• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

روش های کاشت مو | مزایای روش های مختلف کاشت مو

امروزه در دنیای مدرن پزشکی کاشت مو یک روش بسیار موثر برای مبارزه با ریزش مو می باشد. روش های کاشت مو بسیار متنوعی در این سال ها مورد استفاده قرار گرفته است. اما روش های کاشت مو مدرنی که مورد استفاده قرار می گیرد روش های DHI ، FUE  می باشد. در ادامه به بررسی روش های کاشت مو خواهیم پرداخت.

روش های کاشت مو – کاشت مو  FUE

در 10-15 سال گذشته منجر به پیشرفت های زیادی در کاشت مو شده است. روش FUE یکی دیگر از روشهای کاشت مو محبوب در دنیا است. در روشFUE ، استخراج پیوند در ناحیه پشت سر با برداشتن فولیکول ها و قرار دادن آن ها در جای مد نظر برای کاشت مو می باشد.

این کار را می توان با یک دستگاه پانچ دستی یا یک دستگاه میکروموتور انجام داد. در روش FUE هیچ برش و بخیه ای وجود ندارد.  بنابراین هیچ گونه جای زخمی بعد از کاشت مو به جا نمی ماند.  در روشFUE ، بر اساس اصل برداشتن و آماده سازی فولیکول های مو، زمان پردازش به تعداد فولیکول های مویی که منتقل می شود بستگی دارد. به طور کلی بانکی که برای کاشت مو استفاده می شود از پشت سر می باشد و در بعضی مواقع از موهای ریش و پشت کمر نیز استفاده می شود.

روش های کاشت مو – کاشت مو  DHI

روش DHI به عنوان تکنیک بهبود یافته روش کاشت مو FUE شناخته می شود. پیوندها از ناحیه پشت سر گرفته می شوند و به ندرت از قسمت های ریش یا قفسه سینه در مناطقی که لازم است با کمک موتورهای کوچک، مانند روش کلاسیک FUE کاشته می شوند. تفاوت روش DHI با روشهای کاشت مو دیگر در این مرحله آغاز می شود. تفاوت اصلی در استفاده از این روش استفاده از دستگاه بهبود یافته کاشت مو است.

کاشت مو  DHI

پیوندهایی که با دستگاه جراحی از 0.6 میلی متر تا 1 میلی متر گرفته می شوند، مستقیماً در ناحیه دریافت کننده کاشته می شوند. این روش نیاز به حساسیت، توجه و تلاش بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد. مزایای بسیاری را برای افرادی که مایل به کاشت مو دقیق و بی نقص هستند ارائه می دهد. به عنوان مثال، در این روش می توان جهت مو را به دلخواه تعیین کرد. به این ترتیب ظاهر طبیعی تری به موها داده می شود.

لازم نیست کانال هایی را به مناطقی که مو کاشته می شود باز کنید. از آنجا که کانال در ناحیه ای که عمل کاشت مو انجام می شود باز نشده است، روند بهبود نیز بسیار کوتاه تر خواهد بود.

کاشت مو DHI چه مزایایی دارد؟

در کاشت مو با استفاده از روش پیوند کاشت DHI، ریشه های مو بسیار بیشتر را میتوان نسبت به دیگر روش ها کاشت. به این ترتیب، کاشت مو ظاهر بسیار طبیعی تری به دنبال خواهد داشت. علاوه بر تعیین زاویه فولیکول های مو بسیار ساده تر، قلم پزشکی مورد استفاده نیز سوراخ هایی در عرض فولیکول مو در ناحیه پیوند باز می کند. به این ترتیب ، خطرات ناشی از کاشت مو حداقل است.

در روش کاشت مو هیچ گونه برشی در سر ایجاد نمی شود و خونریزی تقریباً کم است. از آنجا که آسیب ناشی از عمل حداقل است، روند بهبود نیز بسیار سریع است. روش کاشت مو DHI به موهای موجود آسیب نمی رساند.

این روش که امکان کاشت مو مستقیم به ناحیه مورد نیاز را فراهم می کند، همچنین برای افرادی که ریزش مو را با سرعت زیادی تجربه می کنند گزینه مناسب تری می باشد. از آنجا که شیار زدن و قرار دادن ریشه می تواند به طور همزمان انجام شود، پیوندها نیز می توانند در زمان کوتاه تری کاشته شوند.

در تمام روش های کاشت مو که با استفاده از روش DHI انجام می شود، ریزش فولیکول مو در حین و بعد از عمل حداقل خواهد بود. کاشت مو با این روش برای زنانی که قصد کاشت مو را دارند نیز گزینه بسیار خوبی می باشد. زیرا نیازی به تراشیدن موهای موجود نیست. پس از روش DHI، هیچ زخمی وجود ندارد.

کاشت مو DHI چه مزایایی دارد؟

دنیز کاشت

دنیز کاشت در میان بهترین های کلینیک کاشت مو تهران می باشد. این مرکز با در اختیار داشتن کادر مجرب و حرفه ای و بهره بردن از جدیدترین روش کاشت مو در دنیا، آماده خدمت رسانی به کسانی هستند که می خواهند یک کاشت مو طبیعی ایمن و با کیفیت را داشته باشند.

 

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x