• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

برسی عوارض کاشت مو با جراحی

برسی عوارض کاشت مو با جراحی :کاشت مو یک عمل زیبای است که برای درمان طاسی و کچلی موهای سر مخصوصا در بین مردان انجام می شود این کاشت در دو نوع انجام می شود کاشت مو با جراحی و کاشت مو بدون جراحی. همانطور که همه ای شما می دانید عمل های جراحی داری عوارضی هستند و کاشت مو با جراحی عوارضی دارد که ما امروز در این مقاله قصد داریم در باره عوارض کاشت مو با جراحی تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

برسی عوارض کاشت مو با جراحی
کاشت مو با جراحی

کاشت مو با جراحی یکی از قدیمی ترین نوع کاشت است که برای پر پشت کردن مو های کم پشت یا طاس انجام می شد. در این نوع روش ها بعد از انجام آزمایش های قبل از عمل فرد باید با استفاده از داروی بی هوشی بی هوش شود و پزشک با استفاده از تیغ های جراحی یک خط نواری از بانک موی بیمار را برای برداشتن فولیکول های موی سر برش می زند و فولیکول ها را در منطقه ای از موی سر که مشکل کم پشتی یا طاسی دارند پیوند می زنند تمام مراحل پیوند مو به روش جراحی بدون استفاده از دستگاه های اتوماتیک انجام می شود که این کار باعث عوارض های می شود که ما در ادامه عوارض آن را معرفی می کنیم.

عوارض کاشت مو با جراحی

خون ریزی یکی از عوارض های کاشت مو با جراحی است که هنگام انجام عمل یا بعد از عمل رخ می دهد، اما به دلیل اینکه خون سر کم است این خون ریزی با استفاده از گاز استریل بعد از چند دقیقه  بند می آید.

درد یکی از دیگر عوارض این جراحی است که بعد از انجام عمل به خاطر خط نواری که از بانک مو برداشته می شود و باعث آسیب دیدن اعصاب مو می شود به وجود می آید. البته ناگفته نماند درد در تمام روش های کاشت مو به خاطر برداشت گرافت ها و پیوند دوباره آنها به وجود می آید، در این مواقع پزشک می تواند از مسکن استفاده کند

عفونت فولیکول های برداشته شده. به دلیل قرار گرفتن فولیکول ها در معرض مواد شیمیایی و آسیب های فیزیکی پس از عمل احتمال عفونت فولیکول ها تا ۳۰ درصد وجود دارد‌ نشانه های این عفونت ها عبارتند از جوش های ریز، التهاب، عفونت خفیف‌. برای درمان این عفونت ها باید از پماد آنتی بیوتیک موضعی استفاده کنید.

برسی عوارض کاشت مو با جراحی

تورم یکی دیگر از عوارض های شایع  کاشت مو با جراحی است که بعد از جراحی به وجود می آید. این عوارض در بین ۵۰ تا ۶۰ درصد از افرادی که این عمل را انجام می دهند به وجود می آید ‌که یکی از دلایل آن بیهوش بودن در طول عمل جراحی است. در علم پزشکی به عفونت فولیکول ها فولیکولیت نیز گفته می شود.

قابل مشاهده بودن جای زخم ها. در کاشت مو به روش های قدیمی تر یکی از بزرگترین عوارض آن مشاهده جای برداشت فولیکول های سر است این عارضه به خاطر برداشت فولیکول ها به روش نواری از بانک مو اتفاق می افتاد.

بی حسی پوست سر از دیگر عوارض کاشت مو است. بی حسی پوست سر در بیشتر افرادی که پیوند عمل مو را انجام داده اند به وجود می آید و این بی حسی از ۸ ماه تا یک سال ادامه دارد و به مرور زمان این مشکل برطرف می شود.

کیست های زیر پوستی. کیست های زیر پوستی یکی دیگر از عوارض های کاشت مو هستند که به اندازه جوش های خیلی ریز زیر پوست سر به وجود می آید و این کیست ها به ندرت بدخیم می شوند. اما این کیست ها قابل در مان هستند‌. برای درمان این کیست ها بهتر است با یک مشاور ‌کاشت مو مشاوره کنید. ما به شما برای مشاوره کردن مشاوران کلینیک کاشت مو دنیز را معرفی می کنیم. مشاوران کلینیک‌ دنیز در هفت روز هفته ۲۴ ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

برسی عوارض کاشت مو با جراحی

برسی عوارض کاشت مو با جراحی

حرف آخر

 

به خاطر پیشرفت علم پزشکی و اختراع پیشرفته ترین تجهیزات کاشت مو و یا ابرو دیگر بیشتر کلینیک های کاشت مو از روش های جراحی برای کاشت مو استفاده نمی کنند‌ کاشت مو امروزه بدون جراحی انجام می شود. کلینیک کاشت مو دنیز یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین کلینیک کاشت مو بدون جراحی است که تمام مراحل پیوند مو را با استفاده از دستگاه های اتوماتیک مخصوص کاشت مو انجام می دهد. اگر شما نیز قصد انجام پیوند مو بدون جراحی را دارید ما به شما کلینیک کاشت مو دنیز را معرفی می کنیم. هدف ما رضایت شما عزیزان است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x