کند. تمام مواد مغذی که برای تزریق استفاده می ‌کنند خاصیت جوان کننده دارند. با افزایش جریان خون در پوست ریشه موها تحریک می شوند. مزوتراپی التهاب سر را کم می کند و ماده از مواد معدنی، ویتامین ها و پروتئین های مغذی برای گرافت های موی سر ایجاد می کند که این امر باعث افزایش موی سر است.

 

فواید مزوتراپی مو چیست؟

عمل بدون درد

در عمل مزوتراپی قبل از شروع کار یک ماده بی حس کننده روی ناحیه مورد نظر تزریق می کنند تا فرد مورد نظر هنگام عمل هیچ نوع ناراحتی و دردی را احساس نکند.

باعث کاهش شوره سر

یکی دیگر از فواید مزوتراپی جوان سازی پوست است. سوزن های که برای تزریق در پوست سر استفاده می شود در مزودرم سر سوراخ هایی ایجاد می کند که تولید الاستین و کلاژن را تحریک می کنند. الاستین و کلاژن هر دو جزء بخش مهم سلامت  پوست سر هستند. با انجام مزوتراپی و تزریق محلول به پوست سر باعث زیاد شدن جریان خون در پوست سر می شود که به گرافت های موی قوی و سالم و سلامت پوست سر کمک می کند. مزوتراپی توانسته است تمام این کارها را بدون هیچ آسیبی به کلاژن انجام می دهد. در نتیجه باعث پوستی سالم می شود که کمتر باعث تولید شوره سر می شود.

خنثی کردن دی هیدروتستوسترون اضافی

یکی از بزرگترین دلیل طاسی و آلوپسی افراد مخصوصا مردان افزایش بیش از اندازه دی هیدرو تستوسترون در فرد است. تولید بیش از حد دی هیدرو تستوسترون باعث کوتاه شدن چرخه زندگی موی سر می شود که باعث طاسی زودرس به ویژه امتداد گیجگاه ها در افراد می شود.

نتیجه موثر با مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش های موثر و اثبات شده برای تقویت موهای سالم و کاهش ریزش موها شناخته شده است. مزوتراپی یک روش عالی برای زنان و مردانی است که رشد آلوپسی را چند جلسه تجربه کرده اند.

 

حرف آخر

برای داشتن موهای زیبا و نتایج خوب باید ده جلسه تحریک رشد مو را انجام دهید اگر این دوره ده روزه مزوتراپی را به طور منظم انجام دهید در ماه دوم و سوم شاهد نتیجه دل بخواه موهای خود خواهید شد. اگر قصد دارید این نوع روش درمان را برای ریزش موهای خود انتخاب کنید بهتر است اول با افرادی که این روش درمانی را انجام داده اند مشورت کنید. همچنین توصیه می کنیم همیشه قبل از انتخاب هر نوع روش درمانی با  پزشک ماهر و کار بلد کاشت و زیبای مشورت کنید. کلینیک کاشت مو و ابرو دنیز یکی از بزرگترین و باسابقه ترین کلینیک ها در تهران است. کلینیک زیبای دنیز با داشتن بهترین و بروز ترین تجهیز پزشکی توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x