• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

جدیدترین روش کاشت ابرو در ایران

جدیدترین روش کاشت ابرو در ایران –  تا حدود یک قرن پیش اگر به عکس های آن زمان بنگرید حتما این نکته توجه شما را به خودش جلب میکند که چندان توجهی به فرم و شکل ابرو داده نمیشد و اکثر ابروهای پیوسته و درشت داشته اند.

فرم و شکل ابرو اکثرا متناسب با مد روز دستخوش تغییر میشود و تقریبا هر سال که نه ولی هر چند سال یکبار علاقه مردم جامعه به فرم و شکل ابرو تغییر میکند.

بگذارید یک مثال ساده برایتان بزنم : یا چند سال پیش ابروهایی باریک و طویل مد روز بود و عده کمی بودند که خلاف این مد بودند و ابروهایی پرپشت داشتند اما مد روز میگوید که ابروهایی مورد توجه بیشتری در این دوره هستند که پرپشت و به اصلاح کلفت باشند.

 

چه اتفاقی میافتد که ابروهایمان کم تراکم و باریک میشوند؟

دلایل متعددی برای برای مسئله وجود دارد استفاده بیش ار حد از مواد آرایشی مثل مداد ابرو و سایه ابرو و یا سوختن پوست ناحیه‌ای از ابرو ها یا برداشتن غیر اصولی ابرو ها و غیره، قسمتی  یا کل ابرو های آن‌ها دچار ریزش  یا کم پشتی شده است.البته این موضوع می تواند ارثی هم باشد.

توسعه و پیشرفت این دانش یعنی جدیدترین روش کاشت ابرو در ایران و حالت دهندگی ابرو به صورت کاملا دلخواه و عامه پسند و همچنین گرایش جامعه به سمت ابروهایی پرپشت و پر تراکم باعث شده تا این حرفه طرفداران و مشتری زیادی رو هر ساله جذب خودش بکنه و به یکی از حرفه های پردرآمد جامعه مبدل شده.

باید این نکته راجع به ابرو و زیبایی را قبول کنیم که به طور حتم شکل و اندازه و تراکم ابرو امروز تبدیل به یکی از اصول زیبایی شده است.چند نکته زیر برای دو گروه کاربرد دارد اول متخصصان و هنرجویان این حرفه و دوم کسانی که میخواهند از تخصص کلینیک و پزشکی که مسئول جدیدترین روش کاشت ابرو در ایران است اطمینان حاصل کنند.

نکات مهم در رابطه با جدیدترین روش کاشت ابرو در ایران

در کاشت طبیعی وحرفه ای ابرو باید به نکات زیر توجه داشت این 4 ویژگی خود ابروی شما است که باید حتما به آن توجه شود.

1- ابرو مانند موی سر نیست که یک دست باشد و خواب و رویش سر در بخش وسیعی یک دست و شبیه به هم باشد. ابروی شما کاملا متفاوت است و رویش و خواب ابرو در نقاط مختلف آن متفاوت است..

2- موهای ابروی شما به صورت افقی رشد میکنند اگر میخواهید این نکته را واضح تر بدانید به موهای سر خود توجه کنید که به صورت عمودی رشد کرده اند. این نکته دلیل علمی نیز دارد اما مربوط به مسئله ما نیست.

3-یک نکته خارق العاده : اگر کمی راجع به موهای انسان مطالعه کرده باشید می فهمید که موهای سر به صورت چند تاری و دسته جمعی رشد میکنند اما موهای ابرو کاملا جدا و تک به تک رشد میکنند. چقدر جالب.

4- اگر تازه وارد این حرفه شدید این امر را به خاطر داشته باشید که چرخه و زمان رشد موی سر کاملا متفاوت با چرخه و مدت زمان رشد ابرو هست.

اگر چهار اصل بالا را کامل مطالعه کرده باشید حتما به نتیجه رسیدید که جدیدترین روش کاشت ابرو در ایران نیازمند به تجربه و تخصص بسیار بالاتری نسبت به کاشت مو طبیعی است و اقلا شوخی بردار نیست.

باید آنقدر تخصص و تجربه کسب کنید تا ابرویی که بر روی صورت مشتری می کارید کاملا طبیعی و منحصر به فرد به نظر بیاید.

 

چرا باید از جدیدترین روش کاشت ابرو در ایران کمک بگیریم؟

پیش تر به این نکته اشاره کردم که به طور حتم قبل از کاشت مو در سر

( البته اگر تراکم موهای روی سر شما پایین است) ‌شما باید به فکر کاشت طبیعی ابرویتان

( باز هم اگر کم تراکم و باریک و نازک است) و پر پشت کردن آن آن هم به صورت کاملا طبیعی و بدون بازگشت باشید.

تا با اولین نگاه شخص مقابل به صورت شما متوجه زیبایی شکل و تراکم بالای ابروی شما بشود و خاص شوید.

 

چه عواملی باعث میشوند تا ابروهای ما مانند برگ هایمان بریزد؟

 

اولین و مهم ترین دلیل میتواند این باشد : برداشتن  یا اصلاح کرد و غیر اصولی و پی در پی ابرو ها. بیماری‌های مرتبط با تیروئید از جمله کم کاری و پرکاری تیروئید که خود باعث بیماریهای زیادی می شود.

 

بیماری آلوپسی

هاشور، تاتو  و فیبروز کردن ابرو های شما باعث میشود تا ریشه و پیاز موهای ابروی شما ضعیف شود

سوختگی

اختلالات مادرزادی و ارثی در رشد طبیعی ابرو ها

بروز عفونت در ناحیه ابرو


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x