• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

آیا ورم بعد از کاشت مو طبیعی است؟

آیا ورم بعد از کاشت مو طبیعی است؟ داشتن موهای زیبا و طبیعی خواسته ای خیلی از زیبا جویان است که متأسفانه بعضی از آنها به  خاطر مشکلات گوناگون دچار ریزش مو می شوند و برای داشتن موهای زیبا و طبیعی کاشت مو را انتخاب می کنند‌. همانطور که می دانید کاشت مو یک عمل زیبای است که امروزه طرفداران بی شماری دارد. اما این عمل زیبای عوارض های کوتاه مدتی دارد که یکی از این عوارض ها ورم بعد از کاشت مو است.

امروز ما در این مقاله قصد داریم درباره این موضوع اطلاعاتی را کسب کنیم‌ اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

آیا ورم بعد از کاشت مو طبیعی است؟

کاشت مو چیست؟

کاشت مو بهترین درمان برای کم پشتی و طاسی موی سر است که امروزه در بسیاری از کلینیک های کاشت مو و ابرو به روش های مختلفی انجام می شود.

کاشت مو مانند تمام عمل های زیبای یک عمل بسیار حساس است که برای انجام آن باید حتما تحت نظر بهترین متخصصان کاشت مو در بهترین کلینیک باشید ما به شما عزیزان کلینیک کاشت مو در سعادت آباد را معرفی می کنیم در کلینیک دنیز بهترین و باتجربه ترین پزشکان با داشتن جدید ترین ابزار پزشکی‌ جدید ترین روش کاشت مو را برای شما پیوند می زنند.

 

برای کاشت مو پزشک بعد از انجام تمام مراحل ‌‌و آزمایش های قبل از کاشت مو با استفاده از مواد بی حس کننده موضعی محل اهدا کننده و دریافت کننده فولیکول های موی سر را بی حس می کند و بعد با استفاده از دستگاه های اتوماتیک از بانک مو فولیکول های سالم را برداشت می کنند و در ظرف مخصوص قرار می دهد تا فولیکول ها زنده بمانند و بعد از آن فولیکول ها را با استفاده از پانچ های مخصوص کاشت مو در محل مورد نظر پیوند می زند.

در کلینیک کاشت زیبای از روش کاشت مو تنها برای کاشت استفاده نمی کنند بلکه برای پر پشتی ابروها، سیبیل و ریش نیز استفاده می کنند.

آیا ورم بعد از کاشت مو طبیعی است؟

آیا ورم کردن سر بعد از کاشت مو طبیعی است؟

افرادی که عمل کاشت مو انجام داده اند خوب می دانند که کاشت مو عوارض کوتاه مدتی دارد یکی از شایع ترین عوارض کاشت مو ورم کردن سر است که معمولا بعد از کاشت مو در بیمار ظاهر می شود ورم کردن سر در بیشتر بیماران چهار تا شش روز طول می کشد که این یک عارضه طبیعی است. اما در بعضی از بیماران ورم سر از حد نرمال بیشتر بوده تا حدی که نتواند چشمان خود را باز کند و بیمار احساس درد شدید می کند.

دلیل ورم کردن سر بعد از کاشت مو چیست؟

برای کاشت مو طبیعی باید پزشک زیر پوست سر بیمار سوراخ های ریزی را برای کاشتن فولیکول های برداشته شده ایجاد کند و دارو های مانند بی حس کننده ها بر روی سر تزریق کند این موارد باعث می شود که سیستم دفاعی بدن با ایجاد ورم بر نواحی سر، دور چشم ها و پیشانی  عکس العمل نشان دهد این ورم تا زمانی ادامه دارد تا تاثیر مواد تزریق شده در بدن بیمار باشد با از بین رفتن تاثیر مواد از بدن کم کم ورم سر و صورت بیمار هم خوب می شود.

آیا ورم بعد از کاشت مو طبیعی است؟

درمان ورم سر بعد از کاشت مو

افرادی که از ورم  سر بعد از کاشت مو رنج می برند اگر موارد زیر را انجام دهند سریع تر به بهبود می رسند، یکی از مهم ترین مسائل رژیم غذایی صحیح و خوردن آب زیاد است اگر بعد از کاشت مو از آب زیاد استفاده شود تاثیر دارو های که هنگام عمل استفاده شده است زودتر از بدن دفع می شود، یکی دیگر از کارهای که باید انجام داد خوابیدن صحیح است، بیمار باید بعد از عمل چند شب هنگام خواب سر از بدن بالاتر قرار دهد چند تا بالشت زیر سر خود بگذارد و از خوابیدن به پشت  پرهیز کند، استفاده از کمپرس یخ یکی دیگر از راه های زودتر به بهبودی رسیدن است.

کلام آخر

همانطور که گفته شد ورم  بعد از کاشت مو طبیعی است و اگر برای کاشت مو بهترین کلینیک و باسابقه ترین کلینیک را انتخاب کنید کمترین عوارض را بعد از کاشت مو تجربه خواهید کرد، کلینیک کاشت موی دنیز یکی از بزرگترین و معتبر ترین کلینیک های کاشت مو در سعادت آباد تهران است که توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x