• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

روش کاشت مو میکروگرافت چیست‌؟

آیا می دانید کاشت مو چیست؟ آیا میدانید کاشت مو میکروگرافت چیست؟ امروزه علم پزشکی پیشرفت چشم گیری در زمینه کاشت مو دائمی کرده است که یکی از جدید ترین و بی خطر ترین روش ها کاشت مو به روش میکروگرافت است که مورد استقبال میلیون ها نفر در سراسر جهان قرار گرفته است. امروز ما در این مقاله قصد داریم درباره کاشت مو به روش میکروگرافت تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه در باره این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

روش کاشت مو میکروگرافت چیست‌؟

کاشت مو میکروگرافت چیست؟

کاشت مو به روش میکروگرافت یکی از جدید ترین و مطمئن ترین روش کاشت است که برای درمان کم پشتی و طاسی موی سر زنان و مردان می توان به آن اشاره کرد‌. روش کاشت میکروگرافت تنها روش مطمعنی است که شما را به داشتن موی دائمی و طبیعی می رساند. این نوع کاشت مو یکی از بی خطرترین روش کاشت مو شناخته شده است به همین منظور طرفداران زیادی بین مردم جهان دارد. در روش کاشت میکروگرافت برای برداشت فولیکول ها از بانک مو از دستگاه های برقی مخصوص استفاده می کنند و برای کاشت در قسمت های کم پشت تر از ابزار برقی استفاده می کنند.

مراحل کاشت مو  میکروگرافت چگونه است؟

قبل از انجام پیوند مو به روش میکروگرافت باید حتما یک کلینیک معتبر که پزشکان و متخصصان کار بلد داشته باشد را انتخاب کنید. ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی میکنیم کلینیک دنیز با داشتن بهترین متخصصان خبره وکار بلد در تهران است. قبل از انجام میکروگرافت باید با پزشک خود مشورت کنید و در باره نوع کاشت مو و مزایا و معایب آن اطلاعات کامل داشته باشید‌. قبل از انجام کاشت مو به روش میکروگرافت پزشک از شما می خواهد که  از استفاده مواد مخدر و دخانیات خود داری کنید. مصرف بعضی از داروها و آنتی بیوتیک ها را متوقف کنید.
در مرحله اول پزشک با اسپری بی حس کننده محل بانک مو را بی حس می کند و بعد از بی حس کردن داروی بی حسی را تزریق می کند.
بعد از بی حس شدن محل بانک مو پزشک با استفاده از ابزارهای مخصوص هولدرهای اتوماتیک پزشک سوراخ های در بانک مو ایجاد می کند. در بعضی از افراد که اندازه طاسی موی سر آنها زیاد است برای برواشت فولیکول های مورد نظر از تریکوفیتیک اسکارلت استفاده می شود.
بعداز برداشت فولیکول ها از بانک مو پزشک به محل کاشت که مو های کم پشت دارد داروی بی حسی تزریق می کند و بعد از آن با سوزن های مخصوص که کمی ریز هستند سوراخ های یک میلی متری روی سر ایجاد می کند. اکنون نوبت کاشت فولیکول های سر است در این مرحله فولیکول ها با ابزاری به نام میکرو ایمپلنتر در سوراخ ها کاشته میشود.مدت زمان عمل کاشت مو به روش میکروگرافت در 3 تا 9 ساعت کاشته میشود.

روش کاشت مو میکروگرافت چیست‌؟

مزیت کاشت مو به روش میکروگرافت چیست؟

روش میکروگرافت یکی از روش های کاشت موی است که دارای مزیت های بسیاری است که عبارتند از:
مهم ترین مزیت کاشت میکروگرافت نداشتن خطرات و عوارض های جراحی است‌. در مواقع کاشت مو به روش میکروگرافت عمل جراحی نیست.
بالا بودن سرعت عمل در کاشت.
در این نوع کاشت مو حالت موهای طبیعی تر از نسبت به دیگر روش های کاشت است.
رشد موها را تا 90 درصد بالاتر می برد.
دوره نقاهت کمتر و تراکم مو ها بیشتر از روش های قدیمی تر است.

روش کاشت مو میکروگرافت چیست‌؟

عوارض کاشت مو به روش میکروگرافت چیست؟

کاشت مو به روش میکروگرافت به خاطر استفاده از ابزار های برقی در این نوع کاشت یکی از کم عوارض ترین روش های کاشت مو به حساب میرود اما باز ممکن است بعضی از مواردی که در زیر نوشته شده است برای شما پیش بیاید که این عوارض عبارتنداز:
احساس درد داشتند یک یا دو روز بعد از عمل مو.
احساس خارش موی سر بعداز کاشت پیوند مو.
امکان دارد شما یک یا دو روز بعد از کاشت مو دچار کبودی یا  ورم در قسمت های پیشانی شوید

 

حرف آخر

کاشت مو به روش میکروگرافت یکی از بهترین‌ و جدیدترین روش های کاشت مو به حساب می رود که طرفداران بی شماری در جهان دارد. یکی از مهم ترین مرحله کاشت مو انتخاب کلینیک کاشت مو معتبر است که دارای متخصصان و مشاوران مجرب باشد.پیشنهاد ما به شما عزیزان کلینیک کاشت مو دنیز است. کلینیک‌ دنیز یکی از بزرگترین و معتبر ترین کلینیک ها در ایران است که توانسته است مقام برتری را در کل ایران به نام خود ثبت کند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x