• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

نکات کاشت ابرو ، آنچه که باید در مورد کاشت ابرو بدانید

کاشت ابرو، که گاهی اوقات ترمیم ابرو نیز نامیده می شود، با انتقال فولیکول های مو از ناحیه دیگری از بدن – معمولاً از پشت پوست سر، فرم و پر بودن ابروها را افزایش می دهد. برای افرادی که دارای ابروهایی هستند که به دلیل ریزش مو در اثر بیماری یا کنده شدن بیش از حد کم پشت شده و از بین رفته اند، کاشت ابرو یک راه حل دائمی و طبیعی است، بنابراین دانستن نکات کاشت ابرو به شما کمک می کند.

بسته به نیاز شما، کاشت ابرو می تواند ابروهای شما را تغییر شکل داده یا دوباره ایجاد کند. کاشت ابرو می تواند به طرز حیرت انگیزی موفقیت آمیز باشد و برای مردان و زنان کاملا طبیعی به نظر برسد.

 

نکات مثبت و منفی کاشت ابرو چیست؟

نکات مثبت:

  •  ایجاد ابروهای کامل و پر پشت با ظاهری بسیار طبیعی
  •  می تواند یک زخم ابرو را بپوشاند یا عدم تقارن را اصلاح کند.
  • از آنجا که ابروها با موهای شما ایجاد می شوند، نتایج می توانند طبیعی تر از میکروبلیدینگ یا آرایش باشند.
  • این یک راه حل دائمی است، به شرطی که فولیکول های دهنده دهنده سالم باشند.

نکات منفی کاشت ابرو

  • اگر توسط جراح باتجربه کاشت ابرو صورت نگیرد، ممکن است ابرو زاویه داشته باشند.
  • باید مدتی وقت بگذارید تا موهای جدید خود کاملا رشد کنند، که رشد آنها با همان سرعت و طول موهای سر ادامه خواهد داشت.
  • موهای کاشته شده ممکن است با رنگ و بافت موهای ابرو طبیعی شما مطابقت نداشته باشد.
  • ممکن است شکافهای کوچکی مشاهده کنید، زیرا رشد مجدد 100٪ موهای پیوندی تضمین نشده است. به همین دلیل، ضخیم شدن و پر شدن ابروها ممکن است به بیش از یک عمل جراحی نیاز داشته باشد.
  • گرانتر از گزینه های موقتی مانند میکروبلیدینگ است.

در حین کاشت ابرو چه اتفاقی می افتد؟

این روش سه تا چهار ساعت طول می کشد. به شما آرام بخشی و بی حسی موضعی در ناحیه ابرو و محل اهدا کننده تزریق می شود، تا یک عمل بدون درد را سپری کنید.

فقط یک روش کاشت فولیکول موی ابرو وجود دارد، اما دو روش برداشت مو دهنده وجود دارد: استخراج واحد فولیکولی (FUE) و پیوند واحد فولیکولار (FUT). تفاوت اصلی این دو روش در نحوه برداشت مو و نحوه تهیه محل دهنده در پشت سر است.

یک روش برداشت FUE شامل جدا کردن واحدهای فولیکول مویی به صورت یک به یک، معمولاً از پشت سر است. شما باید موهای ناحیه دهنده را تا 1/16 اینچ اصلاح کنید تا برای استخراج آنها استفاده شود. برش های FUE به صورت دایره ای هستند و حتی با کوتاهی مو به خوبی پنهان می شوند. اگر بعد از عمل پشت سر خود را اصلاح کنید ، صدها نقطه سفید و گرد مشاهده خواهید کرد.

با برداشت FUT، جراح یک برش افقی ایجاد می کند تا یک نوار مو از پشت پوست سر شما برداشته شود. این برش بخیه زده می شود، و شما با یک زخم ریز که معمولاً توسط موها پنهان می شود، باقی خواهید ماند. اگر بعد از عمل پشت سر خود را اصلاح کنید، یک زخم خطی مشاهده خواهید کرد. سپس واحدهای فولیکولی جداگانه را برای پیوند از نوار (زیر میکروسکوپ ، به دقت) از نوار جدا می شود.

یک روش کاشت موی ابرو معمولاً شامل قرار دادن 50 تا 350 مو به علاوه در هر ابرو است. تعداد دقیق آن به میزان موجود مو و نحوه ظاهر ابروهای جدید شما بستگی دارد.

هر یک از موهای منفرد به صورت جداگانه به یک برش کوچک و زاویه دار پیوند داده می شوند، درست در جهت درست و تقلید از موهای ابرو طبیعی شماقرار می گیرند.

بسیار مهم است که این جراحی توسط یک پزشک با تجربه انجام شود تا فولیکول ها به درستی جابجا شوند تا رشد آنها به روشی طبیعی انجام شود.

 

کلینیک دنیز کاشت یکی از تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو  و مزوتراپی مو در کشور می باشد که با برخورداری از کادری حرفه ای و متخصص اقدام به کاشت مو با روش های مختلف می نماید. دانستن نکات کاشت ابرو در کنار اصول و استانداردهای بهداشتی که در این کلینیک رعایت می شود، میزان رضایت مشتریانرا بسیار بالا می برد..


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x