• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

رابطه جنسی بعد از کاشت مو – دلایل محدودیت رابطه جنسی

نکاتی وجود دارد که باید برای موفقیت کاشت مو قبل و بعد از عمل در نظر گرفته شود. یکی از این موضوعات رابطه جنسی بعد از کاشت مو است. ارتباط جنسی بعد از کاشت مو  بنابر دلایل مختلفی می تواند بر موفقیت آمیز بودن کاشت مو تاثیر منفی تأثیر منفی می گذارد. بنابراین توصیه می شود که افراد مدتی بعد از این که عمل کاشت مو را انجام دادند، از برقراری رابطه جنسی خودداری کنند. در ادامه با دنیز کاشت همراه باشید تا با جدیدترین روش کاشت مو ، بیشتر در مورد ارتباط جنسی بعد از کاشت مو بدانید.

دلایل محدودیت رابطه جنسی بعد از کاشت مو

قبل از پرداختن و بررسی ارتباط جنسی بعد از کاشت مو ابتدا باید دلایل محدودیت آن را کاملا مشخص کرد. بنابراین اینکه چگونه رابطه جنسی روی کاشت مو تأثیر منفی می گذارد، دید روشن تری به شما می دهد. در مرحله اول، کاشت مو یک روش ساده اما جراحی است.

برخی از این عوامل می توانند در اثر رابطه جنسی ایجاد شوند. بنابراین این چیزی است که در پس این واقعیت نهفته است که ارتباط جنسی پس از کاشت مو ممنوع است. به عبارت دیگر، اگرچه ارتباط جنسی مستقیماً روی کاشت مو تأثیر نمی گذارد، اما تأثیراتی که ایجاد می کند، روی کاشت مو طبیعی تأثیر منفی دارد.

چرا باید پس از کاشت مو از رابطه جنسی اجتناب کنید؟

کاشت مو به هر حال یک عمل جراحی است بنابراین شما باید برای موفقیت آن و سرعت بخشیدن به روند بهبودی اقدامات لازم را انجام دهید. شاید از خود بپرسید که رابطه جنسی چه خطراتی می تواند برای پوست سر و فولیکول های مو شما ایجاد کند.

این به این دلیل ساده است که شما ممکن است در حین رابطه جنسی به پوست سر خود آسیب برسانید. با این حال، ما می توانیم لیستی از تمام خطرات جنسی پس از کاشت مو ایجاد کنیم.

چرا باید پس از کاشت مو از رابطه جنسی اجتناب کنید؟

در اینجا دلایلی وجود دارد که شما باید از رابطه جنسی پس از جراحی کاشت مو اجتناب کنید:

رابطه جنسی بعد از کاشت مو – افزایش فشار خون

رابطه جنسی می تواند فشار خون را افزایش دهد. به نظر می رسد رابطه جنسی و فشار خون و سلامت فولیکول های مو ارتباطی نداشته باشند اما موارد دیگری بیش از آنچه فکر می کنید وجود دارد. در هنگام رابطه جنسی تغییر در هورمون ها وجود دارد که ممکن است منجر به افزایش جریان خون و فشار خون شود. این افزایش می تواند فولیکول های مویی را که به تازگی کاشته شده اند تحت فشار قرار داده و به آنها آسیب برساند.

عرق کردن

در حین رابطه جنسی، عرق می کنید زیرا مانند ورزش زیاد حرکت می کنید. تعریق ممکن است باعث آسیب رساندن به فولیکول های حساس مو شود که سعی در نگه داشتن پوست سر دارند. بنابراین باید از رابطه جنسی اجتناب کنید، زیرا فکر می کنید این یک تمرین سنگین است.

رابطه جنسی بعد از کاشت مو – ضربه به سر

دلیل دیگر اینکه چرا باید از رابطه جنسی اجتناب کنید، خطر ضربه به پوست حساس پوست شما است. این یک دلیل واضح است که ممکن است به ذهن شما خطور کند هنگامی که می خواهید از اثرات مضر رابطه جنسی در کاشت مو پی ببرید. هر دو تمرین سنگین و فعالیت می تواند خطرات مشابه جنسیت را به همراه داشته باشد. شما باید خیلی حرکت کنید و ممکن است کنترل اوضاع را از دست بدهید، که در نهایت ممکن است به سرتان ضربه بزند. اگر فولیکول های مویی که به تازگی کاشته شده اند آسیب ببینند، ممکن است روی پوست سر نگه نداشته شوند.

رابطه جنسی بعد از کاشت مو - ضربه به سر

از دست دادن انرژی

بدن شما بعد از عمل کاشت ابرو و کاشت مو به بیشترین انرژی خود برای بهبودی نیاز دارد. بنابراین بهتر است زمانی که بدن شما نیاز به جمع آوری نیرو دارد کمی استراحت کنید و خود را بی جهت انجام ندهید. از دست دادن پروتئین عامل مهمی است که بر دوره نقاهت بدنبال هر نوع جراحی تأثیر منفی می گذارد. رابطه جنسی می تواند باعث از بین رفتن پروتئین شود، که منجر به اختلال در روند بهبودی می شود.

این فعالیت های بدنی است که باعث از بین رفتن پروتئین می شود. رابطه جنسی به عنوان نوعی فعالیت بدنی در نظر گرفته می شود. بنابراین بهتر است از رابطه جنسی بعد از کاشت مو خودداری کنید تا جایی که دیگر کاهش پروتئین برای شما نگران کننده باشد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x