• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

عوارض کاشت ابرو

عوارض کاشت ابرو:همانطور که میدانید ابروی هر فردی نقش مهمی در زیبایی صورت او  دارد به همین منظور برای داشتن ابرو های زیبا و پر پشت روش های زیادی را امتحان می کند که آخرین روش کاشت ابرو است. اما کاشت ابرو مانند تمام عمل های زیبای عوارضی دارد که ما امروز در این مقاله قصد داریم درباره عوارض کاشت ابرو تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

عوارض کاشت ابرو

کاشت ابرو چیست؟

 

کاشت ابرو یک عمل زیبای است که در میان زنان طرفدار بی شماری دارد، در کاشت ابرو گرافت های مو را از بانک مو توسط دستگاه اتوماتیک استخراج می کنند و  در  محل مورد نظر پیوند  می زنند. کاشت ابرو ‌یک عمل دائمی و طبیعی است که زیبایی طبیعی به فرد هدیه می دهد. برای داشتن ابرو های دائمی و طبیعی باید حتما یک کلینیک معتبر و قابل اعتماد انتخاب کنید. ما به شما مرکز کلینیک کاشت مو و ابرو در سعادت آباد  را معرفی می کنیم کلینیک کاشت ابرو دنیز یکی از بهترین و معروف ترین کلینیک های کاشت ابرو شناخته شده است که خوشبختانه توانسته است در میان کسانی که عمل کاشت ابرو را انجام داده اند کمترین عوارض را شاهد باشیم.

عوارض کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو نیز مانند تمام عمل های زیبای عوارض های دارد که بیشتر آن ها طبیعی بوده و بعد از چند روز یا یک هفته خوب به خود خوب می شوند این عوارض عبارتند از:

قرمزی محل کاشت و جوش های ریز یکی از عوارض می باشد که بعد از چند روز این عوارض از بین می رود و ابرو ها به حالت عادی بر میگردد. قرمزی ابرو ها بعد از عمل طبیعی است.

عوارض کاشت ابرو

خون ریزی بعد از کاشت ابرو

یکی دیگر از عوارض کاش ابرو خون ریزی کردن محل کاشت ابرو است البته این عوارض در کمتر کسی اتفاق می افتاد، به همین منظور چند روز قبل از عمل نباید از داروهای که باعث رقیق شدن خون است استفاده کنید.

ورم کردن اطراف چشم بعد از عمل

از دیگر عوارض آن ورم کردن دور چشم یا پیشانی است که به خاطر استفاده از مواد بی حسی این عارضه به وجود می آید اگر بعد  از عمل دستورات بهداشتی را به خوبی رعایت کنید چند روز بعد از عمل این ورم ها از بین می روند.

احساس درد بعد از عمل

احساس درد در تمام عمل های زیبای یک امر طبیعی است که بعد از عمل با استفاده از داروهای که پزشک برای شما تجویز کرده است استفاده کنید کمتر این درد را احساس می کنید.

عفونت جای عمل

در بعضی از افراد بعد از عمل به خاطر رعایت نکردن بهداشت و سر پیچی از دستورات پزشکی  محل کاشت ابرو ها دچار عفونت می شود که یکی از خطر ناک ترین عوارض کاشت است. معمولا  برای اینکه ابروهای شما عفونت نکند پزشک آنتی بیوتیک تجویز می کند.

کم بودن رشد ابرو

کم بودن رشد مو های کاشته شده یکی دیگر از عوارض این عمل است، در کاشت ابرو به خاطر جا به جای فولیکول ها باعث اختلال در رشد آن ها می شود که باید ۹ ماه تا یک سال حوصله کنید تا ابرو ها به رشد طبیعی خود برسند.

بی حس بودن نواحی بانک مو و محل ابرو های کاشته شده

بی حسی در بانک مو و محل کاشت ابرو به نوع کاشت و برداشت فولیکول ها بستگی دارد، اگر برای کاشت ابرو از روش های جدید با دستگاه های پیشرفته استفاده کنید کمتر شاهد بی حسی در محل بانک مو خواهید شد‌، بی حسی در کاشت ابرو بیشتر از یک هفته طول نخواهد کشید.

ظاهر غیر طبیعی ابرو های پیوند زده شده

یکی از بدترین عوارض آن ظاهر غیر طبیعی ابرو ها است، در بعضی از افرادی که عمل کاشت ابرو انجام داده اند ابروهای آنها حالت سیخ سیخی دارد که این عوارض  واقعاً برای آن ها خیلی آزار دهنده است. اگر زمانی با این گونه مشکل مواجه شدید نشانه ای بی تجربه بودن پزشک متخصص است. برای داشتن عمل طبیعی ابرو ها بدون هیچ عوارضی اولین قدم انتخاب کلینیک معتبر و قابل اعتماد است و بعد پزشک با تجربه و باسابقه. که کلینیک کاشت دنیز در سعادت آباد تهران یکی از بهترین و معروف ترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران است.

عوارض کاشت ابرو

حرف آخر

اگر تصمیم‌ دارید عمل کاشت ابروی طبیعی و بدون عوارض انجام دهید ما به شما کلینیک کاشت ابرو دنیز در تهران را معرفی میکنیم.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x