• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

دلیل کاهش سرعت رشد مو چیست؟

دلیل کاهش سرعت رشد مو چیست؟ همان گونه که می دانید داشتن موهای پر پشت و زیبا خواسته ای تمام مردم جهان است هیچ کسی دوست ندارد از این زیبایی خدا دادی محروم باشد اما در بعضی از  افراد به خاطر مشکلات گوناگون مانند ژنتیک، مریضی و یا حوادث از این زیبای خدا دادی محروم می شوند بعضی از افراد با مشکل کاهش سرعت رشد مو مواجه هستند ،  اما آیا می دانید دلیل کاهش سرعت رشد مو چیست؟ آیا میدانید چرا باید برای درمان کردن کاهش رشد مو به متخصص باید مراجعه کرد؟

امروز ما در این مقاله تصمیم داریم درباره  دلیل کاهش سرعت رشد مو تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

دلیل کاهش سرعت رشد مو چیست؟

دلیل کاهش سرعت رشد مو چیست؟

از دلیل های کاهش سرعت رشد مو می توان به مشکلات روز مره اشاره کرد، استرس روزانه، تغییرات آب و هوا، کم کیفیت بودن مواد غذای، آلودگی هوا، استفاده از رنگ های سر و مواد آرایشی زیاد، استفاده از غذا های فس فود، بارداری ، زایمان ،ژنتیک و استفاده از داروها  تمام این موارد باعث کاهش سرعت رشد مو در افراد می شود.

چرا باید کاهش سرعت رشد مو ها درمان شود؟

کاهش سرعت رشد موها یکی دیگر از مشکلات موی سر است که باید حتما درمان شود زیرا اگر به موقع درمان نشود باعث ریزش مو، طاسی و کچلی موی سر می شود، به همین منظور باید افرادی که مشکل کاهش سرعت رشد مو دارند باید حتما به فکر درمان آن باشند، بعضی از افراد برای درمان کاهش رشد موهای خود از روش های خانگی و سنتی استفاده می کنند اما این روش ها درمان قطعی کاهش رشد مو های سر نیستند، برای درمان کاهش رشد موی سر باید حتما به بهترین متخصصان کاشت مو و زیبایی مراجعه کنند.

ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی می کنیم، کلینیک کاشت مو و زیبای دنیز یکی از با تجربه ترین کلینیک های کاشت مو در تهران است.

دلیل کاهش سرعت رشد مو چیست؟

درمان کاهش رشد موها از نظر پزشکی؟

روش های خانگی مختلفی برای کاهش رشد موی سر وجود دارد اما هیچ کدام از این روش ها از نظر پزشکی تائید نشده اند و در مان قطعی برای کاهش رشد موها نیستند. برای شروع مجدد رشد موها باید به متخصص کاشت مو مراجعه کرد در این مواقع پزشک برای رشد مجدد موها و درمان ریزش مو از قرص فیناستراید یا محلول ماینوکسیدیل  بر زیر پوست سر تزریق می کند.
یکی دیگر از روش های که باید زیر نظر بهترین متخصصان کاشت مو انجام شود تزریق محلول پلاسما غنی شده است که به رشد مجدد مو ها کمک می کند.
مزوتراپی موی سر یکی دیگر از بهترین درمان های رشد مجدد موها است که به صورت تزریق در زیر پوست انجام می شود. تمام این روش ها باید زیر نظر متخصصین کاشت مو انجام شود.

کاشت موچیست؟

همان گونه که گفته شد اگر دلیل کاهش سرعت موها به موقع پیشگیری و در مان نشود باعث ریزش بیشتر موها شده و کم کم باعث طاسی و کچلی موی سر می شود، تنها درمان برای طاسی و کچلی موی سر کاشت موی سر است.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم پزشکی در کشور ما کاشت مو به جدید ترین و پیشرفته ترین روش ها انجام می شود، در آخرین نوع کاشت موها گرافت های مو را از بانک مو با استفاده از دستگاه های اتوماتیک برداشت می کنند و فولیکول های برداشته شده را درون ظرف مخصوص قرار می دهند و بعد از آماده کردن محل کاشت که با استفاده از پانچ های کوچک مخصوص کاشت مو سوراخ های ریزی بر روی سر ایجاد می کنند و فولیکول های برداشته شده را درون سوراخ های ریز پیوند می زنند. در این نوع کاشت مو سر بیمار نیازی به برش و بخیه ندارد.

دلیل کاهش سرعت رشد مو چیست؟

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله گفته شد کاهش رشد مو سر می تواند دلیل های زیادی داشته باشد که باید حتما زیر نظر بهترین متخصصان کاشت مو درمان شود، ما به شما کلینیک کاشت مو سعادت آباد را معرفی می کنیم که یکی از بهترین و تخصصی ترین کلینیک هایی کاشت مو به شمار می رود که در حوزه کاشت مو فعالیت دارد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x