• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابروی طبیعی چیست؟ چه زمانی فرد مجبور به کاشت ابرو می شود، آیا با کاشت ابروی طبیعی چهره فرد عروسکی نمی شود ما در این مقاله تصمیم داریم در باره کاشت ابروی طبیعی تحقیق کنیم خوشحال می شویم با ما تا اخر این همراه باشید.

دلیل کاشت ابرو طبیعی

همه ای ما خوب می دانیم که ابرو ها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارند، اما متاسفانه بیشتر مردم ابرو های کم پشت یا بدون حالتی دارند یا عده دیگر به خاطر داشتن مشکلاتی مانند بیماری تیروئیدی یا بخیه، شکستگی، استرس، شیمی درمانی و سوختگی ابرو ندارند و این مشکل در میان زنان بیشتر از مردان است.

زنان به خاطر اصلاح ابروها به مرور زمان حالت اصلی ابرو های خود را از دست می دهند به همین دلیل مجبور می شوند از روش های زیادی برای زیبای ابرو های خود استفاده کنند مانند: هاشور، تاتو، قاب و سایه و میکرو که این روش ها دائمی و طبیعی نبوده و چهره فرد را مصنوعی یا عروسکی نشان می دهد و‌ به مرور زمان پاک میشوند. تنها راه درمان این مشکل کاشت ابروی طبیعی و دائمی است که امروزه در بیشتر شهر های ایران در کلینیک های کاشت مو زیر نظر متخصصان کاشت مو و ابرو انجام می شود.

کاشت ابرو طبیعی

برای کاشت ابروها چقدر زمان لازم است؟

برای کاشت ابرو باید اول بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو را انتخاب کنید، که ما به شما کلینیک کاشت مو و زیبای دنیز را معرفی می کنیم. بعد از انتخاب کلینیک باید چند جلسه مشاوره با مشاورین کلینیک کاشت ابرو را سپری کنید. پزشک فرم ابرو ها را به شما نشان می دهد تا شما مدل ابروی مورد نظرتان را انتخاب کنید و پزشک به شما کمک می کند تا مدل ابروی که با صورت شما همخوانی داشته باشد را انتخاب کنید. بعداز آن از شما آزمایش های لازم را می گیرند که این آزمایش ها عبارتند از:

  • آزمایش خون
  • آزمایش ادرار
  • آزمایش تیروئید
  • آزمایش هپاتیت
  • آزمایش ایدز
  • آزمایش کبد

این آزمایش ها برای اطمینان از سلامتی شما و میزان آمادگی شما برای عمل پیوند ابرو است. پس از انجام آزمایش ها و برسی جواب توسط پزشک مراحل اول عمل شروع می شود. با توجه به فرم تعیین شده موهای مورد استفاده را مشخص می کنند و سپس مدل کاشت و زاویه کاشت ابرو را تعیین می کنند، سپس با بی حس کردن جای کاشت و برداشت گرافت ها از بانک مو عمل انجام می شود. مدت کاشت ابروها متفاوت است.

روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو روش های متنوعی دارد که انتخاب مناسب ترین روش برای شما بستگی به نتایج آزمایش ها و تشخیص پزشک دارد. این روش ها عبارتند از:
FUT
FIT
FUE
SUT

آیا پیوند و کاشت ابرو طبیعی دائمی است؟

ماندگاری ابرو ها به رعایت و کاشت ابروی شما بستگی دارد که اگر رعایت شود ابرو های کاشته شده دچار ریزش نخواند شد که عبارتند از

رعایت دستورات پزشکی:

یکی از راه های ماندگاری کاشت ابرو رعایت دستورات پزشکی است که آنها را باید رعایت کنید مانند، انجام ندادن ورزش و فعالیت های سنگین تا یک ماه بعد از عمل، کوتا کردن ابروها در زمان مشخص شده، استفاده از دارو های که پزشک تجویز کرده است، شست و شوی ابرو ها با روش مناسب.

مهارت متخصص کاشت:

یکی دیگر از دلیل های ماندگاری ابرو های پیوند زده شده بستگی به مهارت پزشک دارد، پزشک باید گرافت ها را در جای خط رویش ابروها ی شما و جای درست جای گذاری کند.
فولیکول های بسیار قوی: فولیکول های که برای پیوند ابرو انتخاب می شوند که کمترین ریزش را دارند که این مورد به هنر و تخصص یک پزشک بستگی دارد.

انتخاب کلینیک خوب:

یکی دیگر از مهمترین راه های پیوند ابروی طبیعی و دائمی انتخاب کلینیکی است که تمام امکانات و تجهیزات کاشت ابروی طبیعی را داشته باشد.

 

آیا پیوند ابروطبیعی دائمی است

سخن پایانی

کلینیک کاشت ابرو طبیعی دنیز یکی از بهترین و به روز ترین کلینیک های کاشت مو و زیبای است که توانسته است با بیش از ۱۵ سال سابقه بی نظیر بیشترین افتخارات را به نام خود ثبت کند. کلینیک کاشت موی دنیز همه روزه ۲۴ ساعت با بهترین مشاورین کاشت ابرو در خدمت شما عزیزان قرار گرفته است. امیدوارم که این مطالب مورد نظر شما قرار گرفته باشد. ممنون که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

چرا قبل از کاشت مو نیاز به تراشیدن سر داریم؟

چرا قبل از کاشت مو نیاز به تراشیدن سر داریم؟

چرا قبل از کاشت مو نیاز به تراشیدن سر داریم؟ یکی از آخرین روش‌های زیبایی برای سر و صورت، کاشت مو (پیوند مو) می‌باشد. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در این زمینه، نیز روش‌های مختلفی وجود دارد و روز به روز نی... (ادامه)

زمان برطرف شدن ترک پوست سر بعد از کاشت مو

راه های پیشگیری از ابتلا به ترک های پوست سر بعد از کاشت مو

راه های پیشگیری از ابتلا به ترک های پوست سر بعد از کاشت مو: کاشت مو به عنوان یکی از آخرین روش های علمی مورد استفاده در زمینه زیبایی سر و صورت می باشد. در این روش که با استفاده از پیوند مو از خود فرد صورت ... (ادامه)

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x