• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

برسی کاشت مو به روش SUT

آیا تا کنون فکری برای کم پشتی موهای خود کرده اید؟ آیا با روش کاشت مو SUT آشنایی دارید؟ کم پشتی و  ریزش موها  یک مشکل جدی در میان مردم جهان است. این مشکل به خاطر بیماری های مختلف ، ژنتیک و ارث و سبک زندگی ها به وجود می آید. خوشبختانه امروزه با کاشت مو در تمام جهان این مشکل برطرف شده است و کسی در حسرت داشتم موهای زیبا و دائمی نیست. امروز ما در این مقاله قصد داریم درباره برسی کاشت مو به روش SUT تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT یکی از جدید ترین و به روز ترین روش کاشت مو است که تفاوت زیادی با روش ها سنتی دارد. در کاشت SUT برای برداشت فولیکول ها از دستگاه ها ی تمام اتوماتیک استفاده  می کنند که این کار باعث بالا رفتن سرعت کار می شود. یکی دیگر از تفاوت روش کاشت SUT با روش های سنتی این است که در یک جلسه 140000 تار مو را در یک جلسه از بانک مو برداشت می کنند و پیوند می زنند. در این روش کاشت مو به خاطر استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک عمل کاشت بدون جراحی بوده و هیچ گونه بیهوشی و دردی در زمان کاشت و برداشت فولیکول ها ندارد. کلینیک کاشت موی دنیز یکی از کلینیک های برتر است که این نوع کاشت مو را با داشتن تمام تجهیزات جراحی زیر نظر بهترین متخصصان کاشت مو انجام می دهد و این اطمینان را به شما میدهد که شما صاحب موی دائمی و طبیعی خواهید شد که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت موی شما نشود.

برسی کاشت مو به روش SUT
در چه سنی کاشت مو بهتر است؟

شاید این سوال  برای خیلی ها پیش آمده باشد که از چه سنی می توانند پیوند مو را انجام دهند. بیشتر افراد از سن ۱۸ سالکی دچار ریزش مو می شوند و این روند تا    ۲۴ تا ۲۵ سالگی ادامه دارد. به همین منظور باید برای  پیوند مو  بعد از سن ۲۵ یا ۲۶ سال اقدام کنید تا دوباره شاهد ریزش مو نشوید. فولیکول ها باید از بخشی برداشته شود که پیازه آن قوی باشد و هرگز ریزش نکند.

مزایای کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش اس یو تی مزایای زیادی نسبت به دیگر روش ها دارد که این روش ها عبارتند از:

بالا بودن تراکم مو

خط رویش طبیعی

بدون نیاز به بخیه و جای زخم

پروسه درمانی فقط در یک مرحله

بدن درد و خون ریزی در زمان پیوند

بالا بودن سرعت رشد مو نسبت به روش های دیگر

بدون دوره نقاهت، بعد از انجام کاشت مو به روش sut شما می توانید به کار های روز مره خود ادامه بدهید.

به دلیل استفاده از دستگاه های اتوماتیک نرسیدن آسیب به فولیکول ها

استفاده از مواد بی حسی برای پیوند مو

معایب کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش sut یکی از بی معایب ترین و جدید ترین روش های کاشت مو است. تنها معایب این روش کاشت مقدار کمی تورم و خارش بعد از کاشت مو را احساس می کنید که بعد از چند روز برطرف می شود.

مراحل کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش sut در ۴ مرحله انجام می شود.
در مرحله اول آزمایشات و معاینه های قبل از انجام کاشت مو انجام می شود.

مرحله دوم: در این مرحله اول باید نو های خود را کوتاه کنید و بعد نوبت برداشت فولیکول ها از بانک مو می رسد.

مرحله سوم: نوبت کاشت مو است در این مرحله پزشک فولیکول های که از بانک مو برداشته بود را در محل مورد نظر پیوند می زند.

مرحله چهارم:  در مرحله چهارم ایجاد خط رویش مو طبیعی روی سر شما است‌. این کار باعث می شود زیبایی موی سر شما را چند برابر می کند. تمام این مراحل که گفته شد با استفاده از دستگاه های اتوماتیک انجام می شود.

برسی کاشت مو به روش SUT

برسی کاشت مو به روش SUT

حرف آخر

کاشت مو به روش sut یکی از جدید ترین روش کاشت است که در کلینیک کاشت موی دنیز انجام می شود. کلینیک زیبایی و کاشت مو و ابرو دنیز یکی از بزرگترین و معتبر ترین و بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران است که توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x