• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

بهترین روش کاشت مو در دنیا در میان روش های مختلف کدام است؟

ریزش مو همیشه یک مشکل بزرگ بوده است که سالها بر اعتماد به نفس و تجربه جسمی تأثیر می گذارد. افراد روش های زیادی را برای درمان ریزش مو از داروها گرفته تا ترکیبات گیاهی امتحان کرده اند. از آنجا که اولین عملیات کاشت مو در اوایل دهه 60 میلادی انجام شد، کاشت مو انقلابی در زیبایی به پا کرده است و تنها راه حل مشکل ریزش مو است. مشکل ریزش مو را به طور کامل حل می کند و نتیجه دائمی می دهد. با پیشرفت های پزشکی و علمی و فناوری، تکنیک های عمل کاشت مو کارآمدتر، بدون درد، بدون زخم شده اند. در ادامه شما را با بهترین روش کاشت مو در دنیا آشنا خواهیم کرد.

بهترین روش کاشت مو در دنیا – روش کاشت مو FUE چیست؟

عمل کاشت مو FUE به دلیل مزایای خاص خود، روز به روز محبوب می شود و بهترین روش کاشت مو در دنیا است.

برعکس روش های قدیمی (مانند کاشت مو FUT، روش FUE استخراج واحد فولیکولار فرآیند بدون درد و بدون زخم را با یک نتیجه دائمی در طی یک روز ارائه می دهد. در عمل کاشت مو FUE متخصصان کاشت مو پیوندهای جداگانه را از پشت و اندازه سر استخراج کرده و آنها را به مناطق گیرنده پیوند می دهند.

هیچ جای زخمی قابل مشاهده از عمل وجود ندارد زیرا این آخرین و بهترین روش کاشت مو در دنیا است. از دیگر مزایای اصلی FUE، امکان پیوند تعداد زیادی از پیوندها در یک جلسه است که بهترین تراکم را ایجاد می کند.

تفاوت بین تکنیک های FUE چیست؟

امروزه افرادی که مشکل ریزش مو را تجربه می کنند می توانند با روش کاشت مو FUE نتیجه بسیار طبیعی داشته باشند. تفاوت بزرگ بین روش FUE دستگاه های پزشکی است که در طی عمل انجام می شود. کاشت مو FUE را می توان با استفاده از ابزارهای مختلف انجام داد.

کاشت موی DHI چیست؟

کاشت مو به روش DHI  (کاشت مستقیم مو) یکی از روشهای معروف FUE است که با قلم مخصوصی به نام قلم چوی انجام می شود. تفاوت اصلی بین DHI و سایر روشهای FUE روند پیوند گرافت است. بر خلاف روش دیگر، هیچ فرایند برش و باز شدن کانال در DHI کاشت مو وجود ندارد. گرافت هایی که از ناحیه اهدا کننده استخراج می شوند مستقیماً در ناحیه گیرنده کاشته می شوند.

کاشت موی DHI چیست؟

پس از قرار دادن پیوند در قلم، متخصص مستقیماً توسط متخصص مو را به ناحیه مورد نظر پیوند می زند. متخصص از قلم مخصوص بیماران استفاده می کند و برای هر بیمار قلم متفاوتی استفاده می شود. بهبودی نرمتر و عمل خونریزی کمتر از دیگر مزایای کاشت موی DHI است که با در نظر گرفتن سایر روش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

روش کاشت مو FUT چیست؟

FUT و FUE فقط در روش برداشت واحدهای فولیکولی قبل از پیوند متفاوت است. در حالی که FUT مستلزم کشیدن نواری از پوست سر از ناحیه اهدا کننده است.

FUE شامل استخراج فولیکول های جداگانه مو با استفاده از ابزارهای تخصصی است. به همین ترتیب، FUT ممکن است در جایی که بافت پوست سر استخراج شده است. جای زخم خطی نازکی باقی بگذارد، در حالی که FUE نقاط سفید و کوچکی را در محل برداشت ریشه های مو باقی می گذارد.

کدام روش بهترین روش کاشت مو در دنیا است؟

بسیاری از مردم از خود می پرسند که آیا باید روش DHI یا FUE را انتخاب کنم. این یک سوال پیچیده است زیرا هر روش کاشت مو FUE موافقان و مخالفانی دارد. مانند تمام روشهای درمانی، هیچ قاطعیتی در کاشت مو وجود ندارد.

هر روش FUE یک راه حل خاص برای موارد مختلف ارائه می دهد.به عنوان مثال، در حالی که جراح ترمیم مو می تواند حداکثر 2500 گرافت را در یک جلسه با تکنیک dhi پیوند بزند، این تعداد در سایر روش های  FUE 5000 گرافت است. تعداد پیوندهای ذکر شده ممکن است برای دستیابی به بهترین و نتیجه طبیعی مورد نظر شما کافی نباشد. به همین دلیل، شما باید بهترین روش درمانی را با پزشک خود در میان بگذارید و پیدا کنید.

در دنیز کاشت، همه روش های کاشت مو با بهترین قیمت و بهترین پزشکان کاشت مو طبیعی را ارائه می دهیم. برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد کاشت موی با تیم مجرب دنیز کاشت، کلینیک کاشت مو تماس بگیرید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x