• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

نتایج کاشت ابرو

کاشت ابرو، که گاهی اوقات ترمیم ابرو نیز نامیده می شود، با انتقال فولیکول های مو از ناحیه دیگری از بدن – معمولاً از پشت پوست سر، فرم و پر بودن ابروها را افزایش می دهد. برای افرادی که دارای ابروهایی هستند که به دلیل ریزش مو در اثر بیماری یا کنده شدن بیش از حد کم پشت شده و از بین رفته اند، کاشت ابرو یک راه حل دائمی و طبیعی است. نتایج کاشت ابرو چند روز بعد عمل مشخص خواهد شد.

بسته به نیاز شما، کاشت ابرو می تواند ابروهای شما را تغییر شکل داده یا دوباره ایجاد کند. کاشت ابرو می تواند به طرز حیرت انگیزی موفقیت آمیز باشد و برای مردان و زنان کاملا طبیعی به نظر برسد.

زمان بهبودی کاشت ابرو چه مدت طول می کشد؟

شما باید یک تا دو روز پس از عمل خود بتوانید به کار خود برگردید.

پوست سر شما تا چند روز بعد از جراحی حساس می شود و ممکن است جراح شما را مجبور کند که در این مدت باند بزنید. همچنین ممکن است بخواهید برای کمک به حساسیت و تورم از داروهای مسکن و ضد نسخه و ضد درد استفاده کنید. دستورالعمل های خاص مراقبت های بعدی را که پزشک ارائه می دهد دنبال کنید.

کبودی معمول است و رفع آن ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد. ابروهای شما پوسته می شوند، اما در برابر تمایل به برداشتن آنها مقاومت کنید. پوسته ها طی 7–10 روز شل شده و خود به خود می ریزند.

 

نتایج کاشت ابرو را چه زمانی مشاهده می شود؟

بیشتر بیماران در حدود سه ماه پس از عمل رشد مو را از فولیکول های مو پیوند شده مشاهده می کنند. صبر در این نوع جراحی های یک فضیلت است، زیرا مو به همان سرعتی که مردم فکر می کنند رشد نمی کند.

پزشکان همچنین می گویند که در ماه اول پس از هر عمل جراحی کاشت ابرو با ریزش یا کاهش موها مواجه شوید که این معمول است. این می تواند باعث نگرانی بیماران شود، اما طبیعی و موقتی است.

بعد از شش ماه، باید ابروها را به طور مساوی با مو پر کنید.

نتایج نهایی کاشت ابرو معمولاً حدود یک سال پس از عمل قابل مشاهده است. اگر در نتایج 12 ماهه از نتایج خود راضی نیستید ، می توانید برای پیوندهای اضافی برگردید.

یک مطالعه در سال 2017 می گوید که “نتایج عالی و زیبا” زمانی محتمل است که این روش توسط یک جراح باتجربه با استفاده از تکنیک های مدرن انجام شود.

 

آیا کاشت ابرو دائمی است؟

نتایج کاشت ابرو باید دائمی باشد، به شرطی که موهای اهدا کننده در طی مراحل پیوند سالم و آسیب ندیده باشند.

با این اوصاف شما باید هر چند روز یکبار موهای جدید خود را با اصلاح مرتب حفظ کنید زیرا با همان سرعت موهای سر شما رشد می کنند. برخی از افراد برای صاف شدن موهای ابرو خود از ژل ابرو استفاده می کنند.

ممکن است به مرور زمان ریزش ابروهای خود را مشاهده کنید، دقیقاً مانند موهای دیگر، اما برای ایجاد تفاوت محسوس کافی نیست.

آیا کاشت ابرو بی خطر است؟

پیوند ابرو یک روش بسیار ایمن و کم خطر در نظر گرفته می شود. از عوارض جانبی جزئی آن می توان به تورم، حساسیت به لمس و برخی خارش ها در هنگام بهبودی اشاره کرد.

همچنین ممکن است در محل اهدا کننده جای زخم های کوچک اما قابل توجهی داشته باشید، اما یک جراح با تجربه باید بتواند این مشکل را کاهش دهد.

 

کاشت ابرو در مقابل میکروبلیدینگ: کدام روش بهتر است؟

در حالی که کاشت ابرو ابروهای شما را با موهای واقعی پر می کند، میکروبلیدینگ نوعی خال کوبی است که قسمت های رنگی نازک و مو مانند در ناحیه ابرو ایجاد می کند.

اگر آلوپسی دارید و می دانید که پیوند مو ممکن است موفقیت آمیز نباشد، میکروبلیدینگ می تواند انتخاب خوبی باشد. این نیز کمتر از هزینه پیوند ابرو است ، اگرچه نتایج فقط 18-24 ماه طول می کشد، بنابراین برای ادامه کار باید درمان های پیگیری انجام دهید. اگر ترجیح می دهید میکروبلیدینگ را در آینده متوقف کنید، ممکن است رنگ باقی مانده قابل توجهی در خارج از خط ابرو طبیعی داشته باشید.

نکته منفی دیگر میکروبلیدینگ: این روش می تواند به فولیکول های باقی مانده مو شما آسیب برساند و به طور بالقوه ریزش بیشتری ایجاد کند.

کلینیک دنیز کاشت یکی از تخصصی ترین کلینیک های کشور می باشد که با برخورداری از کادری حرفه ای و متخصص اقدام به کاشت مو با روش های مختلف می نماید. اصول و استانداردهای بهداشتی در این کلینیک کاملا رعایت شده و میزان رضایت مشتریان از نتایج کاشت ابرو در این مرکز بسیار بالا می باشد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x